stanislav_stz 8 #1 Публикувано 25 Май, 2007 (Редактирано) Здравейте! Ами общо взето, желая да науча повечко за цялата тази работа със слагането на интеркулър в моя автомобил. Предполагам има някакви конкретни размери за всеки един модел, не мога просто да кажа Honda Civic 97 2.0 TDi. И другото, от къде да си го взема. Аз съм от Стара Загора. Има ли смисъл тук да търся или в Пловдив или София? Заслужава ли си изобщо поставянето му? Струва ли си разликата... Отворен съм за всякакъв вид съвети. Благодаря! Редактирано 25 Май, 2007 от stanislav_stz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest stanislav_stz #2 Отговорено 25 Май, 2007 (Редактирано) Ами аз по принцип нямам намерение сега да го правя, но искам да съм запознат с нещата. То сега и нямам финансовата възможност. Колата е пушка, дърпа, върви много добре. Има много други неща които са ми по-важни по нея, отколкото интеркулъра, гуми, автокаско и т.н. Все пак, просто ми е интересно как стоят нещата. Обичам да си правя планове занапред, да знам какво ме очаква е то не мога да съм 100% сигурено какво ще стане, но все пак ПП. Колата ми е от 2 месеца, харчи 5.5/100 Редактирано 25 Май, 2007 от stanislav_stz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Antony #3 Отговорено 28 Май, 2007 Само не можах да разбера за какво по дяволите ти е тоя кулер. Турбото ти много грее или каво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #4 Отговорено 28 Май, 2007 Само не можах да разбера за какво по дяволите ти е тоя кулер За 15-тина кончета отгоре, за к'во друго Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #5 Отговорено 28 Май, 2007 Само не можах да разбера за какво по дяволите ти е тоя кулер. Турбото ти много грее или каво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest stanislav_stz #6 Отговорено 28 Май, 2007 Сега нямам намерение да го слагам, изисква много неща с които не разполагам сега, включително и опит. Все пак, интересно ми е да науча, тя че колата си дърпа, дърпа. Аз точно такова нещо исках, хем голямо, хем да има сила. Лошо не мога да кажа за този автомобил, все пак интересно ми е, защото знам че след време 100% ще ми прещрака нещо, ако не за тази, за друга хонда. Та, ако някой може да ме открехне, ще съм благодарен. \/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_O_M_A_D 4 #7 Отговорено 29 Май, 2007 Само не можах да разбера за какво по дяволите ти е тоя кулер. Турбото ти много грее или каво. Казах го с ирония. Сори за Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #8 Отговорено 30 Януари, 2008 (Редактирано) Коментар от форума на Diesel.bg: Ако сложиш кулер в много от случаите може да постигнеш негативен резултат при нормално каране. Ако я държиш само в червеното може и да усетиш нещо положително. Да не си мислиш, че тези 20кс на модела с кулер в повече се постигат благодарение на него Става въпрос за английската версия на Civic, с дизела на роувър. Има два варианта, 86коня без кулър, като моята и 105 коня с кулър. Може ли някой да даде компетентно мнение, има ли право колегата? Редактирано 30 Януари, 2008 от stanislav_stz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest stanislav_stz #9 Отговорено 31 Януари, 2008 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest nikolai_fox #10 Отговорено 31 Януари, 2008 аве колега що не мога да се сетя за тебе и аз съм от Сз ела на някоя от срещите да се видим ако съдя по твоя мотор -TDI- би трябвало да имаш интеркулер - какво повече искаш да слагаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #11 Отговорено 31 Януари, 2008 Не можеш да се сетиш за мен, защото никога не съм идвал на срещите. Студент съм и уча в София, рядко се прибирам в Стара Загора. Колата ми няма intercooler 100% и точната абривиатура е 2.0i TD. Все пак ако може коментар по темата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове