Jump to content
Guest Mark Antoniy

Който кара със Сузуки сегменти

Recommended Posts

Guest Mark Antoniy

Както повечето знаете , сузуки сегментите за 1,6 са същите като на хонда. Но това не е съвсем така. Оказва се , че при хонда вторият сегмент е полумаслен. А сузуки няма такъв сегмент! Е нека тези, които карат с такива сегменти да кажат колко масло доливат , защото се съмнявам да има такива които не доливат. Просто обяснение: Ако буталото ти е в нормите , цилиндъра също, гумичките на клапаните в състояние, в което не испускат масло и водачите не са разбити, е питам тогава след като се сменат само сегменти и нищо друго не е за смяна , защо колата продължава да гълта масло (малко,около 1литър до 1,5 л. на смяна)с каквото и да е масло и същият този мотор мотор каран яко на ръчка не е харчел масло, като е бил и със здрави сегменти, защо харчи после със новите сегменти? На много ще им се стори празни приказки, но тези които карат в момента само със смяна на сегменти от сузуки , нека драснат ако не им представлява проблем. Мисля , че не само на мен ще ми е интересно да разбера тази информация. Хонда не бара маслото като е на малко километри до 150-60 хил. както и да я ръчкаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Ако караш постоянно на ръчка може да ти подхарчва масло колата, чувал съм, че до литър е допустимо на 8 или 10 хиляди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Хонда не бара маслото като е на малко километри до 150-60 хил. както и да я ръчкаш.

не и КАКВОТО и да и ръчкаш. Иска си хубаво масло, и НИКАКВИ добавки. И не съм го измислил това, на autoreview.ru преглед на Хонда Сивик 2ра употреба, това е записано с големи букви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Как бе? Универсалния модефикатор е истината!!! Кога ли Марко ше се усети да спре да сипва тая пумия...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Добавка ли слагаш в маслото бре човек??? след основен ремонт??? Абе пич, нали Омбре ти прави ремонтеца :worthy: Я пробвай на следваща смяна да и сипеш мотулче и се махни с тея добавки за масла и щуротий че :(:D направо от тях. Моята баба губеше масло от гарнитурата на картера и пак не съм доливал толкоз на смяна :punk: Незнам човече, но ми се струва, че ти нещо си бъркаш колицата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Чакайте ся. Въпросът ми беше ясен . Който е карал със сузуки сегменти да каже кво му е мнението. От както Омбре ми ги смени , е имало следното вътре: - 2 200 км. репсол 10в40 полусинтетика. - 9500 км. мотул полусинтетика 4100 (към 2-3000 ми беше под минимума и сипах 700 мл. ЕЛФ и мотул пак доливка - 2-3 л. но имаше теч който отстраних)(Мотула е от онова място зад софавто) - 10в40 някакво немско полусинтетика в момента, с гарантиран произход но не е известно.НИЩО ДРУГО НЕ Е ВЛИЗАЛО ВЪТРЕ В ДВИГАТЕЛЯТ!!!!Но или ще влезе или ще го отворя пак! Вярно е че и скъсах трътката ама няма да харчи и това е!!!! :worthy: Са ще видим с това докаде ще стигне за 3000 км.Са, за сега се движи добре по-пръчката като за 800 км(2 мм. на абсолятно точно едно и също положение след 12 часа престой). Като за 1 л. на смяна при ако ръчки . Ако е така , мирясвам. :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Не че искам да се изкарвам специалист, но - защо не пробваш с МИНЕРАЛНО, вместо ПОЛУ СИНТЕТИКА :punk: Не е ли вярно че, за един мотор който си е на над 150 000км (а твоят сигурно е на няколко пъти по толкова :( ) да се сипва по-гъстичко масло ?! :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Преди да сменя сегментите си правих всякакви експерименти и раследването паказва , че с минерално вдига разхода . Наливен Мотул полусинтетика бях сложил веднъж 15В40 а от представителите, от които сего го взимам казват , че такова Мотул няма! ,но с това масло , когато харчеше по 500 мл. но 1 000 км.т.е. 5 литра на смяна, първите 3000 не съм доливал изобщо! Сега пак Мотула полусинтетика 10В40 се представя най-добре но времето ще покаже.Чакам тая немска полусинтетика вътре да я видя как е. После , преди да предприемам драстични мерки ще пробвам с Mobilе. Признавам , че я ръчкам много но не трябва да харчи по 3-4 литра на смяна. За това пуснах тая тема за сегментите имайки в предвид обстоятелствата. Ще видим със скъпи сегменти как се държи един мотор , след същата операция и почти същото състояние дори по-лошо от моето когато го отворихме .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sand0

Мойта за 9 000км не е изгорила грам масло или поне аз немога да засеча да е изгорила :worthy: Цивик 95та 3врата на 85 000км в моментаМасло SHELL HELIX PLUS 10-40А даа :punk: МНОГО Я РЪЧКАМ :(

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Точно това имах в предвид. На няколко мотора на хонда съм уставновил , че до 150 000 - 170 000 км. не барат маслото или 50-100 мл. за смяна , това вече е в рамките на абсолютно нормално с яка ръчка. Но 50 мл. дори неможеш да ги хванеш на пръчката. Ако беше бавария ако ми харчеше 1 л. на смяна е прекрасно , защото това им е допустимото при нов мотор. Но аз карам хонда. Ако ще харчи и давам 1 л. на смяна с газ до ламарината при 260 000км.и отгоро не ясно колко хил. а иначе свети от вътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

Не можеш да ме обедиш, че колкото и да ръчкаш хондата - не харчи маслоили може би не знаеш как да е ръчкаш :worthy:))))))))) (шега) :punk:)))))))))според мен няма кола която да се кара 1 час над 6500 оборота и да не харчи масло !Друг е въпроса с какво масло я караш и как се прооменя то пре тази експлоатация!На скоро си направих експеримент - карах 2-3 000 км по бавничко и на пръчката това се отрази с 1 мм, след това Юндола, Морето, и един рейсинг до пловдив и доливах 1.5 литра масло :())Така че ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Мойта за 9 000км не е изгорила грам масло или поне аз немога да засеча да е изгорила :punk: Цивик 95та 3врата на 85 000км в моментаМасло SHELL HELIX PLUS 10-40А даа :( МНОГО Я РЪЧКАМ :D

С това масло.....няма да можеш дълго да се хвалиш с подобни показатели :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Към gkb: Батка, кви са ти сегментите? Нали вече я прави твойта? Ако си със сузуки сегменти не е ясно дали немога да те убедя. Защото , примери: - на колегата му пише 137 000 км. на таблото, кара вече над 7000 км. ,на божурище ръчка както каза с часове, ако е мръднало е 1 мм. но не на абсолютно същото място та може и наклона да лъже . - на си`ар`екс 1-ва ген. за смяна 1-3 мм. на пръчката ама не сигурно, а ръчката е ясна ,че е много. Тогава когато го ръчкаха лошо и аз го ръчках лошо беше на 170-180 000 км. май даже над 180 000 км. Та това не е разход на масло. Аз говоря в литри. Минеш ли повече разход от колкото е от максимум до минимум за смяна не е работа това. Това при наще бангий е 700 - 800 мл. масло. Значи сменяш маслото и до следващата смяна да не отваряш за доливане и даже да не ти се налага да го проверяваш е това вече е нормално . Значи под литър на 10 000 км. пак казвам с РЪЧКИ! Ще намеся и една тойота. Тойтата, която кара Стасс . Та за 10 000 км. с ръчки не го беше пипнала или поне не можеше да се хване с мотул полусинтетика. А на таблото му пишеше 300 000 км.

Редактирано от Mark Antoniy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vaso

- 10в40 някакво немско полусинтетика в момента, с гарантиран произход но не е известно.

Ако е Qutenkoler 10w40 Добро масло сега направих смяна отново с такова не харчи грам. Доволно :worthy: Редактирано от Vaso

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

С леко каране мойта похарчва... С ръчки не го пипа... :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

На скоро си направих експеримент - карах 2-3 000 км по бавничко и на пръчката това се отрази с 1 мм, след това Юндола, Морето, и един рейсинг до пловдив и доливах 1.5 литра масло

gkb същата работа съм и аз - 2 пъти ходех до морето, като по магистралата съм карал с 200, това над 5500 оборота, и не ми мръдна маслото (хем имам малък теч от семеринга).Обаче на Юндола и още едно подобно изпълнение, и си отиде едно кило по норматив!Но аз съм забелязал, че ако пусна газта, а колата е на скорост и на високи обороти, тогава засмуква масло през сегментите - и после като дам газ, и изпушва малко. Така че на ръчка си ми хапва.

Не е ли вярно че, за един мотор който си е на над 150 000км  да се сипва по-гъстичко масло ?!

Първо нали му правиха ремонт да двигателя -> значи го водим нов.И после, моят мотор е на 270 000км и вече откровенно си хапва масълце на ръчка. А му налях синтетичен ELF 5W-30, и като го налях, от 4литровата туба колкото ми остана си доливах, и чак след 5000 км (преди Юндола) купих още масло. Което ще рече, че 5 литра масло ми стигат за 10 000 км за смяна и доливане - точно колкото поема картера на Москвича. Така че за мен не е проблем все още. То и на Москвича сипвах 5W-30, но на BP пак синтетика, но беше след основен ремонт.Отплеснах се, идеята ми е, колата да се кара, с каквото масло препоръчва производителя. Хонда са казали 10W-30 минерално, аз слагам два класа по-добро масло, но спазвам препоръките.Той хонинга е сметнат за конкретното масло. Сега и 15W-40 разбира се става (въпреки че зимата ще е много гъсто и мотора ще работи по-дълго с кофти смазване), но не трябва да се ходи на екстремизми от рода на 15W-50 или "състезателното" 10W-60 защото гъстото масло се придвижва по-трудно, не може да достига до всяка затънтена точка в двигателя, а това е кофти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

Марк:Ами нямам никаква идея какви са сегментите :D) за кво ми е да знам :D)освен това първата смяна на маслото след смяната на сегментите - харчеше значително повече:Pсега ще видя на 3тата как е до колкото съм чувал от много места е нормално след отваряне на мотора и ремонт - да похарчва масло колата :Pабе важното е да се ръчка и тва е!!!:Pхарчи не харчи - това е ;)особено с твоито каране - не виждам как няма да харчи пич :ppp(както и с моито:D)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

аз преди бях със някакво американско наливно, и беше изгорило към 0,5л за 10 000км сега съм със castrol magnatec 10w40 към 1000км не е мръднало

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jungle

Kakwo 6te kazete za VALVOLINE 6toto skoro trqbwa da smenqwam i se 4udq.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Нищо , че е офтопик!При покупката на си ар екса , човека каза квото искате масло слагайте , само не валволин! :P От един ми стига за инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Никой ли друг , не кара със сузуки сегменти????? Само един?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...