Jump to content
Guest sand0

въздушен филтер от каде?

Recommended Posts

Guest PARADOX_sf

Ако някой иска комплект за чистене на K&N мога да му го намеря за 35лв...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tuto

а от каде мое да се купи ватре6ен спортен филтар и колко пари за д13б2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Импас-56 ,на Хладилника посока Драгалевци или с доставка от Щатите,Гърция,Е-бей,и др.Около 100-120 лв.е в Импас-56.Разни магазини за тунинг части също ги продават,Но в наличност ги няма никаде.Поръчваш и чакаш да дойде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Но в наличност ги няма никаде.Поръчваш и чакаш да дойде.

колега, мо0ят филтър на K&N го взех от Импас 56 и го имаше в наличност. Вярно, че е външен, но имаше една купчина външни и вътрешни филтри, които ги дават веднага щом си платиш. Вероятността точно твоя да го няма е малка. По-добре човека да иде на място да си провери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Темата малко се позабрави, но случайно си търсех разни неща и попаднах на един превод, който съм срещал на английски език като описание на филтрите K&NЗа информация и те правят филтри за Ф1, Ф2, както и Ф3000 и много други ралита и състезания. Който го е заинтригувала темата да погледне ТУК.П.П. На същата страница има и инструкция за почистване на филтъра, за което попитаха колеги :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Lusi

Според мен само смяната на филтъра не може да направи чудеса. Логиката е проста, филтъра ще пропуска повече въздух, но ако този въздух не достига до горивната камера, т.е. ако всмукателните тръби са са същите и не позволяват преминаването на по-голям обем въздух смисъла е почти никакъв. В такива случай мошноста не може да се вдигне повече от 1-2 коня. За да има някакъв ефект, който да се усеща е необходимо да се полират или сменят всички входящи тръби. Освен това ако в камерата влиза и изгаря по-голям обем въздух е логично и да излиза през изпускателните колектори по-голям обем за единица време. Или с други думи е необходимо да се сменят или полират (а това за изпускателните тръби и за гърнетата даже не знам как става) и системите който отвеждат изгорелите газове навън. И тук стигаме до момента какво правим с ламбдасондата? Ако се промени изпускателната система, т.е. ако махнеш някое гърне за сметка на по-барзо и лесно отвеждане изгорелите газове то трябва или да смениш ламбда сондата или да я махнеш съвсем. Но тогава пък трябва да "кажеш на ЕКУ-то" че си я махнал, което може да стане само в специализиран сервиз (така си мисля аз). Дори няма да споменавам за турбото (темата не е тунинг на автомобили:) Но все пак смяната на филтара с K&N е изгодно само ако се смени всичко това, по отношение на мошността. Другия вариант е всеки да си направи сметка дали го устройва цената за смяна само на филтъра без това значително да повиши мошноста, но да може да се почиства. И за останалите марки, ако говорим само за филтъра, BМC, добри са, но и там ситуацията е същата. Ако става въпрос за турски (евтини), то най-добрия вариант са обикновенните филтри и нищо повече по колата. Тя няма да има повече коне но няма и да създава ядове, ако всичко друго е ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Колега, филтъра не се сменя, за да влиза повече въздух. Повече въздух от колкото му трябва на мотора няма да влезне със или без K&N. Както и без никакъв филтър. Идеята е да намалиш съпротивлението с което двигателя си дърпа въздуха. Няма нужда да полираш колектори и да стигаш чак до задните гърнета и ламбди сонди и екота. Освен това въдуха не изгаря, а спомага изгарянето на бензина! Качеството на сместта е строго определен коефициент при атмосферните двигатели. Със смяната на филтър, няма да влезне повече или по-малко въздух, да ти обеднее сместта и прочее.........целта на филтъра е единствено по-малко съпротивление на влизащия въздух към двигателя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

мислех тук да Ви спестя моя коментар, ама немога да се сдържам вече.....

 

филтъра не се сменя, за да влиза повече въздух. Повече въздух от колкото му трябва на мотора няма да влезне със или без K&N.

е за какво се слага тогава..... по малкото съпротивление ще позволи повече въздух да влезе..... повече въздух с необходимото количество гориво ВИНАГИ = повече върт. момент а оттам и повече мощност. ФАКТ.

 

Хората са си го казали.... филтърът може да даде ефект от -5% до +2-3% зависещо от това как си направиш цялата система за студен въздух

 

Освен това въдуха не изгаря, а спомага изгарянето на бензина! Качеството на сместта е строго определен коефициент при атмосферните двигатели.

Бих се съгласил ако въздуха беше просто катализатор.... а той не е. Въздухът участва в горенето.... и то как!

 

Според мен само смяната на филтъра не може да направи чудеса. Логиката е проста, филтъра ще пропуска повече въздух, но ако този въздух не достига до горивната камера, т.е. ако всмукателните тръби са са същите и не позволяват преминаването на по-голям обем въздух смисъла е почти никакъв.

Ако филтъра пропуска повече въздух, то сумарното съпротивление на цялата всмукателна система ще е по-ниско следователно и до горивната камера ще влиза повече въздух.

 

И тук стигаме до момента какво правим с ламбдасондата? Ако се промени изпускателната система, т.е. ако махнеш някое гърне за сметка на по-барзо и лесно отвеждане изгорелите газове то трябва или да смениш ламбда сондата или да я махнеш съвсем. Но тогава пък трябва да "кажеш на ЕКУ-то" че си я махнал, което може да стане само в специализиран сервиз

Стига сте се плашили от това ЕЦУ все едно е черна магия :)

 

Demon, като си се запънал на теорията че при Ники Златков са много добри ( не твърдя обратното :) ) защо поне не се вслуша в съвета му за атмосфверни двигатели и студен въздух.... некати припомня: За атмосферен двигател две от най-смислените неща за студен въздух са байпас на потгряването на дросела и ( това което всички пропускате) слагане на термоизолираща гарнитура на всмукателните колектори.

 

Хайде със здраве :) и не се обиждайте, не ми е това целта :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Само искам да питам какво е дросел :) За ефект на спортния филтър има , но той трябва да бъде добре изолиран и до него да достига само свеж въздух.Сега през зимата е много трудно да разбереш дали ти е изолиран филтъра , поради простата причина че свеж смразяващ въздух има нон стопп,стига да се движеш :) Съгласен съм че ползата на филтъра ще бъде много по-голяма ако си се направи според реда му.Както знаете има кит-ове ( не животните :) ) на определени фирми които са си мислили за това преди да пуснат на пазара продуктите си :) Разбира се колегата Демон е постигнал може би същия ефект на тези кит-ове , но не знам дали има същата полза и дали средствата са по-малко :)http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=552&hl= Ето тема във форума където има също интересни мнения и решения :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

дросел = дроселовата клапа.... абе това дето отваряш като натиснеш газта :)мерси за линка.... темата е доста стара и нямаше да се оправя да я намеря, мерси пак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

с риск да размия темата искам само да споделя--ако се сещате за темата "нещо халцуцка" -за придърпването в ниски обороти на мого хонди--ее при спортен филтър за вграждане именно това халцукане почти изчезва !!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rebel

за придърпването в ниски обороти на мого хонди--ее при спортен филтър за вграждане именно това халцукане почти изчезва !!

Какво ще рече "за вграждане" - цял "кит" или ...?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

това е филтър, който се слага в оригиналната кутия и изглежда по4ти като фабричния.За него не е нужно да махаш фабричната кутия и да сменяш тръби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

Колегата 1Net го обясни перфектно :hondarulez: Но пак пиша-халцуцкането не изчезва напълно а просто намаля до някаква степен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

Колегата 1Net го обясни перфектно :cool: Но пак пиша-халцуцкането не изчезва напълно а просто намаля до някаква степен!

защото се подобрява работата на двигателя на ниски обороти ...просто филтъра позволява да навлиза повече въздух (беше обяснено в какъв смисъл навлиза "повече" въздух (съпротивления разни и т.н ;) ))и за това понамалява...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

защото се подобрява работата на двигателя на ниски обороти ...просто филтъра позволява да навлиза повече въздух (беше обяснено в какъв смисъл навлиза "повече" въздух (съпротивления разни и т.н :cool: ))

Не се лъжете, че навлиза повече въздух. Просто намалява съпротивлението. Това е единствено. Има си дроселова клапа и системи управляващи количеството и на въздуха и на горивото. Ако всичко функционира нормално, няма причина да навлезне повече въздух. Ако си закачиш колата на динамометъра и я тестваш с филтър, после без, каква е разликата? Не е бедна смес, а същата смес, но повече мощност.Когато на двигателя му намалее съпротивлението, за да си искара газовете или засмуче въздух или каквото и да е. Тогава тази енергия не се губи, а просто отива към колелата. Това е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

Демоне благодаря, мързеше ме да ги пиша тези неща :cool:това е в общи линии, при мен хълцукането за пореден път казвам че беше от проблем с токовете, дистрибуторната капачка (D15B2 е двигателя) се беше скапала ...смених и почна да мърка на ниски обороти и усетих разлика още първите 2 секунди, много чиста работа на двигателя, адски приятно усещане ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Не се лъжете, че навлиза повече въздух. Просто намалява съпротивлението.

Без повече въздух не може да има повече мощност!Дебита зависи от разликата в наляганията и пропускателната способност. При кофти филтър се получава голямо разреждане след филтъра, и съответно малка разлика преди и след дроселната клапа ==> по-малък дебитКогато пък има турбо, през същата дроселна клапа преминава повече въздух, точно поради разликата в налягането от двете страни ==> по-голям дебит, повече мощност.Сместта е същата, понеже се мери въздуха, колко е влязъл, и съответно се пуска повече бензин. МАР сензора е доста издръжлив (не е като ламбдата да полудява) така че му се има доста вяра.п.п. работата по създаване на вакуум не е толкова голяма, ДВГ е доста ефективна помпа (за каквото и всъщност е бил създаден, първоначално). Особено за такива ниски разрежданияМного по-осезаемо е допълнителният въздух, който влиза, върху мощността

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...