Kikata 4 #1 Публикувано 28 Април, 2007 Еми здравейте на всички фенове на Хонда, казвам се Кирил и от 2 седмици съм собственик на Сивик 1.5 VTEC-E 90кс хечбек. Много и се кефя на таз колица - пъргава, свежа, икономична... ама вие тия неща ги знаете. Бащи, монтьори, сички викат: за какво ти е Хонда? купи си едно Голфче - просторно, стабилно, евтино! Аз отговарям: НЕ! На мен Хондата ми е ученическата мечта /а завърших преди 12г все пак /. Но да не изпадам в отегчителни подробности, това все пак е раздел "Технически въпроси". Първото нещо, което искам /и бях посъветван/ да направя е да махна катализатора. Да, обаче той е чугунен и е неразделно свързан с двигателя та сега търся хедър от типа 4-2-1. Въпросът ми е има ли в БГ място, от където да си купя и да не е многостотин лева. Двигателят е D15Z3, който е същия като D15Z1, само периода на производство е различен /поправете ме ако греша/. Приемам всякакви коментари свързани с колата, смятам малко по малко да я подобрявам, тъй че нищо не е излишно. А, кажете къде точно в Овча Купел е добрия гумаджия, искам да я разширя малко че дойде лятото, а с тия зимни гуми хич не ми е стабилна. Това е засега, благодаря предварително и весели празници Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest manniakk #2 Отговорено 28 Април, 2007 здравей, хедъри можеш да си поръчаш от ebay. Има хора които могат да ти ги донесът. Евтини хедъри според мен няма така че си приготви 300-400лв. Преди продаваха тук в форума но най добре пусни една тема. Може някой да е скътал едни... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest go6i11 #3 Отговорено 28 Април, 2007 ZERO има 290 е цената маи но несъм сигурен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kikata 4 #4 Отговорено 29 Април, 2007 ZERO има 290 е цената маи но несъм сигуренА кой е/какво е ZERO и къде се намира? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #5 Отговорено 29 Април, 2007 ZERO има 290 е цената маи но несъм сигуренА кой е/какво е ZERO и къде се намира? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Kikata #6 Отговорено 29 Април, 2007 (Редактирано) Като дух от бутилка се появи. ZERO, търся 4-2-1 header за двигател d15z3. В нета се намират за под $100, ама само доставката е $150. Имаш ли предложение? Редактирано 29 Април, 2007 от Kikata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #7 Отговорено 29 Април, 2007 Като дух от бутилка се появи. ZERO, търся 4-2-1 header за двигател d15z3. В нета се намират за под $100, ама само доставката е $150. Имаш ли предложение?имам да - 290лв. пиши ми на лични че става като чат тука Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #8 Отговорено 29 Април, 2007 не си хвърляй катализатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kikata 4 #9 Отговорено 30 Април, 2007 не си хвърляй катализатора Няма!Между другото аз не го бях поглеждал туй нещо и днеска махнах там едни ламарини и се оказа че не е така, както си го представях. значи от двигателя тръгва колектора, за него с болтове е изглежда катализатора и надолу продължават тръбите. Демек не разбрах кое е това чугуненото дето не може да се махне. Друго интересно, в центъра на колектора горе има някакъв датчик, приличащ на свещ и се отвърта с ключ 19 май. от него има 5 кабелчета, който отиват някъде към общата електроника. Да не би катализатора да е директно горе вграден и това да е Ламбда сондата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M_I_T_A_K_A 6 #10 Отговорено 30 Април, 2007 не си хвърляй катализатора Няма!Между другото аз не го бях поглеждал туй нещо и днеска махнах там едни ламарини и се оказа че не е така, както си го представях. значи от двигателя тръгва колектора, за него с болтове е изглежда катализатора и надолу продължават тръбите. Демек не разбрах кое е това чугуненото дето не може да се махне. Друго интересно, в центъра на колектора горе има някакъв датчик, приличащ на свещ и се отвърта с ключ 19 май. от него има 5 кабелчета, който отиват някъде към общата електроника. Да не би катализатора да е директно горе вграден и това да е Ламбда сондата?Да ламбда сондата ти е и стискай палци да не се прецаква, че с тия 5 кабела ценичката е по добре да не я разбираш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kikata 4 #11 Отговорено 30 Април, 2007 (Редактирано) според мен ако няма да се занимаваш сериозно с тунинг иди и виж на една дисгностика дали всичко ти е наред и ако е наред не се занимавай просто ей-така със смяна на колектори и катализатори ! може да разв Редактирано 30 Април, 2007 от Kikata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #12 Отговорено 30 Април, 2007 това с отпушването на генерацииката може ,ако го направиш просто така ,да ти вдигне разхода ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kikata 4 #13 Отговорено 30 Април, 2007 (Редактирано) това с отпушването на генерацииката може ,ако го направиш просто така ,да ти вдигне разхода ...е ако катализатора ми е запушен и ламбда-сондата дава грешки /не вярвам да е сменяна/ няма ли да е по-зле?аве трябва да се чекне всичко и тва си е Редактирано 30 Април, 2007 от Kikata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #14 Отговорено 22 Май, 2007 кво стана , авторът на темата се изгуби нещо?казвай да помагаме със съвети поне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове