Jump to content
Guest Ombre

Хонда Динотест

Recommended Posts

Guest Ombre

Мероприятието ще се проведе на 9ти и 10ти окотомври от 10:00ч.Събираме се на полигона в Ст. град.Ще ви помоля само на лично съобщение всеки да ми прати номера на двигателя си, за да улесниме хората от сервиза да се подготвят.Списъка ще го предам на 05/10/2004.Моля ви също да не се влачиме един час на полигона.Тръгваме от там в 10:15.Достатъчно време има всеки да си планира времето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

d16z5 90-та година тоя двигател нещо ми е обегнал от полезрението и не съм чувал някой да са го слагали заводско на CRX 2 поколение.Сменян ли е?И как се представя колата с него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

В клуба има тамън 2 такива и не е сменян. И моля, не в тази тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

Ето и списъка за сега: Събота:1 Vaso2 Magnum3 Hronos4 Icho5 Quiksilver6 V-tec7 Darcosi8 Rocco9 Bogie10 OtoНеделя:1 Demon2 Acura-CRX3 Rebel....................Подредени по ред на изпратените "PM"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ACURA-CRX

След като сме на две групи.Имат лиси водачи тези групи.Кои ще заведе еднета група и кои ще води другата. И двете ли групи ще се савират в 10-00 на полигона както следва нали едните в събота а другите в неделя.Уточнете го това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest oto

някой ще ми обясни ли, къде точно се на мира полигона в студентски град??????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

Кои ще заведе еднета група и кои ще води другата

Аз.

Ето и мястото:

 

Публикувано изображение

 

Събираме се на полигона ,защото може някой да не знае как да стигне до сервиза на Ники Златков(там е апаратурата).От полигона е на 1 мин. път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ACURA-CRX

TYPE R искам да те попитам дали е вазможно да ме прехварлите в групата за събота защото се развиха кофти нещата и в неделя сам на работа.Това ми е GSM-a 0898556212 званними ако може дасе направи нещо моляте. ;););):ppp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DjSprite

Хаи , и аз ще идвам в неделя...само да не се обърка нещо.... 4е още съм в Сл. Бряг... дв. ми е F20A7 Accord Coupe '92

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ACURA-CRX

Знае ли се колко ПАРИ ще струва теста,и въобще да ли ще плаща.Ако знаете по вапроса нещо да казвате докато е време. :lol::lol::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Цената по принцип е 80 лева, но специално за нас и за случая минаваме на 30 лева. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Абе хора я някой да разказва кво стана на Дино теста днес че аз съм от Варна ама не можах да дойда пък и за една седмица два пъти до София да ходия малко нагорнище ми идва с кинтите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

Айде наистина тея дето са ходили да разкажат ко е станало че и на мене ми е интересно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

Айде като минете постнете резултатите ;)

Редактирано от ZnipeR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mba

със i-style видяхме vaso беше доволен и усмихнат, но и аз бих искал да науча повече инфо за теста. пишете бе хора(които са минали).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

имах желание (и съъъъвсем малко силици) да разкажа какво беше, но се изморих да чета, силиците свършиха ... ще кажа само - УТРЕ В 10:00 на полигона в студ.град -> ВСИЧКИ ЖЕЛАЕЩИ! Не е за изпускане! Главата ми е ЖЕЛЕ, но утре съм пак там! МАНИЯ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

И в крайна сметка кво?Никой нищо не каза :rolleyes: .Е все пак се надявам колефата МАГНУМ да даде малко инфо след края на неделните тестове :D

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest frisko

Абе то инфо искате ама направихте е--ти и бозата с ваште глупости

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

90% от Хондите показаха повече коне отлкото по книга...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Пичове, ще има публикуване на резултатите от теста. В моят клас с 1.5 хондовите двигатели аз съм Хер-Кокалес, най-високи резултати :D:rolleyes::D Няма тук да публикувам резултати, за мен или останалите автомобили дето съм видиял, защото до колкото разбрах ще има така или иначе публикуване тук във форумът на всички резултати от теста. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Благодаря на колегата ДЕМОН е тва исках да знам дали ще има!!!Ся чакам!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Абе то инфо искате ама направихте е--ти и бозата с ваште глупости

Какви глупости???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Споко,Омбре ще вземе на диск графиките и ще ги постне във форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Мдааа, за мен лично това бе черна неделя-разбрах че колата ми далеееееч не е 140 кончета а някъкви си хилави 112 магарета на колелата :rolleyes: ! Ебаси, чудя се обаче кого ли да мразя-тия от тойота или скапаните швейцарци с техните екологични закони ! Да не говорим че кривата на въртящия момент на мотора приличаше на енцефалограмата на някой психопат, сънуващ кошмари !Абе с две думи- мамка му !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Стасе,не си прав, реално автомобилът ти е към 125 коня. Има около 10% загуби по трансмисия и прочее. На колелата 112 коня са доста добра мощност. Както видя ако не е пипан един автомобил не може да докара на колеата мощността която дават на мотора! Добре ти е колата, двигателя показа едно превъзходно състояние! Иначе въртящият момент на почти всеки сериен автомобил (особено градски) във високите обороти спада. Няма причина да се безпокоиш. За да се постигнат по-високи резултати, трябва да се прави тунинг и за да се промени работата на мотора във високи обороти. Въпросът е дали си заслужава и колко пари си готов да набуташ. Както видя на мен сместта във високи обороти обеднява и ми казаха, че е нормално за моят автомобил. Ако искма да искарам още 5 - 7 коня и да оправя това обедняване ме посъветваха да сложа регулатор на бензиновата смес. Друг е въпросът дали искам да го няправя. Какво повече мога да искам от моят чудесен градски явтомобил? Показа завидна мощност. Страшно икономичен е и не мисля, че 300 долара са ми излишни и си заслужава да ги вкарам точно в такъв регулатор :rolleyes: Горе главата и не се сдухвай, колата ти е страхотна и върви супер!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest plex

абе то се видя коя е най-поддържаната хонда в клуба...не съм бил в неделя да видя за какво става въпрос, но си мисля че няма да има по добра...не като мощност а като подръжка. :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest THUNDER

Има около 10% загуби по трансмисия и прочее

Аммм - по наблюдения и резултати от динамометрични тестове из списанията (най-вече Automobilismo) МИНИМУМА на загуби от мотора до трансмисията по спомен е 13% !!! За кола със задно предаване - в случая Porsche 911 Carrera '2003 и BMW M3 '2002... А за машини като нашите с ПРЕДНО предаване минималните загуби са от 16% и нагоре - нека уточня, че цитираните данни са за почти фабрично НОВИ автомобили, с година на производство след 1995-та... Така, че Стасе, мой ex-CRX friend :fun: , загубите при теб СПОРЕД МЕН са поне 22-25% - съжалявам ако това ще те разочарова още повече, но давам лично мнение по твоя болен :D въпрос. Но най-важното е както и Demon ти е писал: не се сдухвай, колата ти доколкото разбирам от резултата (112 к.с на колелата) НАИСТИНА е в прекрасно здраве съобразно възрастта си пич :dj::D Абе пичове - давайте резултатите от теста бря, немам повече търпение ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Но най-важното е както и Demon ти е писал: не се сдухвай, колата ти доколкото разбирам от резултата (112 к.с на колелата) НАИСТИНА е в прекрасно здраве съобразно възрастта си пич

Е, както и да е . Всъщност ми е интересно наистина да съпоставя резултатите си с друг автомобил с подобни параметри на мотора .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest THUNDER

МИНИМУМА на загуби от мотора до трансмисията ...

Sorry - разбира се, че имах предвид загубите от мотора до колелата ;)

Всъщност ми е интересно наистина да съпоставя резултатите си с друг автомобил с подобни параметри на мотора

Ще се постарая (разбирай - ще РАЗРОВЯ :D тлъстия топ списания) и ще ти обадя ако намеря данни за подобен мотор :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Нее, мисълта ми е да съпоставя примерно резултатите на моя мотор ( замерени на колелата) с тези на някой колега от клуба примерно с Д16А8-9 от 1988-89-та година ....ако при него покаже 120-130 к.с. , значи проблемът не е в загубите ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

А за машини като нашите с ПРЕДНО предаване минималните загуби са от 16% и нагоре

Колега малко грешиш, на автомобили с предно предаване загубите са по-ниски, дават ги около 10-12% за ръчни скоростни кутии. При това за динамометър с ролери. А този се връзва директно към главините на колелата, и загубите са още по-малки. По техни думи между 6% и 10%За задно предаване има и кардан, и скоростната кутия е друга, и загубите са съответно 4-5% повече.Относно диното, много голямо впечатление ми направи на една VTi-ка, как показа 25 коня по-малко със включен климатик!Или един CRX показа 1 кон по-малко със включен вентилатор и габарити.За резултатите - почакайте малко. Или на лични съобщения питайте някой от участниците, който ви интересува. Все пак без позволението на всеки, няма да му се публикуват данните. Пък и още не е дошъл диска с данните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

В ниските обороти до 4000 например бяха около 8 коня, но в макисмалните стана ужас... 25...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Абе пичове, стига глупости!На всяка кола загубите са различни. По принцип нормално е до 10% да се загубят, ама вие сега ще искарате едва ли не, че 50% се губят и колите са си ебали ..... от мощ!Това, което разбрах е, че нито една кола не може да покаже реалната си мощност на колелата както я дават по каталог освен ако не е правена нещо. Примерът беше добър с наточените 160 коньови Civic-и. Вчера се поинтересувах и ми казаха, че макс. загуба по трансмисий и прочее е 15% не повече. Коя автомобилна компания ще си позволи да искара модел с 25% загуби по деференциал и скорости. Нали и гаргите по стълбовете ще им се смеят. За сведения най-малките загуби от всички марки автомобили се наблюдават при VW, колкото и странно да звучи (то и на мен така ми звучеше). Но когато говорят фактите и Гоговете мълчат както се казва. Значи и за най-големите оптимисти ще кажа, че ако искат да добият реална представа за мощността на мотора да смятат с макс. 15% загуби. То и на мен ми се иска да вярвам, че колата не ми е в реалност около 95 коня на двигателя както излезна, а 105, но ако е така това говори много зле за Хонда :fun: п.п. Може да има 20-25% загуби единствено ако автомобилът е 4х4, но за там нямам точна информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Всъшност не отговарях на всички, а само на колегата с Нисана, но забравих да сложа цитат :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

на мен ми се иска да вярвам, че колата не ми е в реалност около 95 коня на двигателя както излезна, а 105, но ако е така това говори много зле за Хонда :fun:

Колега, за какви 95, за какви 105 коня говориш ?! :D Твоята кола по КАТАЛОГ е ни повече, ни по-малко, ТОЧНО 90 конски сили е (66kW) !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

на мен ми се иска да вярвам, че колата не ми е в реалност около 95 коня на двигателя както излезна, а 105, но ако е така това говори много зле за Хонда  :fun:

Колега, за какви 95, за какви 105 коня говориш ?! :D Твоята кола по КАТАЛОГ е ни повече, ни по-малко, ТОЧНО 90 конски сили е (66kW) !!!
Извинявай ADH,занимаваха ме в същият момент с глупости едни приятели и написах малко несвързан отговор. Да уточня. Моята Хонда на колата даде 85.25 коня. Реално пичовете дето правиха теста казаха, че е към 94-95 коня. Въртящият момент и е 124 нютон метъра, пак на колеата (за него не знам има ли значение къде се мери)А по заводски данни и дават 90 коня на двигателя и 119 н.м. въртящ момент. Всъшност както написах нямаше по-силна в клас 1.5 кубика. Няма да споменавам резултати на колеги. Ако се публикуват всички резултати ще се види и ще могат да се направят сравнения. Освен това аз бях един от малкото, които не си свали въздушният филтър за теста.Тези показатели вероятно се дължат на доброто състояние на двигателя и малкото подобрения, които съм направил:1. Спортен филтър на K&N2. Метална тръба от неръждавейка за филтъра и изолация против топъл въздух от коша на мотора.3. Колекторите са увити с бинтове за колектори купени от същият сервиз в който се правеше тестът.4. Спортен ауспух.В резултат на тези промени и чуствителната разлика в автомобила която аз забелязах след като ги направих и тестът доказа резултата. Това е, просто преди време говорихме има ли смисъл от тези неща или не, та явно има!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest THUNDER

Стасе, забележи само каква почти светкавична реакция :fun: правя за дино-данните на ПОДОБНИ на твоята кола, които са на по 1000-5000 км, сиреч почти нови:Започвам от една Toyota Corolla 1.6 G6 ‘1999 (с 6-степенна кутия)Декларирана от производителя мощност: 110 к.с. при 6 000 об/мин.Измерена мощност на двигателя на стенда: 111,7 к.с. при 6 050 об./мин.Измерена мощност на колелата: 88,5 к.с. при 6 050 об./мин.ЗАГУБИ: 20,7% ...Още една Toyota, но Celica 1.8 VVTi ‘1999 ( НЕ Е подходяща за сравнение с твоята заради променливото газоразпределение, но мисля е любопитно пък и е доста близка до твоята като мощност...) :Декларирана от производителя мощност: 143 к.с. при 6 450 об/мин.Измерена мощност на двигателя на стенда: 146,1 к.с. при 6 450 об./мин.Измерена мощност на колелата: 115,5 при 6 450 об./мин.к.с. при 6 050 об./мин.ЗАГУБИ: 21% ...Daewoo Nubira 1.6 16V ‘2000 :Декларирана от производителя мощност: 106 к.с. при 5 800 об/мин.Измерена мощност на двигателя на стенда: 106,2 к.с. при 6 010 об./мин.Измерена мощност на колелата: 80,0 при 6 010 об./мин.к.с. при 6 050 об./мин.ЗАГУБИ: 24,7% ...Honda Logo ‘1999 за съклубарите :Декларирана от производителя мощност: 65 к.с. при 5 000 об/мин.Измерена мощност на двигателя на стенда: 66,2 к.с. при 5 140 об./мин.Измерена мощност на колелата: 48,6 при 5 140 об./мин.ЗАГУБИ: 26,5% ...И накрая - един от НАЙ-ДОБРИТЕ резултати – юбилейното Porsche Carrera 911 “40 Jahre” ‘2004 :Декларирана от производителя мощност: 345 к.с. при 6 800 об/мин.Измерена мощност на двигателя на стенда: 343,2 к.с. при 6 820 об/мин.Измерена мощност на колелата: 296,3 при 6 820 об/мин.ЗАГУБИ: 13,8% !!!При все, че загубите на ТВОЯТА кола от мотора до колелата са едва 22%, т.е. НАПЪЛНО СЪПОСТАВИМИ с тази на Toyota Celica 1.8 VVTi (автомобил с променливо газоразпределение ! ) се надявам след поместените от мен резултати да си мааалко по-спокоен пич :D:D ...MAGNUM - АКО се съмняваш във посочените от мен данни и по-специално загубите бъди сигурен, че журналистите от Automobilismo притежават динамометър ПОСЛЕДНО поколение... Аз обичам да боравя с факти и цифри, затова съм ги постнал директно, без коментари, а и не ми се влиза в излишни спорве за това :dj: ... Но ако все пак искаш - няма проблем, можем да продължим с още данни ;) P.S. МОЛЯ модератора ДА НЕ премества поста ми, па макар и да е леекинко off-topic – ПОНЕ заради усилията и времето да разровя архива от списания :D:D хе-хе-хе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...