veno 0 #1 Публикувано 27 Април, 2007 Здравейте колеги,Имам следната компресия на цилиндрите: 11-11-9-5.5 3ти и 4ти не са хич добре, особено 4ти. Предполагам причината е нагорели(заминали) клапан(и) ? Не гори хич масло, което ме навежда на мисълта че едва ли са маслени сегменти. А и доколкото чета такава разлика в компресията говори за проблеми в клапаните, на прав път ли съм ? Реглажа на клапаните е ок, все пак да попитам какви са стойностите на хлабините ?Предполагам ниската компресия и голямата разлика в различните цилиндри е причината за тресенето в купето, което имам на празен ход ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A3 0 #2 Отговорено 28 Април, 2007 Колега сигурен ли си че е правилно измерена компресията?Ако смяташ, че не сте объркали нещо- например да е омалял акумулатора, докато сте мерили 1 и 2 цил. Пробвай да пръснеш 20 грама моторно масло в цилиндъра и веднага мериш пак компресията. Ако не се подобри значи са клапани- натегнати или нагоряли. Ако се повиши чувствително компресията- сегменти. Аз от подобен проблем с клапаните на една лада преди години се отървах само с шлайфане на клапаните и припасване и компресията стана 11 на всички цилиндри. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #3 Отговорено 28 Април, 2007 Колега сигурен ли си че е правилно измерена компресията?Ако смяташ, че не сте объркали нещо- например да е омалял акумулатора, докато сте мерили 1 и 2 цил. Пробвай да пръснеш 20 грама моторно масло в цилиндъра и веднага мериш пак компресията. Ако не се подобри значи са клапани- натегнати или нагоряли. Ако се повиши чувствително компресията- сегменти. Аз от подобен проблем с клапаните на една лада преди години се отървах само с шлайфане на клапаните и припасване и компресията стана 11 на всички цилиндри. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове