Jump to content
Guest sharki

Тунингът и КАТ

Recommended Posts

Guest sharki

Здравейте,от известно време си задавам един въпрос, ама нещо не намерих отговор из форума (може аз да търся лошо :lol: )... ама.. хубаво.. вкарваш турбо, променяш вида... светлините....как се регистрира тунингована кола в КАТ.... и как се регистрира повишена мощност и прочие..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 323f-fan

Трябва да си много тъп за да регистрираш повишена мощност.Хората регострират по-малки кубатури,мощности и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да си много тъп за да регистрираш повишена мощност.Хората регострират по-малки кубатури,мощности и т.н.

Много готин отговор... мога да те уверя, че не съм тъп. Просто питам, защото ми е интересно. А тук доста хора са направили къстъмизации/подобрения и най-вероятно знаят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е да изпълняваме изискванията на държавата и да озаконяваме промените.НО аз бих го правил когато видя, че държавата изпълнява своите задължения!За сега такова нещо не се наблюдава, а и няма надежда скоро да се случи!Каквото повикало, такова се обадило!(народна мъдрост)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре... а как стои въпроса с регистрация на нитро система. Предполагам трябва да се мине на газаджия да я регистрират там или нещо подобно.... някой има ли инфо по темата?!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

Бе и аз се чуда къв бяс ви гони..........то хубаво искате да си озаконите промените ма излишни нерви и пари ли имате

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре... а как стои въпроса с регистрация на нитро система. Предполагам трябва да се мине на газаджия да я регистрират там или нещо подобно.... някой има ли инфо по темата?!!

Да бе, да - на газаджия отиваш и после ти дават едно триъгълно стикерче "N2O" да си го лепнеш на задното стъкло :lol:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре... а как стои въпроса с регистрация на нитро система. Предполагам трябва да се мине на газаджия да я регистрират там или нещо подобно.... някой има ли инфо по темата?!!

Да бе, да - на газаджия отиваш и после ти дават едно триъгълно стикерче "N2O" да си го лепнеш на задното стъкло :plane::blink:
е няма ли да е магия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, колата тази на снимката ми е регистрирана в кат с рисунката..........процедурата е следната.....снимаш си колата отпред, отзад, ляво и дясно, монтираш си четирите снимки на един А4 формат хартия или с лепило или на компютър с цветен лазерен принтер и това го носиш в КАТ чакаш 7 работни дни и отиваш да си видиш резултата дали си одобрен или не. Ако всичко е точно и няма такава кола като твойта ти се изкарва нещо като патент че това е твоята уникална кола....демек ако ти си изрисуваш колата си като мойта 1 към 1 няма да можеш да си я регистрираш защото патента е мой....за тази процедура с регистрацията не се плаща нищо просто искаш разрешение да си я регистрираш и това е. За повечето коне под капака въобще и дума да нестава в КАТ трайчо николчев че беднати е фантазията какво ще ти се случи ако се предадеш. Ако искаш колата ти все пак да се регистрира с повече коне изцедени от твоя мотор от тебе трябва да се направи Техно тест който ще ти даде сертификат че двигателя е годен и добре изчислен за даденото купе. Това обаче е много пари и разправии, трябват връски за тази работа, после следва безопасността на превозното средсто с подобренията и тука са доста пари и нерви, после започват узаконяванията и проверки от каде си си набавил необходимото оборудване за да си изкарах конете на покас (може да си крадец на коли) и т.н. глупости с които просто не е необходимо да си блускаш клавата и да се моташ 1-2-3-4- месеца за простотия и да хвърлиш пари за още една Хондела. Еми това е от мене ако имаш въпроси не се поколебаи да питаш за сега пари за това не се взимат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, колата тази на снимката ми е регистрирана в кат с рисунката..........процедурата е следната.....снимаш си колата отпред, отзад, ляво и дясно, монтираш си четирите снимки на един А4 формат хартия или с лепило или на компютър с цветен лазерен принтер и това го носиш в КАТ чакаш 7 работни дни и отиваш да си видиш резултата дали си одобрен или не. Ако всичко е точно и няма такава кола като твойта ти се изкарва нещо като патент че това е твоята уникална кола....демек ако ти си изрисуваш колата си като мойта 1 към 1 няма да можеш да си я регистрираш защото патента е мой....за тази процедура с регистрацията не се плаща нищо просто искаш разрешение да си я регистрираш и това е. За повечето коне под капака въобще и дума да нестава в КАТ трайчо николчев че беднати е фантазията какво ще ти се случи ако се предадеш. Ако искаш колата ти все пак да се регистрира с повече коне изцедени от твоя мотор от тебе трябва да се направи Техно тест който ще ти даде сертификат че двигателя е годен и добре изчислен за даденото купе. Това обаче е много пари и разправии, трябват връски за тази работа, после следва безопасността на превозното средсто с подобренията и тука са доста пари и нерви, после започват узаконяванията и проверки от каде си си набавил необходимото оборудване за да си изкарах конете на покас (може да си крадец на коли) и т.н. глупости с които просто не е необходимо да си блускаш клавата и да се моташ 1-2-3-4- месеца за простотия и да хвърлиш пари за още една Хондела. Еми това е от мене ако имаш въпроси не се поколебаи да питаш за сега пари за това не се взимат ;)

Мерси за изчерпателния отговор :) Взех машината наскоро и е изцяло сток. Все ме човърка за някоя рисунка и оптичен тунинг и точно в този контекст излюбопитствах. За охлювче... ами едва ли ще сложа. 90 кончета като че ли са ми малко, но климатикът ми е по-скъп, ако ме разбираш :) . Доколкото четох тук из форума - или едното, или другото.Пак мерси, че си направи труда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За охлювче... ами едва ли ще сложа. 90 кончета като че ли са ми малко, но климатикът ми е по-скъп, ако ме разбираш ;) . Доколкото четох тук из форума - или едното, или другото.

Сори за :) ама :

Публикувано изображение

и едното и другото ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) Ама на каква цена ;):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;)

Ама на каква цена ;):)

;)

Същата , ако не приспадаме приходите от евентулано продаден климатик.

Цените на турбо колектор позволяващ климатик и power steering варират в същите граници каквито и останалите. А с климатик си е друго !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sirakoff
Отговорено (Редактирано)

значи може и клима и охлюв :D;):D!!! Отделно че колата като гледам май има и NOS. :D;)

Редактирано от sirakoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се шашкайте бе :spell: ... просто е малко по-шарено и лъснато :) Няма Нитро . Тва дето виждам аз е :турбохай флоу бенз. рейкавсмук. колектор /който не е хонда/самостоятелно запалване шаренийки :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...