Jump to content
Guest Ombre

Хонда Динотест

Recommended Posts

Guest Demon

постът ти е интересен THUNDER, много интересни наблюдения. Значи за всеки все пак си остава тайна реалната мощност на мотора. Но все пак на нас тя не ни трябва толкова много колкото тази на колеата. Все пак тя е най-верният показател за мощността на един автомобил.п.п. Междо другото на Ники Златков е супер точен уреда, знам го от много хора вещи по въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Thunder, много благодаря за усилията и за анагажираността ! :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest THUNDER

Пичове - от поне 7-8 години СИЛНО ме вълнува аджеба колко кончета са реално под капака на дадена кола и колко от тях са впрегнати в колелата :D В общи линии, по наблюдения и показатели ИМЕННО в това се крие майсторството в двигатело- и автомобилостроенето - в извличането на максимума на колелата и постигане на минимум загуби... Та затова съм посъбрал статистически данни - в случая от РЕНОМИРАНИ И УВАЖАВАНИ авто-списания с подобаващо оборудване :fun: Ако речете мога да събера ВСИЧКИ динамометрични данни с които разполагам в, да речем, Excel-таблица и да ги кача на моята страница :D:dj: Ноо ще требе мънинко време де :D;) ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

MAGNUM - АКО се съмняваш във посочените от мен данни ... Аз обичам да боравя с факти и цифри, затова съм ги постнал директно, без коментари, а и не ми се влиза в излишни спорве за това :fun: ... Но ако все пак искаш - няма проблем, можем да продължим с още данни :D

хехе колега Thunder, толкова ли съм ви наплашил ;)Аз със цифри не споря, пък и твоите данни съвпадат с моите впечатления.http://www.turbomagazine.com/tech/0306tur_dynodash/Тук в списанието са си поиграли да качат серийна атмосферна кола, на няколко динамометъра, и да сравнят резултатите. Така че колко коня показва колата на динамометър, не е толкова важно, резултатите варират.Но ми прави впечатление, че средните показния на колата са 250 коня. А тя е 287 по каталог, тоест 13% загуби - това е кола със задно предаване и там загубите са по-големи. Разгледах сайта на производителя, http://www.dynapackusa.com, не казват колко загуби очакват, но то си и зависи от автомобила. Но на апекси сайта пише точно това, до 10% загуби за предно предаване, около 15% за задно. Това при ръчни скорости.Все пак динамометъра не е на ролери, и загубите са по-малки, а точността по-голяма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest THUNDER

хехе колега Thunder, толкова ли съм ви наплашил ...

Не оставай с погрешно впечатление бре - напротив, готов съм да поспоря с теб с цифри :D А тези данни, които цитираш от сайта на APEXi са по-скоро ПОЖЕЛАТЕЛНИ ;) НО НАЙ-ВАЖНОТО - за мен една ТУНИНГ-фирма е толкова по-добра, колкото по-малки са загубите, за които спорим :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darcosi

ее кой ме издаде :D)))мойте резултати можеше и по добри да са но с тая 33 генерация се сдухва цялата работа иначе дъното показа 163.7whp i 158.3Nm надявам се след зимата да счупя дъното кум 230-240whp само че вече няма да е атмосферен мотора ще има един гарет Т3 под капака.много снимки на самоделката сте направили мерси .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

Хе хе не те издадоха само теб :D При мен показа 156,2whp на колелата и 153,7Nm, a както си говорехме надявам се да дойде брат му на Т3 и под моя капак :D:) ))Благодаря за снимките и аз :)

Редактирано от V-tec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

иначе дъното показа 163.7whp i 158.3Nm

Какво говориш колега :) Славата ти се носеше чак на следващият ден в неделя. Колата ти е била за образец. Ако сложиш това за което говориш и направиш пак Дино, моля те кажи тук какво е станало. Защото аз и не само предполагам съм много запален по такива изпълнения :D Надявам се скоро да сложат всички резултати........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kelesha

Пичове наистина ли вярвате че тези коне които са ви казали и вие сте видели на монитора на РС-то на стенда са реални коне на колелата ? Питам аз тогава....как В-тек с 95 бензин и без грам преработка на мотора дава 155 коня измерени на колелата ? Става въпрос за втората хонда измерена на стенда в събота Имах един авер който беше там със собственика на въпросната кола и ми звънна веднага след измерването. По моите сметки тая кола требе да е с мощност на вала приблизително 175 коня :D и тва при 12% загуби....ето сметката 175*0.12=21 това са загубите т.е конете на колелата са 175-21=154 :) а ние имаме даже не 154 а 155 коня измерени т.е може би реалната мощ на мотора е даже малко поичи от 175 коня :). Ся не искам да влизам в пререкания или да омаловажавам това което са постигнали колите ви, също така не искам да плюя по тоя или по оня, но за мен тези всичките резултати измерени на точно този стенд са силно преувеличени ако са на колелата и са наистина мноооооо близо до реалните ако са обаче на вала на мотора. Не знам дали самия софтуер на стенда не е настроен правилно или причината е в нещо друго но тези резултати които се споменават от този стенд в никакъв случай не са и не може да са коне на колелата. Освен това загубите са си загуби и те за загуби на трансмисията и не зависят от стенда, примерно могат да зависят даже и от вида на маслото в трансмисията но даже и на теория няма как да зависят от стенда щото той не прави загуби а само замерва, както по принцип и всички други стендове включително и тези от вида ролинг роуд. Така че замислете се реално дали наистина това което сте видели не може да са конете на вала на моторите ви щото на мен точно така ми се струва даже съм сигурен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darcosi

ако беше присъствал щеше друди изводи да си извадиш.Всичките Б16 извадиха различни резултати някой показаха точно както по каталог но ти щом не вярваш какво да те обеждаваме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest oreshkov

Пичове наистина ли вярвате че тези коне които са ви казали и вие сте видели на монитора на РС-то на стенда са реални коне на колелата ? Питам аз тогава....как В-тек с 95 бензин и без грам преработка на мотора дава 155 коня измерени на колелата ? Става въпрос за втората хонда измерена на стенда в събота Имах един авер който беше там със собственика на въпросната кола и ми звънна веднага след измерването. По моите сметки тая кола требе да е с мощност на вала приблизително 175 коня  :D и тва при 12% загуби....ето сметката 175*0.12=21 това са загубите т.е конете на колелата са 175-21=154  :) а ние имаме даже не 154 а 155 коня измерени т.е може би реалната мощ на мотора е даже малко поичи от 175 коня  :). Ся не искам да влизам в пререкания или да омаловажавам това което са постигнали колите ви, също така не искам да плюя по тоя или по оня, но за мен тези всичките резултати измерени на точно този стенд са силно преувеличени ако са на колелата и са наистина мноооооо близо до реалните ако са обаче на вала на мотора. Не знам дали самия софтуер на стенда не е настроен правилно или причината е в нещо друго но тези резултати които се споменават от този стенд в никакъв случай не са и не може да са коне на колелата. Освен това загубите са си загуби и те за загуби на трансмисията и не зависят от стенда, примерно могат да зависят даже и от вида на маслото в трансмисията но даже и на теория няма как да зависят от стенда щото той не прави загуби а само замерва, както по принцип и всички други стендове включително и тези от вида ролинг роуд. Така че замислете се реално дали наистина това което сте видели не може да са конете на вала на моторите ви щото на мен точно така ми се струва даже съм сигурен.

Резултатите на колата за която говориш са 149hp/със въздушен филтър/ и 154,2hp/без в.филтър/. Процента загуби за който ти така убедено говориш е приемлив за ролинг роуд/загуби в трансмисията + загуби от контакта на гумите с валците/ не и за директното куплиране на Dynapack. Добре би било да прочетеш нещо и за този тип динамометри...Опита, нашия и този на други компании, показва при замервания на нови коли че загубите са не повече от 6-8% при предно и 10-12% при задно предаване.Истината обаче е че в повечето случай данните на производителя не са 100% точни и валидни за всички произведени от тях автомобили-или според тебе всички Хонди от този модел са с еднакви мощности....????Освен това за пореден път ще кажа че шаси динамометъра е инструмент за тунинг а не за сравнения от този вид.Измерването на мощноста на колелата няма за цел установяването на мощноста на вала!!! То е отправна точка за бъдещи модификации!!! Нямам повече време за разисквания по този въпрос. Надявам се че тези които видяха Dynapack в действие и с които успях да поговоря не мислят като тебе! Редактирано от oreshkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Колегата Оreshkov е абсолютно прав!Аз присъствах на автомобили, които по каталог ги даваха с една мощност, на теста наколеата падаха с 8 - 10 процента. Освен това наблюденията ми показаха, че автомобили които дадоха мощност на колеата, колкото фабрично е тази на двигателя та и отгоре, всичките бяха пипнатаи (тунинговани). В това число и моят D15B2, който се доближи доста до заводските си показания на вала и го показа с много малка разлика на колелата, никога не съм крил, че колата ми е пипната малко. Освен това за сведения, информацията която имам е, че този уред е един от най-точните в България. Аз лично имам вяра на показанията му.п.п. Освен това не винаги и заводските данни са абсолютно верни. Преди време четох в Autobild, за пежо тествано от екипи на списанието и мощността дадена му по заводски данни беше по-малка със 7% Статията в списанието говореше, че такива грешки са допустими при всеки производител, но с макс. 5% и с нито процент повече. Значи заводски дори е позволено автомобилът ти да е с 5% разлика в показанията си, ами какъв по-верен тест тогава от този лично ти да си премериш автомобила и каква по-реална представа от това. А не после да вика някой 'ама на нас са ни еднакви колите, пък неговата върви много повече'!Аз съм благодарен на Клуба и организаторите за този дино ден :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

всъщност, на кого му трябват точни данни??????

дали колата ти е 159 или 165 коня.... е голямата работа.

Определено споделям мнението на oreshkov че това е просто една база

за сравнение и точността ( не верността а по-скоро разделителната способност :D ) на уреда са важни за да може да показва малки разлики между едно и второ състояние на двигателя

 

Пример: ако имаш кофти "неравности" на момента и се опитваш да ги изгладиш, за какво ти е да знаеш при какви точно стойности са..... важното е да можеш да правиш промени и да проверяваш как се отразяват те на дадените "неравности" - дори ефетите да са минимални е добре да може да бъдат забелязани...... еми това се нарича точност и тя няма нищо общо с достоверността

 

Един въпрос към oreshkov: отчетените стойности на 9/10-ти за колелата ли бяха? ако не, какъви загуби сте въвели м/у колела и вал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest oreshkov

всъщност, на кого му трябват точни данни??????

дали колата ти е 159 или 165 коня.... е голямата работа.

Определено споделям мнението на oreshkov че това е просто една база

за сравнение и точността ( не верността а по-скоро разделителната способност :D ) на уреда са важни за да може да показва малки разлики между едно и второ състояние на двигателя

 

Пример: ако имаш кофти "неравности" на момента и се опитваш да ги изгладиш, за какво ти е да знаеш при какви точно стойности са..... важното е да можеш да правиш промени и да проверяваш как се отразяват те на дадените "неравности" - дори ефетите да са минимални е добре да може да бъдат забелязани...... еми това се нарича точност и тя няма нищо общо с достоверността

 

Един въпрос към oreshkov: отчетените стойности на 9/10-ти за колелата ли бяха? ако не, какъви загуби сте въвели м/у колела и вал?

На колелата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest THUNDER

Освен това за пореден път ще кажа че шаси динамометъра е инструмент за тунинг а не за сравнения от този вид.Измерването на мощноста на колелата няма за цел установяването на мощноста на вала То е отправна точка за бъдещи модификации

Колегата го е казал най-точно съклубари - спрете с коментарите от сорта "Може-не може" :) Това си е уред за отразяване на промените в мощността след тунинговането, а не толкова за замерване на РЕАЛНИ показания :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Колегата го е казал най-точно съклубари - спрете с коментарите от сорта "Може-не може" :) Това си е уред за отразяване на промените в мощността след тунинговането, а не толкова за замерване на РЕАЛНИ показания :D

Точно от това се притеснявам, ако публикуваме резултатите от тестовете - ще почне едно спорене, мерене на п***ки и т.н. неприятни истории.Дали са верни резултатите или не, не е толкова важно. Колкото да разбереш в какво състояние е колата ти, къде и какви проблеми има, евентуално при следващ тунинг да се сравнят показанията. И СРАВНЕНИЕТО да е точно и, както колегата каза, с висока резделителна способност, за да се усетят и малките разлики.За това, предлагам, като дойдат резултатите, всеки сам да си ги публикува, с подходящ коментар към тях. И то ако иска. За да няма после изказвания от рода "абе скрий се, ти и 90 коня нямаш на колелата къде се отваряш" и т.н.Защото сега ще излязат резултатите на VW, BMW, Audi, и ще почнат едни заяждания, сигурен съм!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Можеби си много прав за меремето на п*****китеДобре ще е който иска да си публикува резултатите, но ако някой не го есрам, бих искал да разгледам колкото се може повече резултати и ОБЕЩАВАМ да не ги разпространявамКойто не се притеснява, би ли ми пратил резултатите си на е-маилtaraliasnik@yahoo.comмного ще съм му благодарен че то както е тръгнало, маи няма да се постнат някъде всичките....... форматът ( на файловете) е без значение, макар че май освен да ги сканирате друг начин няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

Предствям си ако всеки си постне резултатите кво ще стане :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

аз лично ще помоля всички ония,които имат колис мотор 1.6 16V DOHC, и не са правили модификации по него , да ми изпратиат съобщение с фабрично зададените показатели на мотора и тези ,които са получили на динотеста. Просто искам да ги съпостава с моите за да рпеценя приблизително какви са показанията на моя мотор, за който се оказа че има доста модификации със значително различаващи се показатали .Например същия модел 4А-ГЕ се предлага 140 к.с. но Швейцария и в САЩ) Калифорния ) заради еко стандартите ,моторът е спънат, доколкото съм чувал, на 115 к.с.. На динотеста,моят автомобил показа приблизително 112 к.с. измерени н апредните колела.Благодаря ви предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

ИСКАМ И АЗЗЗЗ :blink: АМА за Д15Б2! Благодаря! :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

ИСКАМ И АЗЗЗЗ

Е, на теб пък за какво ти е , при полойение че няма как да го съпоставиш с твоите резултати ?! или и ти мина през теста?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Е, на теб пък за какво ти е , при полойение че няма как да го съпоставиш с твоите резултати ?! или и ти мина през теста?

curious :blink: . Искам да мина ама по- натам. Като данни ми е интересно как се представят другите такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

ебаси !аз не мога да разбера как може, толкова време след тест-а и никои да не се похвали с резултатите си ! вкраина сметка, нали за това ходихме там-да видим къде са ни колите като показатели !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Явна хората се плашат, да не си изложат хондите. А и ако ще се продава как да я шитне , като се носи слух , че е 60 коня а трябва да е 100! :blink: Аз и 20 коня да излезна , ми дреме. По бърза не съм карал кат мойта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Явна хората се плашат, да не си изложат хондите.

Марк, за съжаление единствената D15B2-ка бях аз!Надеждата ми беше ти да се появиш, ама не дойде :blink: Аз също не мога да съпоствя автомобилът си с някой като мен, но всички 1.5 Хонди които видях там, бяха с по-слаби от моят мотор и то някой значително!Няма да пиша пак какво е показала, ако не си чел внимателно се върни назад из форумът и разгледай Zzz Аз нямам нищо против да си публикуваме всички резултатите, но всеки се пази, като че ли ще се изложи или кой знае какво. В крайна сметка нали за това си направихме тестовете, за да се види какви са разликите между автомобилите. Да добием представа за всеки от моделите и да направим разликите между промените направени на всеки автомобил!Иначе, честно казано видях много автомобили които показаха едно отлично състояние. В това число много бях учуден от Хонда Акорд (хем имаше и газова уретба), превъзходни показатели и колата не беше пипана. С допустимите загуби си излезна точно на конете от завода скоито я изписват. А иначе твоята е доста прослувута Хонда :dry: чувал съм и слухове, както съм я и виждал, не върви никак зле :dry: Може някой път ако се срещнем да ги пробваме и да направим разликата между тях. Ще успееш сигурно да добиеш някаква представа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rocco

Аз няма какво да крия резултатите от моята кола, просто си мислех че някои ще ги публикува. Мотора ми е Б16А2, и ми показа 151,6 конски сили и 144 NM Няма нищо правено по двигателя, има един "спортен филтър" ама тои не е сложен като хората. ама незнам дали има голямо значение това, като пуснах климатика и я измерихме пак ми показа 125 коня, голяма разлика оказа този климатик. Това е ако някои иска да знае още нещп нека пита....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

И аз нямам нищо против да си публикувам графиките но чакам файла,листите не са ми под ръка за да ги сканирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DjSprite

Хай , аз съм доволен от резултатите (моята е Accord Coupe 2,0 -"92 г.) и е с газово ... показа доста интересни не6та ..на газ и на бензин с и без пло4ка ... но не съм сканирал диаграмите .... много скоро 6те ги имате ... но най-ве4е съм доволен 4е е то4но колкото я дават в каталозите толкова си е ...само забравих да пусна климатика ....но айде да не издребняваме :blink: .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Ами и аз чаках,защото си милех че някой ще сложи всичките резултати на куп,но щом няма да се случи ето мойте данни:на колелата свалих 126,7 магарешки сили и 174,5 Нм.при положение че на колата ми и дават м/у 135-140 кончета-съм доволен.говоря за Прелюд 3 генерация с Б20А9 двигател от 1990 година.имам само един К&Н в кутията,който не изпрах,а беше доста мръсен:rolleyes:а също така съм махнал и катализатора.пикът на максималната ми мощност в наи-добрия ми случай беше на 5700мин-1 когато колата глътна малко топъл въздух,иначе е на 6200мин-1.топлия въздух й се отрази добре,защото О2 сензорът ми кара колата да работи с една идея по-бедна гориво-въздушна смес от идеалната.това е от момчета и момичета.моя съвет е да си обичате колите и да се грижите за тях.пък и не се съсредоточавайте толкова върху сухата статистика,защото колите ни не са първа младост от бая км насам:lol: мойта даже влиза в 3-тата възраст:)

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rebel
http://free.top.bg/toper/Rebel's_Civic95_D15Z3__1.jpghttp://free.top.bg/toper/Rebel's_Civic95_D15Z3__2.jpgИ аз съм доволен от моите резултати. 200 000км (мисля реални) и 9години са пропъдили само 4-5 кончета, ако наистина загубите са 8-10%. Това е състоянието в което вземам колата, сменил съм само масло и филтри (обикновени). По-нататък (ако е рекъл Омбре :) ) като преслушам свещи, клапани и т.н. пак ще я тествам :lol::rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Мотора ми е Б16А2, и ми показа 151,6 конски сили и 144 NM Няма нищо правено по двигателя, има един "спортен филтър" ама тои не е сложен като хората.

Твойте данни май са най-реални така си я дават и по каталог долу горе де а тва за климатика малко множко са загубите трябва да са около 10% ама да не те притеснява кой знае колко :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

9години са пропъдили само 4-5 кончета, ако наистина загубите са 8-10%.

Възможно е ако си все още с катализатор, да са останали тези кончета в катализатора. Ако го махнеш може и да ги събудиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

http://free.top.bg/toper/Rebel's_Civic95_D15Z3__1.jpghttp://free.top.bg/toper/Rebel's_Civic95_D15Z3__2.jpgИ аз съм доволен от моите резултати. 200 000км (мисля реални) и 9години са пропъдили само 4-5 кончета, ако наистина загубите са 8-10%. Това е състоянието в което вземам колата, сменил съм само масло и филтри (обикновени). По-нататък (ако е рекъл Омбре :) ) като преслушам свещи, клапани и т.н. пак ще я тествам :lol::rolleyes:

Смени си свещите, капачката и палеца и ще си надминеш заводските показатели...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Смени си свещите, капачката и палеца и ще си надминеш заводските показатели...

вчера точно за това питах Орешков - каза 'едва ли' - трябва свещите да са много зле, но тогава колата ще прекъсва, няма да работи добре на ниски обороти. При тези богати смеси, дето докарваме - няма проблеми със запалването и от кофти свещи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Ми поне мойта сутрин яко прекъсва и попринцип не работи много равномерно мотора... Иначе който си иска резултатите от диното да ми прати лично съощение с регистрацията на автомобила и е-майл на който да му ги изпратя.

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Сканирал съм си резултатите само някой да ми помогне да ги кача че ми е трудничко това упражнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Сканирал съм си резултатите само някой да ми помогне да ги кача че ми е трудничко това упражнение.

Ето ги :huh: :http://free.bol.bg/6abaduba//Hrono_1.jpghttp://free.bol.bg/6abaduba//Hrono_2.jpg
Много яки резултати, последният тест със 131 коня как е направен? Без въздушен филтър ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...