Jump to content
Guest vtec

Honda Civic Coupe

Recommended Posts

Guest vtec

ZDRAVETIE FENOVE!PARVO ISKAM DA VI SPODELIA CHE-UJASNO MNOGO SE IZKEFIX KATO RAZBRAX ZA SAITA I NEGOVATA POLEZNOST :D RADVAM SE CHE IMA XORA KOITO OCENIAT UNIKALNOSTTA NA FIRMATA HONDA.SIGUREN SAM CHE SHTE PISHEM MNOGO PO TAZI TEMA ,NO SEGA IMAM NUJDA OT MALAK SAVET I SHTE SAM VI MNOGO BLAGODAREN.KAKVO MOJETE DA MI KAJETE ZA CIVIC COUPE 1997-1999 125 KONIA AMERIKANSKO IZPALNENIE-PREDIMSTVA ,NEDOSTATACI.OSTANAX DOSTA OCHUDEN CHE HONDA S TOZI DVIGATEL E S BARABANI--MOJE LI DA SE SLOJAT DISKOVE I OTZAD?BLAGODARIA VI PREDVARITELNO! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

По принцип може но не си заслузава много много .Първо ще хвърлсиш много труд и няма да осетиш кой знай каква разлика.Според мене не си заслужава усилието и парите които ще дадеш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

По принцип може но не си заслузава много много .Първо ще хвърлсиш много труд и няма да осетиш кой знай каква разлика.Според мене не си заслужава усилието и парите които ще дадеш

Разлика в спирачният път ще има усезаема, но трябва да си купиш цели главини със спирачни апарати от vtec, а това е скъпо и колегата ти го е написал. А след като ги смениш, ще трябва някой ама наистина добър спецялист да ти настрой налягането на помпата, за да намали силата на задните спирачни апарати, защото сег спирачната система ти е настроена за барабни озад. Ако не се направи това като хората, може озад да ти задържът много накладките и се утрепеш някъде. По-добре не ги пипай, защото ще хвърлиш пари и не се знае на какъв майстор ще попаднеш после. Хонда определено не се слави със слаба спирачна система, така че не трябва да имаш проблеми :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Patrik

По принцип може но не си заслузава много много .Първо ще хвърлсиш много труд и няма да осетиш кой знай каква разлика.Според мене не си заслужава усилието и парите които ще дадеш

Разлика в спирачният път ще има усезаема, но трябва да си купиш цели главини със спирачни апарати от vtec, а това е скъпо и колегата ти го е написал. А след като ги смениш, ще трябва някой ама наистина добър спецялист да ти настрой налягането на помпата, за да намали силата на задните спирачни апарати, защото сег спирачната система ти е настроена за барабни озад. Ако не се направи това като хората, може озад да ти задържът много накладките и се утрепеш някъде. По-добре не ги пипай, защото ще хвърлиш пари и не се знае на какъв майстор ще попаднеш после. Хонда определено не се слави със слаба спирачна система, така че не трябва да имаш проблеми :D
че те кръговете не са ли предно ляво задно дясно и предно дясно задно ляво щото аз си мислех че са така и тогава нема никви проблеми с налягането ама явно съм се объркал... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

По принцип може но не си заслузава много много .Първо ще хвърлсиш много труд и няма да осетиш кой знай каква разлика.Според мене не си заслужава усилието и парите които ще дадеш

Разлика в спирачният път ще има усезаема, но трябва да си купиш цели главини със спирачни апарати от vtec, а това е скъпо и колегата ти го е написал. А след като ги смениш, ще трябва някой ама наистина добър спецялист да ти настрой налягането на помпата, за да намали силата на задните спирачни апарати, защото сег спирачната система ти е настроена за барабни озад. Ако не се направи това като хората, може озад да ти задържът много накладките и се утрепеш някъде. По-добре не ги пипай, защото ще хвърлиш пари и не се знае на какъв майстор ще попаднеш после. Хонда определено не се слави със слаба спирачна система, така че не трябва да имаш проблеми :D
че те кръговете не са ли предно ляво задно дясно и предно дясно задно ляво щото аз си мислех че са така и тогава нема никви проблеми с налягането ама явно съм се объркал... :)
Става въпрос за налягането на задните спирачни автомати. Не знам как се прави и за какво става въпрос на практика, защото не съм пипал такова нещо, а и не бих пипнал. Там грешките са фатални ;) Просто преди време, аз исках да го правя при мен това нещо, защото видях няколко човека мой приятели с тунинговани коли да са го направили. Та от там имам тази информация и просто я предадох на момчето, за да знае какво го чака ако се е навил много. Пък ако искате някой да ви го обясни технически за какво става въпрос, тук има доста компетентни хора, които ако не се лъжа само с това се занимават и може да внесът повече яснота. Или просто да иде до някой сервиз дето поправят и са наясно със спирачни системи и пак ще му кажат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Разлика в спирачният път ще има усезаема, ще трябва някой ама наистина добър спецялист да ти настрой налягането на помпата, за да намали силата на задните спирачни апарати. Хонда определено не се слави със слаба спирачна система

