JoroHondata 188 #1 Публикувано 23 Април, 2007 Здравейте колегиИмам следния проблем: фабрично монтираните кабели за задни колони (заедно с куплонзите), не са били използвани от предишния собственик (никога не са били монтирани задни колони), при което не зная с какъв поляритет са Куплунзите са със следните кабели:Първи куплунг: 1) Червен с бяла ивица, 2) Кафяв с бяла ивицаВтори куплунг: 1) Син с бяла ивица, 2) Сив с бяла ивицаИмам и книжката на първия касетофон, фабрично монтиран- GRUNDIG, Използвана е стандартна ЕВРОБУКСА, ноКолата е Civic 1,4 IS, 90 к.с.,1997г., Японка (купена от Австрия) Моля помогнете с информация ако някой от вас има такава Благодаря ви предварителноЖоро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest JoroHondata #2 Отговорено 24 Април, 2007 Колеги, малко оплесках тук, но направих друга тема- и вече там имам отговор Благодаря на всички за това, че са прочели за този проблемЗакривам тематаЖоро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Markony #3 Отговорено 24 Април, 2007 Дръпни си касетофончето и виж как са монтирани отзад. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest mitoo #4 Отговорено 24 Април, 2007 znachi niama kak da e s fabrichen grundig, inache plusa se hvashta s obiknoven multicet, zakachash go na masata ediniq elektrod a drugiq pri vklucheno radio triabva da probvash na kabelite,na koito ot dvata mrudne ,znachi e plusa,drugiq variant e mnogo elementaren, PLUSA JILI NA EZIKA, USILI LEKO RADIOTO I PROBVAI JILATA NA EZIKA uspeh Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest JoroHondata #5 Отговорено 24 Април, 2007 Колеги, исках да избегна всичкото това ровене с мултицет, и успях: един наш колега ми каза по цветове кой кабел е ПЛЮС и кой МИНУС за задните десни и леви съответно.А и нямаше как да махна радиото (неотдавна махнах GRUNDIG-а, той според мен беше монтиран фабрично от компанията, продала Хондата на първия собственик).Благодаря за съдействието на всичкиЖоро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове