Jump to content
Guest Stass

вибрации при висока скорост

Recommended Posts

Guest Stass

Здравейте съклубари ! наскоро си смених малко принудително съединителя и след смянаа с появи следния проблем-при около 120 км/ч се появяват диста силни вибрации ,които са особено осезаеми във волана и педала на газта.Особеното е че вибрациите се появяват при подаване на газ. Отпусна ли газта, вибрациите изчезват. След около 160 км/ч пак не се усещат . Някой да има идея на какво може да се дължи този проблем ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Да не би да е в баланса на полуоските тоя проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Да не би да е в баланса на полуоските тоя проблем?

МИтак, нямам си и идея какво е !чух каков ли не-от криви джанти, през балон на гумите, крив съединител , до полуоска . затова и питам аз , белким някой по-компетентен знае

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Може да е от криви гуми дори, баланс...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Имах същия проблем с друга марка автомобил и при по-ниски скорости, но е абсолютно 1:1 с признаците, които ти описваш. Проблема беше в притискателния диск на съединителя. Пружината беше видимо деформирана и вибрациите бяха наистина ужасни при около 90 км/ч. Между другото опитай като стигнеш скоростта на вибрациите да натиснеш съединителя на половина и пак да го пуснеш. По някога зацепва добре и се оправя. Ако и при теб е така ... логично е да си търсиш проблема в съединителя, още повече, че скоро си го сменил :hondarulez: От гуми няма логика да е, защото ако изкривяването при тях е радиално, вибрациите ще ги има винаги и то с увеличаване на скоростта, трябва да се увеличават и те...Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

От гуми няма логика да е, защото ако изкривяването при тях е радиално, вибрациите ще ги има винаги и то с увеличаване на скоростта, трябва да се увеличават и те...

Криви гуми/джанти най-много се усещат между 90 и 110 км/ч. Интересно след това вибрациите затихват.Имал съм крив съединител, ама чак пък да вкарва вибрации... не ми се вярва. Все пак той си е зацепил. Трябва да е отчупен половината притискателен диск, че да вкарва вибрации, които може да се усетят - и пак ще вибрира постоянно, независимо от газта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Съединител тресе при тръгване или при зацепване. Зацепил ли е ...не може да тресе. Ако са ти разместили баласите на полуоските е възможно. Но това, което описваш е гуми най-вероятно. Тръгни по-най лесният начин . По метода на изключването. Смени си гуми с джантите заедно от някой, на който не му тресе (щях аз да ти предложа но на мен ми тресе по същият начин) и ако продължи минаваш навътре. Смяната на гумите барабар с джантите ще ти коства 4 навеждания и 30 минути. Но преди да тестваш се убеди , че другите гуми с джанти са наред. Защото при мен и с 3 чифта го е правила та може да те заблуди. :hondarulez: Качваш на Ройльо на колата вдигаш 90-100-110-120 км/ч и ако е ок пробваш с неговите. Чисто нови гуми съм слагал и е тресяла при 90-100. Викам лош баланс. Добър баланс горе-долу изчиства нещата но не за дълго и не изцяло. И друго съм установил. За една седмица - 30 грама дисбаланс на гумата. Не е закон или често срещано но.... една яка спирачка и край с баланса. Пример : имам лек балон, който не би трябвало да оказва влияние на вибрацийте. След старателното залепване на подложка и добър баланс изчезна почти но леко тресеше при 100 . Една седмица по късно същият ..й!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

Дано не е това което си мисля че ет.е. пожелавам ти да не са скоростиима вариянт този ти проблем да е свързан със скоростите :hondarulez:дано не съм прав!виж как тресе - като пуснеш казта спира ли веднгавиж дали е на определена скорост (пробваи на различни предавки)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Значи проблемът ми се струва да е по-сериозен от криви гуми(джанти) понеже и преди да сменя съединителя си бях с тези гуми и вибрации нямаше ! Все пак ще опитам, разбира се, с други доказано балансирани гуми ! за съжаление обаче нещата маи са по-сложни понеж еми прави впечатление че ако тръгна да набирам на 4-та или 5-та по-отрано, при 120 все още вибрациите са почти недоловини, обаче натисна ли съединителя и после го отпусна, при подаване на газ вече има осезаеми вибрации. още повече че, след като отидох в ТМ ауто, ме попитаха защо сам си разглобявал скоростната кутиа. казах им че не съм а те ми показаха че на едно място е отваряна и е потекло малко масто..абе обаркана работа. все пак тая надежда да е от гуми...макар и не голяма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

а от коя страна тресе??това е важно дали не тресе откъм скоростите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

а от коя страна тресе??това е важно дали не тресе откъм скоростите?

ами много ще ми е трудно да определя защото тресенето се усеща по цялото купе.довечера ще опитаме с Иво да трампим гумите да видим какъв ще е ефекта(или дефекта ) :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

а от коя страна тресе??това е важно дали не тресе откъм скоростите?

ами много ще ми е трудно да определя защото тресенето се усеща по цялото купе.довечера ще опитаме с Иво да трампим гумите да видим какъв ще е ефекта(или дефекта ) :)
Що за логика е да търсиш проблема в гумите бе човек?! :D Ти сам каза, че вибрациите ти изчезват след като върнеш газта, т.е. при една и съща скорост на свободна няма вибрации, а при ускорение тресе. Според мен нещо не се връзва. Дано да не познавам, но от тия експерименти, докато стигнеш пак до съединителя дано да не е късно вече за него (новия)! :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest neshto

съвсем същото го имах и аз от 120 до към 140 км/ч вибрации (по магистралата до пловдив, там е сравнително равно т.е. не е от асфалта). скоро смених два маншона на рейка и каре и омбре каза да ходя на реглаж щото ги е направил на око. Ама не отидох и пак ходих до морето - и този път никакво тресене. Та идеята ми е, че може да се оправи просто ако направиш реглаж на преден мост, а най-добре омбре да ти откачи нещо, да го сглоби и ще е по-добре от [censored] места където правят реглаж... :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

мдаа,възможностите станаха доста-от криви джанти ,до криви полуоски ! днес започвам да проследявам произхода на проблема от изправяне на джанти, че и без друго снощи се изхаках много здраво в едан ЯМА на пътя пъна с вода, та вече и без друго ми тресе още на 80 км/ч. сега ще видим какво ще излезе...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

мдаа,възможностите станаха доста-от криви джанти ,до криви полуоски ! днес започвам да проследявам произхода на проблема от изправяне на джанти, че и без друго снощи се изхаках много здраво в едан ЯМА на пътя пъна с вода, та вече и без друго ми тресе още на 80 км/ч. сега ще видим какво ще излезе...

Аз съм със същите джанти. И при мен го имаше преди време, но проблема беше крива джанта. Колегата Магнум може да потвърди как темерутски карам колата по неравностите като за последно. Имам предвид, че да изкривиш такава джанта, трябва да скочиш в бая дълбока дупка с височка скорост. :) Успех колега и дано са джантите, че за друго не ми се мисли направо ... :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

мдаа, та значи ходих на гумаджия да ми изправи джантите и да ги баласира и след това проблемът си беше пак на лице. остава ми тайната надежда да не ги е изправил добре..а огъването от онази дупк аси беше наистиан зверско, но следоправянето , тресенето при по-ниска скорот си изчезна ,но това при 125-130 км си го има все още...абе страна работа. сега ще мина и един реглаж пък да видим...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

мдаа, та значи ходих на гумаджия да ми изправи джантите и да ги баласира и след това проблемът си беше пак на лице. остава ми тайната надежда да не ги е изправил добре..а огъването от онази дупк аси беше наистиан зверско, но следоправянето , тресенето при по-ниска скорот си изчезна ,но това при 125-130 км си го има все още...абе страна работа. сега ще мина и един реглаж пък да видим...

Съжелявам, че чак днес се сетих за моя проблем, че имаше още нещо. По време на смяна на накладки, се оказа, че 2 от цилиндърчетата ми отзад не работят, а бяха блокирали. Та като сменяхме накладките, препипахме и цялата спирачна система. Не разбрах само как е станало това с тресенето??? Одавна ли го има или се е появило наскоро, след като си скочил в дупка???Колкото до точно този модел джанти - трябва да си голям мераклия за да ги изкривиш. После няма да ти казвам как се поти гумаджията докато я изправи :D:D:D;););) И майните бяха в добро количество :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Абе то с тия кратери по нашите улици , дето и по-луната няма такива, не е проблем да се изкриви коя да е джанта май. та значи нещата стоят така:непосредствено след като си взех гумите от гумаджия, където ги бяхоставил за изправяне, опитах дали пак тресе и вибрациите пак си с появяваха при около 130 км/ч. А Омбре ме посъвяетва по принцип да не вдигам толкова че с това мое задно окачване ( по-скоро РАЗкачване)....много нестабилна колата :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Въпросът ми е дали като си свалял кутията си вадил цялата полуоска или си разглабял вътрешното каре ?Пък да ти кажа глупаци много при повече мерак големи мусколи и малко акъл може така хубаво да се дръпне полуоската че да излезат иглените лагери и без да се откача маншона !Вярно че на дълата полуоска иглените лагери имат зегерка, но нищо не е невъзможно, но за това пък втулките на късата нищо не ги държи и ако успееш да я дръпнеш достатъчно втулката просто ще си клиопне в маншона!Това може да предизвика промяна на съостност на полуоската и то ще зависи от подаването на газта (ще се променя в зависимост от посоката на въртящият момент)Така че на твое място щях да съм влязал в канала и да прегледам двете вътрешни карета! Все пак две скоби са !Пък и ако разклатиш полоуската по мъжката пак ще разбереш !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...