Jump to content
Guest gkb

Доживяхме да видим

Recommended Posts

Guest gkb
Paris motor showЕто зад този линк стои срравнение между ЦРВ 2.0 150 коня и 2.2 Д 140 коняВъпреки както се сещате че печката е по тежка - тя е по бърза, ускорява по бързо, а за разход няма да говорим :hondarulez:вижте и новото FR-V много е яко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Леле мале! :hondarulez: КЕФ!А като се има предвид, че Хонда изобщо не са с традиции в дизеловите двигатели, какво ли може да очакваме от един Land Cruiser с D4-D :D двигател?! :D:D:D:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

абе така е, ама не точно така :hondarulez: все-пак сравняваме атмосферен бензинов мотор с ТУРБО-дизел :)ако сравним еднаква кубатура АТМОСФЕРНИ двигатели, ще разберем че истината е по-различна :D та нека не сравняваме като опелджии,още повече,че и цената за производството на един съвременен дизелов двигател е доста по-солена, а издръжливостта му спрямо бензиновият е недоказана от времето :D но не успорвам,че дизела направи огромен скок напред (доказателство е че хонда го призна като двигател със започване на производството му) :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Главната разлика в динамиката на Бензиновата и Дизеловата версия CR-V е че, Дизеловата е оборудвана с 6 степенна механична трансмисия :hondarulez: Докато Бензиновия вариант се предлага ИЛИ с 5 степ. механична или с Автоматик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Paris motor showЕто зад този линк стои срравнение между ЦРВ 2.0 150 коня и 2.2 Д 140 коняВъпреки както се сещате че печката е по тежка - тя е по бърза, ускорява по бързо, а за разход няма да говорим :hondarulez:вижте и новото FR-V много е яко :)

Няма такъв дизел, да дава по-висока производителност от бензинов мотор все още! Има в пъти по-високо КПД (коефициент на полезно действие), за литър гориво повече полезно действие от бензиновият двигател. Та тези двигатели не са в един клас, не могат да се сравняват като мощност и ускорение.1) не са една кубатура.2) Бензиновият не е с турбо, а дизеловият е!Виждал автомобил 1.8 турбо 300 коня на бензин, нека в същият клас дизелов двигател да даде по-високи резултати. Тогава и Формулата ще станат печки :D Ауди бяха се пробвали преди години на едно рали първенство с дизелов мотор и беше пълен провал. За сега дизелът, а явно и за в бъдеще си остава моторът с по-добро КПД, а съвременните технологии го правят по-динамичен и прбилижават до един нормален бензинов автомобил. Иначе пък всеки знае, че на съвременните дизели животът в БГ е много по-кратък, заради некачествените горива и консумативи в повечето случай. Защото с навлизането на новите технологии при тях, стават много капризни за поддръжка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Главната разлика в динамиката на Бензиновата и Дизеловата версия CR-V е че, Дизеловата е оборудвана с 6 степенна механична трансмисия :D Докато Бензиновия вариант се предлага ИЛИ с 5 степ. механична или с Автоматик.

Причината според мен е в по-високият въртящ момент при дизелът и динамиката която предлага съвременият дизелов мотор закачен на този модел. Ако на бензиновото CRV закачът 2.2 Vtec от Prelude, та дори и без турбо, пак има мегдан да се сложи 6 степенна кутия, а да не говорим ако е и с турбо. Тогава на бензиновият мотор се вдига зверски въртящият момент и конските сили. Няма база за сравнение както казах, защото не са в един клас. Но определено признавам, че това изпълнение 2.2 i-CTDi е страхотно :D:):hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eftimov

(доказателство е че хонда го призна като двигател със започване на производството му) :D

според мен honda не е "признала" дизел-а, а пазарът на дизел стана огромен и доминиращ, основно заради икономичността. все пак ако мислим практично един съвременен дизел си дига прилични скорости, и има достатъчно добро ускорение, а в същото време разхода е почти двойно по-малко.аз вече съжалявам че имам бензинка. безсмислено ми се вижда за същите резултати да давам повече пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...