Jump to content
borko

Елиминиране влиянието на мръсния филтър и гаснене при висока скорост

Recommended Posts

Преди време един колега Драгомирски мисля, че се казваше беше предложил и осъществил едно подобрение на газовата уредба, което оправя проблема с мръсния въздушен филтър както и прекомерния въздушен поток при високи скорости и загазването на двигателя ако се изключи от скорост.Поразрових се днес и намерих тази дискусийка :http://clubs.dir.bg/showflat.php?Board=agu...rt=all&vc=1Става дума за маркуч който свързва отвора за атмосферно налягане на изпарителя с въздушната тръбата след въздушния филтър. Така разликата в наляганията зависи само от вакума в колектора. Да ме поправи някой ако греша :) Та газифицирани колеги :) Някой пробвал ли е тази екстра с изпарител ЛОВАТО, понеже този изпарител няма отвор, както при другите изпарители а 2 прореза за атмосферно налягане, тоест ще се налага разпробиване на нов отвор и запушване на процепите, ще трябва да се навива резба, .... :) Някой ако е пробвал да сподели опит :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То мн яко тва ама кому нужно всичко това ? :) освен въздушния филтър има ли друг ? за газта ? :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб има ли го този проблем? При мен няма...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA

При теб има ли го този проблем? При мен няма...

Аз нямам... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Става дума за коли с АГУ, ако си карате на бенз нямате ядове.Ще го слагам тоя маркуч, само някой да каже дали е дупчил изпарителя досега или аз ще съм първия.

Редактирано от borko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата става и може да се регулира но.....При обикновенни газови уредби без ламбда контрол има един съществен проблем.Когато се подаде рязко газ при смесителя се образува силен вакуум, вакуума е от голям от буталото та 4ак до филлтъра. При което минава по въпросния марку4 и дърпа мембраната. И кво се получава яко обедняване на сместа. Пробвал съм го ли4но. Карбураторите са на този принци но при тях има т.нар. ускорителна помпа която подава гориво за да компенсира точно това обедняване.Когато има Ламбда контрол мисля 4е той 6те реагира но не съм сигурен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен, че ще стане точно така.Фактически мембраната ще я движи само разликата в налягането м/у плочката и въпросния маркуч и не ми се вярва при рязко подаване на газ колата да почне да глъхне. Все пак разликата в налягането ще я има и мембраната ще се отвори пропорционално на разликата ... :)Това все пак са разсъждения и още не съм го пробвал на яве ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го пробвал и точно това става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest borko

Аз съм го пробвал и точно това става.

Какъв двигател, какъв изпарител, какъв смесител, ...Дай малко подробности, че ми е интересно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д15б2 пълен инж. със смесител мисля на 30мм. и изпарител Ланди Резо.Пробих кутията на филтъра и сложи щуцер и маркуч до изпарителя. На изпарителя затапих 4 маки дупки (6мм мисля 4е бяха) и оставих седната голяма на която сложих щуцер.Пререгулирах я 6тото няма6е на4ин и върве6е добре но при пове4ко газ да кажем над 50% -беднее(ускорява но прекъсва и е много дразнещо) а пък като ритне докрай още по зле.Иначе 100% ще елиминира проблемите с филтъра и скоростта. Просто изпарителя ба4ка на принципа на разлика в наляганията. Проблема със гасненето на висока скорост може да го елиминира6 като сложи6 марку4а преди филтъра (защото вакуума създаден при рязка газ 6те е зна4ително по-малко и няма да има този страни4ен ефект) но другия проблем с мръсния филтър 6те остане(всъщност това никога не е бил мой проблем).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ми разби детските мечти ... :) Все пак ще пробвам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Хам ,че пробвай. :ph34r: Дано при теб има по-добър резултат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...