Jump to content
Guest MIYAMOTO

B16a1+turbo

Recommended Posts

Guest Hronos

Колега моя двигател-D16A9 фабрично няма газ анализатор/ламда/,така че нямам проблеми със сместа.Който има Ламда от нея може да си регулира сместа.Трябва му само миливолтмерър,монтиран на таблото за да следи показанията и тример-потенциометър.Всички състезателни автомобили с инжекционна система по тоя начин си регулират сместа за различните етапи.Докато карбураторните сменят жигльори м/у етапите.Единствено фабрично подготвените състез.автомобили имат контрол на ЕЦУ-то чрез лаптоп.Но такова ЕЦУ струва колкото моите 3 коли които имам и не ми е удобно да си го купя.А и никого не карам да си рови по колата все пак.Само обяснявам.Но трябва да се поинтересуваш повечко все пак,за да си наясно с материята за която си говорим.Няма и да видиш някой да предлага такава преработка и не ми се обяснява защо.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

много ясно защо - за един насран чип със себестойност 70-80 стотинки ти смъкват 700лв и си щастлив ;) точно като обогатиш в разумни граници сместа и още някои подробности колата осезателно тръгва по-яко, без да пипаш компютри,глави и други мноооого по-опасни детайли ;) ама всеки си знае.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Много си прав Майна,но човек докато сам не си промени мнението никой друг не може да му го промени.Аз преди години се изръсих в Гърция 2000 лв.За "специалните подобрения" които описах по горе и още няколко простотии за стария ми CRX- колата трагна съвсем различно а даже и мотора не ми отвориха.Така че всеки знае себе си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

В моите среди (учебните) ;) това му се вика овърклокинг. За това тия чипове, к'вито и да са, дайте ми буквичките, които пише отгоре на тях и ще ви ги издиря какви точно са им схемите и какви сигнали им излизат на крачетата, както и ще ви ги симулирам точно какво правят и каква работа вършат (инж. по електроника съм ;) ). Ясно е, че винаги, когато има електроника се оставя някакакъв аванс (резерв) в чипа, като за по-топли или по-студени климатични условия например, или по-кофти бензин. За щастие ние сме в такъв климатичен пояс, че има аванс и в двете посоки. Хайде, сега да видим какво пише по корпусите ... неможе да е чип NONAME! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest IVOHONDA

Колега моя двигател-D16A9 фабрично няма газ анализатор/ламда/,така че нямам проблеми със сместа.Който има Ламда от нея може да си регулира сместа.Трябва му само миливолтмерър,монтиран на таблото за да следи показанията и тример-потенциометър.Всички състезателни автомобили с инжекционна система по тоя начин си регулират сместа за различните етапи.Докато карбураторните сменят жигльори м/у етапите.Единствено фабрично подготвените състез.автомобили имат контрол на ЕЦУ-то чрез лаптоп.Но такова ЕЦУ струва колкото моите 3 коли които имам и не ми е удобно да си го купя.А и никого не карам да си рови по колата все пак.Само обяснявам.Но трябва да се поинтересуваш повечко все пак,за да си наясно с материята за която си говорим.Няма и да видиш някой да предлага такава преработка и не ми се обяснява защо.

;) това за ламбдата е много интересно,аз съм си меслел за нещо подобно проблемът е ,че неразбирам от електроника а искам да обогатя горивната смес,може ли да обясниш как ще стане по точно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Като начало си купи мили-волтметър за вграждане.,На бул.Прага има един магазин на Конрад електроникс,там продават няколко модела.Представлява дисплей като за електронен часовник и има няколко различни размера.И понеже не разбираш си намираш човек който разбира от тия неща.Единия вариант е да се монтира втора ламда сонда само за отчет на показанията на волтметъра а другата да е вързана през потенциометър към ЕЦУ-то/както си е и сега но без потенциометъра/ а другия е съществуващата да се ползва и за отчет на волтметъра и за информация към ЕЦУ-то.Като се изпълнят тия неща и си монтираш волтметърчето и потенциометъра в някъква кутийка на таблото,знаеш на колко мили волта ти е нормалната смес от направен отчет преди да е монтиран потенциометъра и променяш с потенц.показанията като на дисплейчето си гледаш с колко и така.Това е и не е мн.сложно.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

