toto_spa 0 #1 Публикувано 8 Май, 2007 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=2985 виш има подобна тема мицубиши форома все пак е японска кола решението Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orleto 0 #2 Отговорено 8 Май, 2007 (Редактирано) Колега, а имаш ли проблем с оборотите на колата, да речем даваш газ до 4-5 хиляди и пускаш. Оборотите заспиват ли на 800 или падат към 500-600 и след това се връщат. Забелязал ли си да се "люлеят" около хормалните?Ако е така може да погледнеш и тази тема от нашия форум http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=10943Ако е само като включиш климатика, опитай последна проба да включиш кокото се може по бързо, фарове, отопление задно стъкло и парно на макс и виж дали колата ще задържи обороти(или ще компенсира за малко с леко вдигане). Ако това го прави, а при климата не го прави, виж колко свободно се движи ролката на компресора, да не би тя да спира двигателя толкова че да не може да си компенсира оборотите.Но огледай все пак линка, може да ти е полезен Редактирано 8 Май, 2007 от Orleto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #3 Отговорено 12 Май, 2007 (Редактирано) Значи пробвах да пусна всичко много бързо ( фарове, парно, отопление на задня прозорец ) и оборотите се качиха малко почти без никакво зачудване. Климатика като го пусна пак намаляват и то забелязах че не всеки път. Ако примерно съм карал и спра оборотите стоят някаде на 800 но мисля че и това не е правилно защотото така компресора май не може да работи добре и трябва да се вдигат на 1100 някаде, поне така мисля аз. Но и оборотите пак падат на 600 някаде и колата се тресе. Много е дразнещо просто това и ако съм на място за да използвам климатика трябва да подавам гас.Като форсирам до 4000 и пусна гаста оборотите падат до 1200-1300 спират за малко и си падат на 800 Редактирано 12 Май, 2007 от Draik Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest jamo #4 Отговорено 12 Май, 2007 Пробвай да изчистиш всичко по смукателния колектор. Дросела, моторче празен ход, датчици. Сваляш чистиш със спрей и качваш. Преди имах голф и правеше нещо подобно след тая процедура вече 2 години е пушка климатика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest blueeye #5 Отговорено 15 Май, 2007 нормално се държи колата, щом ги възстановява на 800 на празен ход. За другото остави компютъра да решава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest TYPE-S #6 Отговорено 15 Май, 2007 (Редактирано) Колега и на мен ми е така колата нормално работи на 850 оборота така трябва да е като включа климатика за момент спадат на 600 и веднага се нормализират.По принцип като си копуваш кола втора ръка разбира се климатика се проверява като натиснеш копчето и оборотите леко падат и след това се нормализират това означава че компресора работи и в системата има фреон... Редактирано 15 Май, 2007 от TYPE-S Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orleto 0 #7 Отговорено 15 Май, 2007 При мене, като включа климата и оборотите от 800 се качват на около 1000-1100 и стоят там. Мисля че това е нормално. Другите варианти по горе имат проблем с регулирането на оборотите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #8 Отговорено 15 Май, 2007 На новия джип 2007 на един познат CR-V to като се включи се променят за момент и след това нормални не мисля че по високите обороти са нормални може би заради по малкия мотор е направено да ти се качват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #9 Отговорено 15 Май, 2007 Незнам вече.Мисля тази седмица да потърся някой специалист и да каже какво е нормално и какво не.За мен нормалното според логиката е да се вдигнат на 1000-1100 понеже тогава компресо е ефективен но това е според мен и то според моята логика но може и да бъркам.Ще обиколя тук там и ще ви кажа резултатите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #10 Отговорено 16 Май, 2007 За мен е нормално. Карал съм VW, Audi, Alfa, sega Honda, всичките са били с климатик или климатроник и като го пусна леко трепват уборотите надолу и пак си се нормализират на 800-900. Такова нещо 1100 можеби в движение на на празен ход. За мен всичко е нормално и няма смисъл да го чоплиш тоя климатик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #11 Отговорено 16 Май, 2007 За мен е нормално. Карал съм VW, Audi, Alfa, sega Honda, всичките са били с климатик или климатроник и като го пусна леко трепват уборотите надолу и пак си се нормализират на 800-900. Такова нещо 1100 можеби в движение на на празен ход. За мен всичко е нормално и няма смисъл да го чоплиш тоя климатик Така си е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове