vvassilev 0 #1 Публикувано 5 Май, 2007 Здравейте, в процес на търсене съм на читава кола - по възможност Хонда Акорд Не карам много бързо и спортно, за това мисля, че 2.0 TDI е за мен - стига да е в добро състояние. Гледам обявите и ми прави впечатление, че на повечето места пише TDI, но тук там виждам да пише и Accord 2.0i TD. Пример: http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=detailsТук дори отзад на колата го пише това. Има ли двигател на Акорд, който да е без интеркулер?Знаете ли някой да продава някой запазен екземпляр? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hronos 20 #2 Отговорено 5 Май, 2007 Все един и същ е двигателя,без значение как точно е изписано.2000куб.см с принудително пълнене и междинен охладител на постъпващия въздух.Гориво нагнетателна помпа с електронно управление.Двигатела е добър и безпроблемен,работи на ниски температурни режими и практически е непрегреваем.Има добра динамика и нисък разход на гориво.Единствения фабричен недостатък е лоши връзки във един от кабелните снопове/към помпата/ и се отстранява лесно и евтино.Но е важно да е запазен екземляр и да не е ровено от хора незапознати с конкретния двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Djack_ 35 #3 Отговорено 5 Май, 2007 На моя ACCORD колегата Ombre отстрани вече този дефект с кабелите и колата въви просто отлично. Аз продавам моята кола понеже си взех чисто нов CRV и трябва да се разделя със старата красавица .Иначе колата е перфектна. Няма да я хваля, това може да се докаже в сервиз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vvassilev 0 #4 Отговорено 6 Май, 2007 Djack, дай повече инфо и снимки моля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Djack_ 35 #5 Отговорено 6 Май, 2007 Djack, дай повече инфо и снимки моляДай мейл да ти посна снимки на колата. Относно инфото кажи какво те интересува за да ти отговоря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vvassilev 0 #6 Отговорено 6 Май, 2007 Пратих ти ЛС. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове