Jump to content

Recommended Posts

Здравейте! Разбрах че колата ми не е снабдена с интеркулер. Все пак е предвидено място за това. Добре де, тогава както означава това "I"? Много съм озадачен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инжекцион? ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбо Дизел Инжекцион? До колкото съм информиран, дизел+инжекцион е някак си неприемливо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

Турбо Дизел Инжекцион? До колкото съм информиран, дизел+инжекцион е някак си неприемливо!

защо ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам колега, не съм го сменил от профила си просто. Това е старата, сега съм с Honda CIVIC 2.0 TDI. Отпред на решетката на колата пише "TDI", отзад до името на модела пише "2.0i TD". Наистина не знам хора. Объркан съм, ще погледна номера там на двигателя какво пише за конете, поне тях да разбера че явно не са 105. И явно двигателя ми е Rover-ски. В колата пише "Made in UK". Работата е ясна, двигателя е от Англия, дано има нещо от хонда в него. уфффф... объркана работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

двигателя е роувърски , но това не значи че е лош :ebanjeee:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, Rover си е. Наистина май не е лош изобщо даже, но пък какво е това "I". И колко ще ми излезе да прасна един интеркулер?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е I а i :ebanjeee: и както каза MIYAMOTO : "Обозначение за директно впръскване"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом нямаш Кулер като сложиш допълнително такъв,това не значи автоматически да стане двигатела ти 105к.с.До колкото ми е ясно просто са занижени работните параметри на по слабата версия на двигатела.Кулера можеш да си го потърсиш от Акорд ТДИ или Ровер 620 Дизел.Както и тръбния път.Ще има ефект от него но не и да стане колкото другия двигател като мощност и работни параметри.А качеството на двигатела е чудесно и работи безпроблемно.На -20 градуса се стартира без проблеми.Само слагаш добра нафта и караш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, за паленето направо се хванах за главата. Като беше студено, това само чукаш и колата пали, просто слизам сутрин рано да я паля само заради ефекта :starwars: . Доволен съм, много даже. Колата набира много добре. Но просто стария собственик ми говореше постоянно за 105 коня, ще погледна за обозначението на двигателя, може би от там ще разбера за какво иде реч. Значи според вас колеги, това си е инжекцион? И искам да попитам, можете ли да ми кажете предимства и недостатъци на чиптунинга? Казаха ми че при японските автомобили се постигало дори 80% увеличение на мощността. Аз знам че до 25%, но като се знам колко съм вещ....

Редактирано от stanislav_stz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...