Jump to content
Guest MIYAMOTO

B16a1+turbo

Recommended Posts

Guest MIYAMOTO

Доста силно ме вълнува темата за турбото и по специално да ли ще издържи двигателя заштото по мои изчисления ще е приблизително около 200 коня :D а за 1600 кубика това си е сериозна цифра.Мисля да си купя някой грозен учукан убит от каране CRX 2 и да му сложа B16A1 защото имам 1 брой но незнам какво турбо да използвам :D моляви ако някой може да ми помогне да събера инфо преди да се заема с това начинание.А знаете какво щте се случва по улиците на ВАРНА с такава машина разни газарчета с ВАРБУРГ голф или квото му беше името ще се посират.И накрая само HONDA може да победи HONDA :D

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

Доста силно ме вълнува темата за турбото и по специално да ли ще издържи двигателя заштото по мои изчисления ще е приблизително около 200 коня :D а за 1600 кубика това си е сериозна цифра.Мисля да си купя някой грозен учукан убит от каране CRX 2 и да му сложа B16A1 защото имам 1 брой но незнам какво турбо да използвам :D моляви ако някой може да ми помогне да събера инфо преди да се заема с това начинание.А знаете какво щте се случва по улиците на ВАРНА с такава машина разни газарчета с ВАРБУРГ голф или квото му беше името ще се посират.И накрая само HONDA може да победи HONDA :D

Аз съм виждал ма не и в БГ такова нещо няма за сега !!!За съжаление :D Доста мераклии има за тва турбо нооо засега са мераци включително и аз съм в кюпа :D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

може да се сложи турбо без проблем, но струва скъпо да се преработва атмосверен мотор. Защото Турбо никакъв проблем да си сложиш, а проблем е, че трябва да сменяш бутала ида преправяш мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Аз това го знам ама може някой да е правил опити и да ме посаветва това онова преди да почна да наливам пари.Благодаря все пак

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Благодаря ти за сайта който си ми пратил само 4е там всичко е на готово та и маниак на ВАРБУРГ :D да си сложи сам но за сметка на това цената си я бива :D а пък ние все още живеем в България нали :D и за тия пари ще направя чудеса от една кола :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

ние все още живеем в България нали :D и за тия пари ще направя чудеса от една кола :D

Каквито и чудеса да правиш, резултатът на турбото няма да успееш да постигнеш със сигурност. За сведения има един ако не се лъжа CRX с турбо дето няколко глави е сменил вече, защото не е преправил двигателя, а направо е набил турбото на него. Казаха ми го от сервиза в окйто моят приятел с Корадото от Божурище ходи.Иначе има много изпълнения с Турбо, но както сам каза все пак сме в България :D и трудно тук някой може да си го позволи. Нищо не подлежи повече на тунинг от двигател с турбо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Сега погледнах линк-аНе е толкова скъпо. По принцип тунингът на атмосверен двигател е много по-скъп от на двигател с принудително пълнене. Това, което аз имам като информация, че на един Prelude да кажем към 2.2 или 2.3 Vtec, добавянето на подобни модули може да струва до 10 000 - 15 000 лв., за да се направи както трябва и да не ти гръмне някъде мотора.Освен това, един явтомобил с турбо е много по-капризен за поддръжка и по-скъп като разход на гориво и поддръжка във времето от един атмосверен такъв. Ама и резултатът като ускорението е съвсем различен де :D п.п. Защо мислите, че няй бързите коли на божурище са с турбини всичките :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Начи 1-во ти требе охлюв и интеркулер.За да можеш да го боцнеш мотора на 1 атомсфера задължително се сменят бутала и биели. Цената на тях почва от 1000лв нагоре...Блоу оф също е добре да имаш.Общо взето тва са ти най-необходимите чаркове.Евентуално може да се наложи и смяна на клапани...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

тои по-принцип кита си има всичко това(турбо, интеркулер, блоу офф, гарнитури, тръби, и ново еку. ) така че маи е по-добре направо кит да си вземеш пък и май излиза по-евтино

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dechko

Доста силно ме вълнува темата за турбото и по специално да ли ще издържи двигателя заштото по мои изчисления ще е приблизително около 200 коня :D а за 1600 кубика това си е сериозна цифра.Мисля да си купя някой грозен учукан убит от каране CRX 2 и да му сложа B16A1 защото имам 1 брой но незнам какво турбо да използвам :D моляви ако някой може да ми помогне да събера инфо преди да се заема с това начинание.А знаете какво щте се случва по улиците на ВАРНА с такава машина разни газарчета с ВАРБУРГ голф или квото му беше името ще се посират.И накрая само HONDA може да победи HONDA :blink:

слу4аино , ако имаш и скорости за в16а , или ако продаваш двиг. обади се на 0889668266 дидо той ще ти обясни и за турбото вси4ко !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 4u6kata

Ami az sum nov vuv foruma i po princip karam honda ot nqkolko meseca no se pooslu6ah i popro4etoh razni raboti... po evtin,bezopasen i prakti4en variant e da si zakupi6 mehani4en kompresor , puk i nqma nujda da si smenq6 polovinata dvigatel za da go podgotvi6 za "ohliuva" :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

Ami az sum nov vuv foruma i po princip karam honda ot nqkolko meseca no se pooslu6ah i popro4etoh razni raboti... po evtin,bezopasen i prakti4en variant e da si zakupi6 mehani4en kompresor , puk i nqma nujda da si smenq6 polovinata dvigatel za da go podgotvi6 za "ohliuva" :D

Къв е тоя механичен компресор - кво представлява - как и на кое точно действа ??????????????????? Аз съм с карбуратоаче :blink: и искам да си метна некой друг кон отгоре и така като чета тука из форума кво става май ще почвам да събирам кинти за турбина !?!?!?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

най-просто казано, механичния компресор ( или само 'компресор' a.k.a supercharger) се задвижва директно от двигателя.Турбото ( turbo / turbocharger) съдържа две търбини, като топлата се развърта от изгорелите газове в изпускателните колектори.За разлика от турбото, компресорът се зацепве директно или чрез ремък към някой от двигателя.Терминът "механичен" е малко неточен, тъй като и двата вида компресори се захранват с механична енергия.Доколкото разбирам, компресора е малко по-неефективен спрямо турбото, но пък според мен сис има други плюсове като липса на лаг и според мен е по-лесен за поставяне/потдържанеако на някой му се чете интересен БГ пост по темата и не страда от прадрасъдаци, нека погледне какво е написал господин Alx по въпроса: Tykтая тема е безкрайна и ако съм допуснал грешка, моля поправете ме, но ако Вашето мнение е друго..... това е друга тема :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Къв е тоя механичен компресор - кво представлява - как и на кое точно действа

Механичният компресор е компресор, който се задвижва механично, с ремък от коляновият вал (като алтернатора) а не от изгорелите газове (като турбото)Има няколко преимущества и доста недостатъци. Основното му предимство, е по-лесният монтаж. Закача се някъде, ремък се опъва, може и ремъка на климатика да се използва, 2-3 тръби и готово. Повечето даже са и без интеркулер, тези, дето са на ниско налягане.Също гота на суперчаржъра (мех.компресор) че няма лаг. Просто захванат е винаги за двигателя и си прави постоянно налягане, независимо дали си дал газ, или си върнал. Така че си има boost без закъснение. Докато като си с турбо, и си върнал газта, оборотите на турбината падат доста (няма изгорели газове) и после като дадеш газ, трябва известно време да се развърти турбината.Лошото на суперчаржърите идва пак от механичното закачане за двигателя. Това означава, че се губи сила на двигателя, за да върти чаржъра. Докато турбото използва изгорелите газове, чиято енергия по принцип се губи. От нищо нещо (почти, защото турбото прави backpressure и това товари двигателя, но доста по-малко)Тази сила се губи винаги - независимо дали я искаш или не, чаржъра е постоянно закачен за двигателя - дори и на празен ход, дори и на ниско натоварване по магистралата със 130. Така че и разхода ти се качва, задължително.Ако чаржъра няма интеркулер, ще трябва да се свали компресията на двигателя - от там пада мощността и икономичността още.Сега има 2 типа чаржъри. По-добрият е screw-type, Lysholm, positive displacement. Този тип е по-сложен, той прави постоянно налягане на всички обороти. За това е positive displacement. Такъв слагат на Mercedes-Benz C32AMG и CL55AMG и той повдига доста въртящият момент. Но там системата е по-сложна, има съединител, който изключва компресора, когато не се използва. Този компресор загрява въздуха повече, така че му трябва и сериозен интеркулер. Също така е и по-обемен.Другият тип, който по-често се слага при aftermarket решенията, както и в Mini Cooper S, е турбинен тип. Нагнетателя е същият, както при турбото (охлюв). Този нагнетател прави експонентен boost на оборотите. Тоест на празен ход няма boost (което е добре, няма натоварване на двигателя на празен ход), докато най-големият boost е на най-високите обороти. И понеже оборотите на чаржъра са функция на оборотите на двигателя (закачени са заедно) то тези чаржъри помагат основно (да не кажа единствено) на най-високите обороти.Хайде стига толкова, ако има още въпроси - питай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

колегата ме е изпреварил :angry:вярно на алх описанието е много добро, четете и се учете!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net
:angry: Магнумееее, май постваме по едно и също време :(:D само да добавя нещо което пропуснах:една благинка на суперчарджъра е че ставнително лесно можеш да си играеш е оборотите му спрямо тези на двигателя, така че да оптимизираш налягането така че да е максимално при оборотите които ползваш най-често ( разбирай по време на състезание). Тъй като предавката е ремъчна, променяйки диаметъра на шайбата на компресора, можеш да регулираш предавателното отношение в огромни граници.и веднага минуса: както всеки компресор, така и тези имат обороти при които налягането е максимално, така че при по-високи от тези обороти, "бууст-а" ще запояне да намалява, но пък за това мислиш и подбираш такова предавателно отношение че максимум бууста да ти идва около макс оборотите при които сменяш скоростии както каза Магнум, търбинните компресори са ефективни при високи обороти, но затова пък са сравнително малки.... При драгстерите можеш да видиш осхте един вид компресори - тиа огромните неща над капака, сори но за тях знам само че работят добре и на по-ниски обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

ако на някой му се чете интересен БГ пост по темата и не страда от прадрасъдаци, нека погледне какво е написал господин Alx по въпроса: Tyk

Прекрасна статия! :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

най-просто казано, механичния компресор ( или само 'компресор' a.k.a supercharger) се задвижва директно от двигателя.

Има доста такива автомобили, има така модификация и на S2000. Виждал съм я по тунинг сайтове. В България са популярни с подобен компресор, моделите на VW Polo G40, Corado G60, Passat G60, може и още някой да има.Но да знаете, че и тези двигатели се водят двигатели с принудително пълнене и са с разредена компресия!!!! Което значи, че ако не искате след няколко стотин или хиляди да ви изтропа двигателя, ще трябва пак да го преправяте, за да е пригоден за Турбо.Ако някой е много запален и иска да го прави мога да го свържа с тунинг сервизи в БГ дето се занимават с такива щуротии, но трябва да е готов да се уръси доста за части, за да си преправи автомобила и да си накупи всичко необходимо за целта. Аз ви споменах за мои приятели дето ходят на Божурище и са с точно от горепосочените модели на VW. Та тези двигатели са пригодени за Турбо и позволяват да се свали компресорът който е заводски монтиран и да се направят с Турбо и да станат доста по-силни за drag race.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 4u6kata

Dobro poqsnenie 1net no az kazvam mehani4en za6toto nqkoi hora mislqt 4e supercharger i turbocharger sa edno i su6to s razli4ni naimenovaniq :angry: a puk kompresorite na tok sa samo hvurlqne na pari v moreto :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Всичко това което сте написали е изключително интересно и ще ми е полезно ако казвам пак АКО се заема да поставя ТУРБО а не мех.компресор(поради простата причина че ще ме обвинят в имитация на ВАРБУРГ КОРАДО G60 или подобни измислене "коли" :( ).Знам с каво се заемам знам че е доста скъпо и трудно но просто липсата на B16A1+TURBO в България и неописуемата тръпка,която ще представлява карането му, ме кара поне да опитам.Още веднъж искам да благодаря на всички които са написали или само прочели нещо по темата :angry::):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Относно обяснението на Аlx то няма такъв тип :angry: по точно ясно и рзбираемо обяснение аз до сега не съм чувал или чел :( Жалко че не е ХОНДА човек ама нищо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Мда, по този повод ще направя един жесток :angry: Май от форума на БМВ има доста неща, които можем да взаимстваме с цел, нашия да не е толкова скучен. Днес и по ICQ-то си писах с доста съклубари, но ми се струва, че в нашия има доста цензура. Самия факт, че в тая статия на Axl за турбото и компресора се даваха за пример Тоуота, Ниссан, Мазда и др. подобни марки и забележете темата НЕ е заключена, нито постовете са изтрити! Та това поне малко би трябвало да ни накара да се замислим за уважение на другите марки автомобили. Явно и там има грамотни хора и не е само марката Хонда и всички останали. :( Освен това модераторите на различните раздели са различни... Ама то от древен Рим идва максимата - Разделяй и владей!По повод слагането на турбина на твоя мотор, на теб пич желая искрени успехи, пък било то с наша или не помощ :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

За пожеланията ти благодаря :angry: .Мисля че не си голям оптимист за моята идея,то и аз не съм но това е друг въпрос :( .Относно уважението малко не съм съгласен с теб.Уважавам само и единствено ХОНДА на пърео място,а след това ТОЙОТА,СУБАРО и така на татака но моляте оставиме аз сам да си избирам предпочитанията. Не съм карал само ХОНДА до сега и знам за какви дървета може да става на въпрос :D , а ако имаш предвит това че наричам Фолксваген=ВАРБУРГ :) ...... че на какво друго ти приличат тези черупки???

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Ох, тъпня ... ти изобщо не разбра какво имах предвид. И аз знам, че ще карам само японски автомобил! До сега имах шанса да пробвам мазда, тоуота (да е жив и здрав на тати АВЕНСИС-а :) ) ... вече и хонда! Идеята ми беше, че не е само Хонда и всички останали. А това, че си си продал СРХ-а и си минал на голф (или поне така разбрах) ... ми ти сам стана за смях :angry::D Това, което исках да кажа, беше офтопик - то си го и пише! Не беше забележка към теб, а към всички съклубари, за нашия форум. Всъщност дори незнам защо го наричам "нашия" защото той е на 1 човек и в него остава да се вижда само това, което на него му харесва. Само, че както се говори за членски внос и други подобни, за което аз съм с двете ръце ЗА, тогава мисля, че ше трябва да се промени малко политиката.За нещастие това нито е тема за разнищване в раздел Техничеси Въпроси, нито пък вярвам, че ще остане до утре сутринта дори :( Cheers! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

Всъщност дори незнам защо го наричам "нашия" защото той е на 1 човек и в него остава да се вижда само това, което на него му харесва. За нещастие това нито е тема за разнищване в раздел Техничеси Въпроси, нито пък вярвам, че ще остане до утре сутринта дори :angry:

10х !!!!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Всъщност дори незнам защо го наричам "нашия" защото той е на 1 човек и в него остава да се вижда само това, което на него му харесва. Само, че както се говори за членски внос и други подобни, за което аз съм с двете ръце ЗА, тогава мисля, че ше трябва да се промени малко политиката.

Значи, аз съм горе долу наясно какво трябва да се направи на двигател, за да се сложи турбо и за да върви много повече и съответно да не гръмне. Имам контакти и със сервизи, които могат да го направят и знаят как. Но моят съвет е да не го правиш, защото ще исхарчиш мнооого пари и не съм сигурен, че си заслужава. Едно от местата на които ще ти свършат работа ОТ-ДО е тунинг сервизът на Ники Златков в Студенски Град - София. Има и други хора, стига да те интересува ще те свържа. Аз на мойта кола съм направил минимален тунинг за собствено удовлетворение и мога да твърдя, че доста ми се вижда променена спрямо същият модел без да е пипан. Плюс това и разходът не ми е мръднал нагоре, каквато всъшност ми беше и целта.Сложил съм спортен филтър на K&N (много съм доволен), направих метална тръба за въздухо-провод и одведох филтъра, до местоположение от което дърпа студен въздух с външна температура, а не загрян от двигателя. Отделих със спецялен изолационен матерял помещението в което седи филтъра, за да избегна смесването на студен и топъл въздух от двигателя. Защото всеки знае, че студеният въздух е по-богат на кислород от загрятия и изгарянето е по-качествено. Купих от сервизът на Ники Златков специялни бинтове издържащи над 1000 градуса по целзийй температура, измислени за увиване на изпускателните колектори на автомобила. Това създава някакво завихряне на газовете и те излизат малко по-бързо. Също така намаляват със 70% температурата в коша на автомобила, което предутвратява също ефекта на топлият въздух за който говорех(това на Дайнотест е отчело на Opel Astra GSI +5 конски сили). Спортно гърне (тук всеки е запознат).Възнамерявам в някой хубав ден да се разходя до сервизът на Ники Златков и да кача колата на Дайнотест, за да видя колко са и се променили показателите в конски сили от заводските. Като я карам усещам разлика определено. Ако някой се интересува как точно изгледа всичко това, мога да сложа снимка по-нататака във форума.Това е съвсем безболезнен тунинг, колата ще ти върви повече със сигурност, а и няма да ти се износи по-бързо от него двигателя със сигурност :( Освен това, не по-малко важното: няма повишаване на разхода, това е проста оптимизация на работата на мотора.Ако искаш автомобил за турбо и яки ръчки по трасета за драг рейс, те съветвам да се насочиш към 'пръчките' за които говорите, защото ще ти излезне мноооого по-евтино. Като VW Corado G60, махаш компресора, слагаш истинско турбо, слагаш чип, спортни валове, ауспух, колектори, филтри, сменяш и интеркулера и глей кво стаа след това. Освен това излиза доста по-евтино. Иначе Сивик 1.6 Vtec 160HP, може с Турбо да стигне 400HP, но не искам да казвам за какви пари говорим тук за тунинг :angry: П.П.: Аз съм доволен от форумът и никога не съм цензурирал изказванията си. Винаги изтъквам предимствата и недостатъците на колите които караме спрямо други марки автомобили и никой не ми е заключил темата и не ми е наложил цензора. Аз съм доволен много от форумът и смятам, че Хонда има наистина ФЕН КЛУБ, за което и благодарих на допринеслите за това преди време с една тема по въпроса. Моля да спрете с този офтопик, защото мястото не му е тук. Ако има още нещо да казвате по въпроса си направете тема в ОБЩИ ДИСКУСИИ и си излейте мъката. А тук пишете само ако можете да помогнете нещо на колегата относно турбото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Сложил съм спортен филтър на K&N (много съм доволен), специялни бинтове издържащи над 1000 градуса по целзийй температура, измислени за увиване на изпускателните колектори на автомобила. Това създава някакво завихряне на газовете и те излизат малко по-бързо. Също така намаляват със 70% температурата в коша на автомобила, което предутвратява също ефекта на топлият въздух за който говорех(това на Дайнотест е отчело на Opel Astra GSI +5 конски сили). Спортно гърне (тук всеки е запознат).Възнамерявам в някой хубав ден да се разходя до сервизът на Ники Златков и да кача колата на Дайнотест, за да видя колко са и се променили показателите в конски сили от заводските.

Браво колега, радвам се на тунинга, който си направил. Дори и да няма реален голям резултат, поне получаваш някакво удовлетворение, знаеш, че сам си направил нещ за колата си, и се кефиш. А това никак не е малко.Това, с което си увил колекторите, не може да променя работата им, понеже газовете се движат вътре, а ти си обвил отвън. По принцип те хондите имат едни капаци, които точно за това служат, да задържат топлината вътре, а не да отива в коша. Съмнява ме +5 коня да даде на атмосферен мотор, освен ако филтъра не е бил точно до изходящите колектори и те са му нагрявали въздуха.Но всъщност друго исках да ти кажа. За dyno test - няма как да покаже подобрение спрямо заводските показатели, понеже завода мерят мощността на коляновият вал, а dyno-то на колелата. А докато стигне мощността до колелата, минава през съединител, скоростна кутия, диференциал, полуоски карета и т.н. и всеки вкарва някакви загуби, така че сумарно мощността на колелата е към 10% по-ниска, отколкото на коляновият вал. А и София е доста над морското равнище, въздуха е по-разреден тук, и съответно мотора няма да може да покаже пълните си възможности. То има таблици, с които се приравява мощността. Тоест това си е нормално, за dyno тестовете, и не бива да те плаши, ако завода са ти дали 100 коня примерно, пък ти покажеш 90. Даже трябва да се радваш, ако покаже 90 или повече - значи наистина имаш подобрения :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

На колегата Demon искам да благодаря за това което е написал мисля че си доста прав а пък и двигателя v-tec-а май ще го продам утре.Това за филтара е яко ама съм чувал че влизат и боклуци но това не е толкова важно.А относно това което е написал МАГНУМ съм съгласен 300% с него.Чувал съм че в ЯПОНИЯ конските сили ги мерят на колелата, а европейските ги мерят на коляновият вал :) Ето ти на тема за размисъл и спор ама не претендирам да е достоверна на 100% просто чуто от тоз казал на ония а пък той на авера си и така на татака

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Бинтовете се ползват за състезателни автомобили и вършат работа така:Изолират много добре изп.колектор при което се повишава температурата му и следивателно газовете са с по висока температура.По загретите газове увеличават скороста си следствие на температурата и системата освобождава по бързо.Това е, а с филтъра няма почти ништо общо.Само не е ясно точно колко време му трябва на чугунения колектор докато се пукне от прегряване.Все пак в състезателните автомобили не се използва сериен изпускателен колектор,а Хедерс който е от стомана или друг метал и това се налага защото топлообмена му е различен от колкото е на чугуна.При сериен колектор от Чугун няма да даде голям ефект.Астра и Вектра 2.0-16 е серийно със стоманен изп.колектор тип-Хедерс 4-2-1 и там нещата са както вече обясних.п.с. Хондите които са с инжекционна хранителна система имат датчик за надморското равнище и той регулира степента на обогатеност на горивната смес,за оптимална работа,и еднаква мощност на двигателя.В противен случай ако катериш връх Снежанка ще те бият дизелите с много.Голям зор видях докато се преборя с датчика на CRX-а,да мога и ръчно да го командвам.Мога да го правя да харчи и по 15-16л./100км. в момента.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Голям зор видях докато се преборя с датчика на CRX-а,да мога и ръчно да го командвам.Мога да го правя да харчи и по 15-16л./100км. в момента.

Ей Хронос, това е много добра идея за тунинг! Колата ако си мисли, че е някъде дълбоко в Мар(с)ианската падина, ще пуска повечко бензин, и ще върви повече колата. Идейно... и аз имам такъв датчик.Иначе с BOGIE мислим да направим подобие на MUGEN колекторите, може да ги направим от този специален материал, пък ще ги бинтоваме после!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Това за филтара е яко ама съм чувал че влизат и боклуци но това не е толкова важно.

Колега, съмненията ти относно филтъра са безмислени :D За това написах марката на филтъра. Ако си вземеш филтър от Автомания за 40 или 50 лв. 'Турски', има право да се съмняваш, но аско си вземеш K&N за 200 лв. повчрвай, това е КАЧЕСТВО признато и тествано, защитило стандарт по ISO и няма абсолютно никаква опасност за двигателя ти :) Имам приятел с такъв филтър и скоро удари 100 000 от както кара с него, да му е гръмнал мотора до сега ако е влизала прах, а той ръчка като ненормален. Защото всеки знае какво е прахта за един двигател, действа като абразив. Всъшност всеки е свободен да си мисли каквтото иска ;) Относно автомобилът ми, наистина върви повече спрямо преди, но нямам представа колко точно му се е увеличила мощността. Това ще го отбележа във форумът като отида някой ден на един дино тест :P Тогава всеки от нас ще може да добие реална представа действително има ли смисъл от тези аксесоари или не!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

Ако някой се интересува как точно изгледа всичко това, мога да сложа снимка по-нататака във форума.

аз много се интересувам от снимките, и също ме интересува къде си направи тръбите, и къде сложи филтъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

ей,майна я раздуй за този датчик, къде е и как го излъга :) нямам против чат-пат да ми харчи 15/100(колко едно БМВ :D ),АМА ДА РЪЧКАМ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

При мене е в десния преден калник скрит,но това не е важно трябва ти схемата на ел.блок и кой са кабелите идващи от датчика.После или с тример и няколко стпротивления се прекъсва веригата или с доп.електроника и така.Той си остава да работи датчика но отделно можеш с различни съпротивления да му променяш отчета а оттам и командв.сместа.Трябва ти с две думи човек който вдява от електроника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

абе аз ще си го направя,само да го гепя къде е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Само се чудите как да си преебете колите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest SOI4IRO

Тва за датчика си е пълна глупост и аз съм питал елконаджии и всички казват едно и също:да не си луд с копченца ще сменяш съпротивления...

Редактирано от SOI4IRO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Не си разваляйте колите.Какво си мислите, че ще имате някакъв бутон, дето ебава датчика и като го натиснеш ще стане страшно. Това са глупости, само ще си направите беля по този начин. Не съм видял междо другото никъде по тунинг сервизите, да бъзикат подобни датчици. Дори напротив, ако някой не е в изправност преди да почнат да правят някакъв тунинг го оправят. А всеки знае, че като се прави тунинг не се гледа разход. Ами изкупи си ламбдата, разбазикай и този датчик и ше ти лапа 20 на 100, а според мен повече няма да тръгне от колкото си е вървяла :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...