Jump to content
Guest warwick

Регулиране на отделяне на съединителя

Recommended Posts

Guest warwick

Здравейте, отскоро и аз съм с Honda Civic 1.5 1994 година. Колата е супер обаче съединителя е хидравличен и отделя много високо. Може това да е нормално но в момента ми е много неудобно като карам градско. Та идеята ми е: може ли хидравличния съединител да се регулира да отделя по ниско или просто да му свиквам ? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, отскоро и аз съм с Honda Civic 1.5 1994 година. Колата е супер обаче съединителя е хидравличен и отделя много високо. Може това да е нормално но в момента ми е много неудобно като карам градско. Та идеята ми е: може ли хидравличния съединител да се регулира да отделя по ниско или просто да му свиквам ? :bg:

доколкото знам не може!!!Отделя ти горе защото феродовият диск е свършил вече!Оправвя се със смяна!!!;)
А как по друг начин може да се разбере в какво състояние е феродовия диск.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На място колата , дърпаш ръчна и буташ 3-та скорост, даваш газ и леко пускаш съединитела, ако ти угасне колата значи е читав, в другият вариант ще превърти съединитела - т.е. за смяна е!

Редактирано от dj_mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и без ръчна става ..... просто от място включваш 3та , даваш яко гас и се опитваш да тръгнеш ;). За по-сигурен тест може и на 2ра да пробваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и без ръчна става ..... просто от място включваш 3та , даваш яко гас и се опитваш да тръгнеш ;). За по-сигурен тест може и на 2ра да пробваш.

Ами ако отпускам плавно ще потегля, какъв е проблема с това?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AERODECK
Отговорено (Редактирано)

Абе и без ръчна става ..... просто от място включваш 3та , даваш яко гас и се опитваш да тръгнеш :(. За по-сигурен тест може и на 2ра да пробваш.

Ами ако отпускам плавно ще потегля, какъв е проблема с това?!?
Идеята се губи ако отпускаш плавно.На висока предавка немогат да ти превъртят гумите и ако съединителя е здрав ще зацепи напълно и двигателя ще изгасне.Ако се е износил ще буксува,все едно не си го пуснал напълно,а държиш леко на полусъединителНе го прави много пъти!!!Това е максимално (ненормално и неестествено) натоварване за него Редактирано от AERODECK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На място колата , дърпаш ръчна и буташ 3-та скорост, даваш газ и леко пускаш съединитела, ако ти угасне колата значи е читав, в другият вариант ще превърти съединитела - т.е. за смяна е!

Абе и без ръчна става ..... просто от място включваш 3та , даваш яко гас и се опитваш да тръгнеш :(. За по-сигурен тест може и на 2ра да пробваш.

Колеги това го разбрах , обаче не ми е ясно с колко оборота да пробвам.Иначе понякога когато карам грацко и като се движа много бавно почти ще спра и като вклуча втора и подам гас (колата почва да се тръска и още малко да угасне) и трябва да държа на полу съединител за да неугасне.Тва кво ще каже читав ли е.Чао Редактирано от vartan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...