Те Хонда ако имаха свестни спирачки, нямаше до усмърдим Юндола, като слязохме от езерото - всички пушеха! Има какво още да се желае от спирачките на Хонда, особено като загреят. И на новите хонди спирачният път не е от най-добрите, поне една кола пред Мерцедес са - а това може да е фатално!Тук много хора си мислят, че барабанните спирачки спират по-зле от дисковете. Това далеч не е така, барабанните имат по-голяма контактна повърхност (повече феродо) и буталата не стискат, а бутат, което е по-лесно. Проблема на барабаните е в тяхното охлаждане, което става доста по-бавно от дисковете, така че след няколко спирания вече са толкова горещи, че почти не спират. Също са и по-тежки. Но са по-евтини, и за производство и за поддръжка, така че ги използват в по-масовите модели.Който не вярва, още пазя разпечатка от спирачките на москвича, дето задните барабани държат повече от предните дискове, и то не защото дисковете бяха дефектни (над 1500 нютона) а просто за теста бях махнал регулатора на задните спирачки.Сега този регулатор е много важен, той следи колко е натоварена колата, и регулира колко спирачка да отива назад. Но предполагам, че регулатора за дискови и за барабанни спирачки е различен, така че ако се прави имплант на спирачките, трябва да се вземе всичко от спирачният цилиндър, сервото, до самите спирачки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

добре дошъл :) относно барабанните спирачки - не ги барай,колата спира перфектно, а предимството им преди дисковете отзад е, че дисковите много се зацапват от кал,докато барабана няма такива проблеми :D;) иначе този модел на хонда няма недостатъци :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

Специално за охлаждането и за спирачния път сичко което каза колегата по горе е така по добре от пред си слози вентилирани дискове (тези които са на дупки) и си решаваш проблема с прегряването а за барабните невярвам чак толкоз да ги натоварваш че да ти праят проблем пък и дори да напраят зимасх си ново феродо и пак ще ти излезе по евтино от колкото да си слозисх отзад дискови. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Те Хонда ако имаха свестни спирачки, нямаше до усмърдим Юндола, като слязохме от езерото - всички пушеха! Има какво още да се желае от спирачките на Хонда, особено като загреят. И на новите хонди спирачният път не е от най-добрите, поне една кола пред Мерцедес са - а това може да е фатално!

Хаха, така беше мам*а му! :) Аз бях в Ниссан 100НХ, но и той имаше същите проблеми, така че май и яко карахте пичове :D . Май само оная новичката хондичка нямаше проблеми долу, ама тя до колкото разбрах била с двойно вентилирани дискове ;):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

EEEE FENOVE NAPRAVO SAM VAV VASTORG--STRASHNI STE!NIAMATE GRESHKA.MNOGO SAM VI BLAGODAREN ZA SAVETITE I SEGA SAS SIGURNOST NIAMA DA MAXAM BARABANITE.PO PRINCIP NE SAM IMAL GRIJI SAS SPIRACHKITE NO PO VAPROSA SAS ZAGRIAVANETO MOGA DA VI SPODELIA CHE AKO CHOVEK KARA S ORIGINALNI(ILI XUBAVI NAKLADKI)TAKAV PROBLEM SAS PUSHENE SLED "UNDOLA" KAKTO KAZA EDIN OT PICHOVETE-PROSTO NIAMA.LOSHOTO E CHE IMA MNOGO FALSHIVI--WELCOME TO BULGARIA! :) SEGA AKO MOJE DA MI PISHETE NESHTO POVECHE ZA CIVIC COUPE 1997-1999 125 KS U.S. ZA DA SE IZKEFIA IZCIALO.AAAA SHTIAX DA ZABRAVIA---KAKVO VI E MNENIETO ZA SASHTIA MODEL VNESEN OT ITALIA S ITALIANSKA GAZOVA S LAMBDA KONTROL I EMULATOR---KATO POGLEDNAX PREZ KAPACHKATA NA DVIGATELIA,OTVUTRE BESHE KATO OT ZAVODA A E NA 110000KM!!!!AIDE I DA KARATE VNIMATELNO AMA NA BENZIN! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

Значи от италя не ти препоръчвам да си внасяш кола ся може и да уцелиш хубава но повечетоот там са с извинение ломбардаци а за километрите на колата по добре да не ги гледаш щото със сигурност са върнати.А иначе колата няма грешка.Но от Италия не ти препоръчвам.И ПИШИ НА КИРИЛИЦА

Редактирано от beast

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Попринцип в италия си стопанисват зле колите. Но може да си попаднал на някой маняк...Иначе Магнъме. Ако ще и със 17 инчови дискове да бях пак щяха да пушат на връщане!Ей няма да го забрава тва когато се гонихме със Майната и на сяко натискане на спирачите от към предните 2 джантати излизаше бая силна струя син пушек :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

AKO CHOVEK KARA S ORIGINALNI(ILI XUBAVI NAKLADKI)TAKAV PROBLEM SAS PUSHENE SLED "UNDOLA" KAKTO KAZA EDIN OT PICHOVETE-PROSTO NIAMA.LOSHOTO E CHE IMA MNOGO FALSHIVI--WELCOME TO BULGARIA! ;)

Не само накладките, но и спирачната течност е от много важно значение. Препоръчвам на колегите някоя рейсинг спирачна течност. Има хубави на Кастрол. Това нещо е няправено именно за големи натоварвания. Ако ти е обикновенна и обичаш да караш като Шумахер, като загрее якой спирачната система, течността губи качествата си и това е една от причините заради които автомобилите след ръчки по завой усезаемо увеличават спирачният си път. А с мнението на Магнум-а не съм съгласен относно спирачният път на Хондата. Аз съм карал CRX и сега Civic 5-а генерация. Смея да твърдя, че за класа си спират доста добре и се конкурират с останалите модели в класа си. Но трябва всичко да ти е изрядно като дебелина на дискове, накладки (качествени), добра спирачна течност и не на последно място хубави гуми ;) п.п. Моля новият колега да пише на кирлица ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

ПО ПРИНЦИП СЪМ КАРАЛ И ПРЕДИ ХОНДА И ЗА ТОВА СИ МИСЛИА ЧЕ ТАЗИ ОТ ИТАЛИЯ Е СРАВНИТЕЛНО ДОБРА ВЪПРЕКИ ЧЕ Е НА ГАЗ.НО ВЪПРЕКИ ВСИЧКО-НЯКОЙ ИМА ЛИ НЯКАКВА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ТОЗИ МОДЕЛ ПО ПРИНЦИП---ИМА ЛИ СЛАБИ МЕСТА ИЛИ СИ Е ТИПИЧНА РАСОВА ХОНДА НИЩО ЧЕ НЕ Е ПРОИЗВЕДЕНА В JAPAN? ;) ОТ ДОСТА ВРЕМЕ СЛЕДЯ ЗА КУПЕ КОЕТО СЕ ПРОДАВА И Е ВНОС ОТ ДРУГАДЕ НО ПИЧОВЕ--ВСИЧКИТЕ СА ОТ ИТАЛИЯ.ЯВНО ТОЗИ МОДЕЛ Е ДОСТА ТЪРКАЛЯН ТАМ. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

значи моята хонда е от италия, и досега нямам проблеми със нея.Докато избирах гледах поне още десет, вярно че само две от тях бяха нововнос, но останалите които бяха карани в българия бяха в ужасно състояние

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

здравейте маняци!!тука до мен е един луд хондаджия с V-Tec (B16) с скоростна кутия VTi-160кончета и много радва на фен клуба.Та иска фена да ви пита?-гарнитурата на изпусквателните колектори е прецакана и леко издиша-колата малко "парди" и сега се чудим влияе ли това на варвенето на колицата?Благодарим предварително ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

и буталата не стискат, а бутат, което е по-лесно.

И в двата случая бутат те затова се казват бутала ;);););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

Попринцип в италия си стопанисват зле колите. Но може да си попаднал на някой маняк...Иначе Магнъме. Ако ще и със 17 инчови дискове да бях пак щяха да пушат на връщане!Ей няма да го забрава тва когато се гонихме със Майната и на сяко натискане на спирачите от към предните 2 джантати излизаше бая силна струя син пушек ;)

той не разбра,че ние стигнахме долу 10 мин преди тях ;) е,после дисковете ми светеха,ама яко беше ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

той не разбра,че ние стигнахме долу 10 мин преди тях :) е,после дисковете ми светеха,ама яко беше :D

стигнахте 10 мин преди мен, защото по средата на пътя се разминахме .... като аз се качвах нагоре, за това :D:hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dechko

и все пак дисковете са гьзария и спират по добре ако решиш има комплект задни носа4и дискове апарати жила и пр. 200 лв +60 за монтаж варна тел. 0889668266 или 0887417400

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...