Jump to content
morskija

Основен ремонт (или почти) на D15b2

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Ето какво направих с моя Д15Б2 http://forums.hondabg.com/index.php?s=&amp...m&album=478 след като ходих на националната и като се върнах за 700 км бях издухал има няма 1,5 литра масло и на колегата митко който караше след мен до русе му лютя цял път на очите да не говорим за тунела в габрово където почти беше припаднал. Та за какво иде реч.След като преди националната смених маслообирачи и разбрах че ефекта е нулев,просто ме стегна шапката и го разпилях.Вътре открих само едни износени маслени сегменти и почти половин десета износване на цилиндрите.Та смених сегменти,лагери(основни,биелни и аксиални),семерини,гарнитури и съединител комплект и вече съм пушка за нова национална.Ето и малко цени:сегменти-140лв(Riken,Japan)лагери:биелни-116лв(Taito,Japan)основни-88лв(Federal mogul,Belgium)аксиални-22лв(Federal mogul,Belgium)съединител-280лв(NKK,Japan)маслообирачи-55лв(Nakamoto,BGA,Japan,England)гарнитури-65лв(Payen,BGA,Victor Reinz,Belgium,England,Italy)На последните снимки сме моят помощник и аз(на последната) почти на финала след 2 дена борба по СИВИКА а след касата с Хайнекен дето се вижда тук таме не мога да си спомня още колко имаше.И най-важното целта беше постигната а и кончетата се посъбудиха. :cool::D

Редактирано от morskija

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.............а и кончетата се посъбудиха. :cool::D

:D Браво Колега, сега със сигурност знаеш че впрягаш 90-те кончета :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста труд и кинти си вложил :D евала на теб и на хора като теб които сами си ремонтират или преправят колите :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

биелни-116лв(Taito,Japan)

TaiHo :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тоя MIYAMOTO МНОГО ВИЖДА БЕ мерси са поправката колега :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sirakoff

еииии много нагар имала по буталата... :cool: с какво масло я караш? или това е останало от предния собственик... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest хари7

Браво Морски!!! Ве4е няма да обяснявам за6то само твоята хондела пу6и ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво бате браво ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бре вие цяло герояйство сте извършили ! .... Доста работа е паднало . Дано оттук-нататък всичко е 6 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еииии много нагар имала по буталата... ;) с какво масло я караш? или това е останало от предния собственик... ;)

Какъв собсвеник кви 5 лева,та аз я карам вече 3 години.А маслата не бе лики моли,лемфордер,кастрол,лотос и не знам оше какви боклуци.А иначе нагара е нормален за разход 1,5 литра за по-малко от 700 км. ;)Погледнете снимка 619 и вижте кой ни гледа през цялото време без да обели и думичка ;);):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

еииии много нагар имала по буталата... ;) с какво масло я караш? или това е останало от предния собственик... ;)

Какъв собсвеник кви 5 лева,та аз я карам вече 3 години.А маслата не бе лики моли,лемфордер,кастрол,лотос и не знам оше какви боклуци.А иначе нагара е нормален за разход 1,5 литра за по-малко от 700 км. ;)Погледнете снимка 619 и вижте кой ни гледа през цялото време без да обели и думичка ;);):P
еееее Тато ве.... ;) явно е харесал работата ви и се е поусмихнал! Редактирано от sirakoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AERODECK

съединител-280лв(NKK,Japan)

Става въпрос за комплект феродов и претискателен,нали?От къде го купи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диска го поръчвах в русе при един не много благонадежден тип но през една фирма и се оказа наистина японски ето телефоните на магазина 0896/716050 0896/716045 082/845616 ЕТ"ЕНИТА"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали само на мен ми е много чудно - Защо сваляхте целият двигател? ;);););););););):drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами просто имах база и реших да го сваля да си го връткам на станока като белите хора а не да зяпам нагоре и да се чудя кое е наопаки и кое не :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...