В моите среди (учебните)  ;)  това му се вика овърклокинг. За това тия чипове, к'вито и да са, дайте ми буквичките, които пише отгоре на тях и ще ви ги издиря какви точно са им схемите и какви сигнали им излизат на крачетата, както и ще ви ги симулирам точно какво правят и каква работа вършат (инж. по електроника съм  ;)  ). Ясно е, че винаги, когато има електроника се оставя някакакъв аванс (резерв) в чипа, като за по-топли или по-студени климатични условия например, или по-кофти бензин. За щастие ние сме в такъв климатичен пояс, че има аванс и в двете посоки. Хайде, сега да видим какво пише по корпусите ... неможе да е чип NONAME!  ;)

Дидко,евала на ентусиазма, повярвай ми усмивката ми беше доста широка ;) типично изказване на човек, който е разбрал как стои въпроса с електрониката..... няма черна магия ;) чиповете обаче са PROM/EPROM/EEPROM/FLASH та дори мойе и някой емулатор да боднеш, така че не опира проблема до електроника, а до разбиране на ДВГ-та, малко компютърни познания и ако си хептен ненормален - embedded програмиранеметни едно око на PGMFI.ORG и на сайта на TurboEdit за повече инфо и албаланици - на ЛС че май много размихме темата..... ;) Редактирано от 1net

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Колега моя двигател-D16A9 фабрично няма газ анализатор/ламда/,така че нямам проблеми със сместа.Който има Ламда от нея може да си регулира сместа.Трябва му само миливолтмерър,монтиран на таблото за да следи показанията и тример-потенциометър.Всички състезателни автомобили с инжекционна система по тоя начин си регулират сместа за различните етапи.Докато карбураторните сменят жигльори м/у етапите.Единствено фабрично подготвените състез.автомобили имат контрол на ЕЦУ-то чрез лаптоп.Но такова ЕЦУ струва колкото моите 3 коли които имам и не ми е удобно да си го купя.А и никого не карам да си рови по колата все пак.Само обяснявам.Но трябва да се поинтересуваш повечко все пак,за да си наясно с материята за която си говорим.Няма и да видиш някой да предлага такава преработка и не ми се обяснява защо.

:hondarulez: това за ламбдата е много интересно,аз съм си меслел за нещо подобно проблемът е ,че неразбирам от електроника а искам да обогатя горивната смес,може ли да обясниш как ще стане по точно
Това става с газо анализатор, може да бъркам името и струва към 300 кинта, но ми се струва, че се препоръчва за коли с турбо. При автомобили с атмосверни мотори няма толко голям ефект. Не си чупете колите бе хора :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Аве хора темата беше друга,за В16А1+турбо ама и тва не е излишно дето сте го писали щото се отказах от тия мераци не ми се хаби такъв мотор.Ами ако не стане кво правя????

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

аз съм чел доста за това бяха направили някви братя 231 коня на дино на 1 тест на писта счупиха скоростите но в бг много трудно ще намериш разни части които ще ти трябват като МАП на 3 бара чип за компютъра дюзи помпа някои неща се намират де.Инче двигателя даржи с оригиналните части доста ама трябва да пооправиш и сгастяването 10.2:1 поне на 8:1 зависи от турбината де ако е Т3 или нещо от сорта може и на 7.5:1 . става страшен иначе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Не ми се пускаше нова тема само за един линк.......... :D намерих една интересна, но за съжаление кратка ( за момента) статийкакоято много сбито и ясно разграничава компресорите (2-та вида) и турботоTyk...... следващия месец ще четем още....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...