achore1 5 #1 Публикувано 9 Август, 2022 Привет! Карам CR-V 2.2 diesel 2006 г. При каране по магистралата, колата изведнъж загуби мощност. Прибрах я с пътна помощ. Оказа се скъсана скоба на маркуча преди кулера. Беше време и за смяна на вериги, масло, филтри. След като я подкарах, колата върви като обикновен дизел, турбина се не усеща. След диагностика в движение се оказа, че турбината не прави достатъчно налягане до 2700 оборота. Според хората, които ми ремонтираха турбината преди време, причина може да е - теч на изгорели газове. Въпросът ми е - може ли причината да е недобре зацепена верига? Или....и аз незнам. Не изписва никакви грешки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
achore1 5 #2 Отговорено 29 Август, 2022 Здравейте! По моя въпрос, благодаря за компетентните мнения! Оказа се вакуум клапана, който управлява актуатора на турбото. Не правеше достатъчно вакуум. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове