misho 50 #1 Публикувано 16 Юни, 2007 Колко трябва да са оборотите на празен ход нормално е да са около 700, но като от4етем факта 4е обортомерите са с около 300 грешка, нормално е да ти показва 1000 или съвсем,ама съвсем малко над 1000Защо питаш, ако имаш странен проблем сподели? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #2 Отговорено 16 Юни, 2007 ако е верен оборотомера -около 700 на празен ход Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #3 Отговорено 16 Юни, 2007 Mоите са около 200-300,но странното е 4е двигателя остава стабилен и без да нарушения в работата му.Днес карах в едно задръстване на първа при 400 об.,и когато подавах газ колата си поемаше нормално.Помислих 4е това е поредната изгъзица на този мотор но явно имам проблем Все пак е удобно,защото с предната D15B2 при същото задръстване се налагаше да карам на полусъединител.Благодаря за отговорите и ако имате идея как да отстраня този "проблем" ще съм много благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #4 Отговорено 17 Юни, 2007 Знаеш ли, аз вече не се тормозя въобще, решавам си проблемите възможно най-бързо.Сега след малко ще се реши и поредният ми проблем, а начинът?! Дааа знам че те интерсува начинът Ами отивам на едно кътне местенце до автогара Юг - май е сервизът на Омбре там,МхххххххххххНито мисля, нито умувам, и всичко се прави както трябва П.С. Не е нормално да са 400, освен ако не ти показва обортомера с грешка -300, защото при мен , аи при други сме установили че грешката е +300, така че............Възползвай се от горепосоченият начин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #5 Отговорено 17 Юни, 2007 (Редактирано) Mоите са около 200-300,но странното е 4е двигателя остава стабилен и без да нарушения в работата му. Днес карах в едно задръстване на първа при 400 об.............. Ако има грешка в показанията на оборотомера се засичат много лесно, в сервизи-те имат един уред който като сещракне върху кабелите на свещите показва реалните обороти на двигателя, предполагам измерва броя токови импулси за време и така пресмята ако е така можеш да си ги засечеш и сам ако имаш от по скъпите мултицети. Ако нямаш пък и не ти се занимава с майстори (или даване на пари) има и друг лесен трик: Тръгваш на 1-ва с газ после си махаш плавно краката от педалите и гледаш резултата ако както е в твоя случай колата поддържа 400 об/м и не гасне или претрисва значи имаш невярно показание в оборотомера, при 400 об/м на 1-ва колата би изгаснала ПС По каталог Сивик-а на празен ход (загряла), трябва да поддържа ~750 об/м PS С предишната ми кола беше доста забавно , тествал съм я и по леки баири, сама си покачваше оборотите за да не загасне и после си ги възстановяваше на равно или на спускането Редактирано 17 Юни, 2007 от slus4o© Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове