Jump to content
Guest sand0

въздушен филтер от каде?

Recommended Posts

Guest sand0

въздушен филтер за 5та ген 3врати от каде, колко и каква марка да си взема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Аз си купувам един със смазка за 20-30 лв. Мисля , че беше нипон, от раковска №19 м/у сливница и козлодуй! Кара повече от обикновенният без смазка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Аз ти препоръчвам K&N (спортен), карам с такъв вече половин година и съм много доволен, плюс това се водят вечни. Дават им по 1 000 000 мили пробег, само ги миеш с един препарат. Хем и колата варви малко повече с този филтър. Има вътрешни за кутия, както и външни, нямаш грижи. :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Импас 56, колко пари си зависи от модела. Намират се малко след хладилника по път към околовръстното. Ако ти се разхожда най-добре отиди на място и ще видиш. Едно огромно хале е, а вътре какво ли няма! Включитлно и подобни на тези километражи като тези дето продаваше видиях, абе к'во ли не.Цена не мога да ти кажа, защото на твоят модел ще станат поне няколко филтъра и цената ще варира от 100 до 200 лв. сигурно. Избора си е твой.Също така има система демонстрираща предимството на спортният филтър. Едно табло с едно топче, което се издига по една тръба благодарение на въздушна струя от вентилатори. Ако сложиш нормален филтър, стига 1/4 от скалата, а със спортен на К&N, стига върхът на скалата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest radku

Демоне в тази цена влиза ли и Air Intake Kit а. или е само въздушния филтър.Щото един ми иска 150 евро с цялата въздушна система, но не знам какъв е.а Други ми говорят за К&N за 130лв. К&N Предлагат само един модел филтър за СИВИК 5ген 1.5. Поне поред сайта им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nikicar

Дай по точни данни за колата си ако искаш цена за такъв филтър имам K&N ,но ако желаеш предлагам и на GREEN,JR,SPARCO...... те са на малко по ниска цена но са същото качество и са изработени по същата технология и със същите материали така че дали ще пише K&N или някой от изброените по горе няма никакво значени просто търговска марка !!!!Ако някой се интерисува може да пише на adventurecarbg@abv.bg.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Демоне в тази цена влиза ли и Air Intake Kit а. или е само въздушния филтър.Щото един ми иска 150 евро с цялата въздушна система, но не знам какъв е.а Други ми говорят за К&N за 130лв. К&N Предлагат само един модел филтър за СИВИК 5ген 1.5. Поне поред сайта им.

Не влиза, но можеш да си вземеш само филтъра. Въздушната тръба си я поръчах и ми я направиха от неръждавейка. Неръждавейката 70 мм е 50 лв метър (повече не ти трябва). Взех си снадки на Sparco, защото няма как да свържеш тръбата с останалите детайли. За работа 20 лв. и си готов ;) Снадките са малко солени, но предполагам, че могат да се заместят с други елементи, но аз реших да е както си го пише по книгите и така го направих. Слагаш и няколко хубави метални скоби, тях не ги смятам изобщо, те не са скъпи.Що се отнася до марката, Green определено аз им нямам доверия много, Sparco е яка тунинг фирма, но избрах K&N. Именно те са измислили тези филтри, по-скъпи са, но са със сертификати за качество и Хонда са ги признали за качествени. Към филтъра си върви документация и пише от кои производители на автомобили се ползва и е тестван и признат филтъра. Там присъстваше и Хонда! А окгато K&N са създали тези филтри за състезателните коли по ралитата и формула-2 и Формула 3000 са имали предвид голямото натоварване на двигателите и особенно силното замърсяване на обикновенните филтри по ралитата. Обичайните филтри на ралитата по време на буря в пустинята се сменявал на всеки 59 мили. А с K&N било възможно да искарат цялото състезание от 1000 мили и да запазят двигателя непокътнат от прахта. Този филтър усигорява към 40% по-голям дебит на двигателя. Гаранция за качество е и Хонда са го признали на тестовете, както и тиймове като: Williams BMW, Benetton,Jaguar,Toyota,Joran и други.Така, че какво да ви кажа, наистина е малко по-скъп, но на мен двигателя ми е по-скъп и не ми се рискува. Възможно е и останалите филтри да са също толкова качествени, но аз предпочитам пионерите в този бранш. А що се отнася до ефект, ефект има, стига човек да го направи както трябва и да защити филтъра от топият въздух в коша при двигателя. Тогава е усезаем ефекта. В противен случай нищо няма да направи, а само ще си даде парите :D Успех и се извинявам, че толкова време не отговорих, не бях отварял темата :) п.п. Щях да забравя, един приятел си купува с AIR Intake Kit, на K&N наистина толкова струва, към 300 кинта. Но аз имам решение за Civic точно 5-а ген. :D Под капа ми е, написал съм по-горе. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest radku

Благодаря ти за изчерпателния отговор. Наистина К&Н са добра марка и смятам че ще е добре да взема цялия Air Intake Kit така ще има по голям ефект.Така че сега ще си купя обикновен филтър а за следващата смяна се надявам че ще съм събрал 3х100 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sashko

А звука спортния (буботене яко) от тези спортните филтри ли се получава и ако да има ли значение от марката и дали ще е конус или направо за кутията правен???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Вътрешния, ще е по-безшумен. Марката има значение, но качествените са скъпи. Под K&N не взимай, има и по-добри, но са доста скъпи. K&N, ще ти струва минимум 120 лв., купен от БГ. Ако решиш да се поотпуснеш, можеш и 300 кинта да дадеш и ще стане перфектно, можеш да видиш как е направено при Парадокса.Ако имаш връзки в чужбина, може и по-евтино да ти излезне.В никакъв случай не се лъже с ментетата за по 20-40 лв., турски и прочее.Ефектът с вътрешния ще е по-добър, ако не ти се правят повече модификации освен слагането на филтъра само. Външния има обратен ефект, ако не се защити от топлият въздух в коша около двигателя!Шумът зависи също и от системата от тръби до филтъра и изолациите, при мен почти не се чува мотора на ниски обороти, а съм с външен K&N.Съветът към всички съклубари ми е, да не купуват ментета. По-добре ди карайте с обикновенните филтри, от колкото да правите толко големи компромиси с качеството! Не се лъжете, ще си съсипвете двигателите, за да спестите някой друг лев!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

Демоне, можеш ли да ми обесниш каква е разликата между менте и оригинал?според мен няма значителна разлика по простата причина и двете са мрежа с с една и съща едрина ,а и когато се слага такъв филтар (външен) се напръсква със спецялна за целта смаска и проникването на прах е по един и същ начин в ментето и оригинала. ако не съм прав кажи ми каде греша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

K&N е с предпазна мрежа (метална) само на повърхността, съставката която филтрира не е мрежа или поне не се забелязва с просто око мрежестата му структура. В описанието на филтъра пишеше, че е някакъв вид синтетична марля, която имала свойството да филтрира с по-малко съпротивление. Такъв филтър като купиш и направо го слагаш. Минаваш към 60 000 км. без обслужване. След това се почтиства и пак го слагаш, защото мърсотията остава на повърхността му. А според гаранцията на K&N 100 000 мили да го чистиш, тази марля нямало да загуби качествата си. Това е патент на фирмата и не се сещам да съм прочел някъде да са преотстъпили технологията на някоя турска фирма. Аз се съмнявам в качеството на въпросните филтри. Може и да са добри, но Хонда не са си сложили печата върху тях, че ги признават за качествени и позволяват използването им върху техни автомобили! K&N се признават от един много голям списък от марки между които е Хонда, Тойота, БМВ, Рено, Ягуар и много други...... Тези фирими са тествали качеството на този продукт и са казали, че той става!Ами може и турския да е годен, де да знам, но не ми се пробва на моя автомобил. От къде знаеш, че след 3 или 4 почиствания ще остане филтрацията му прецизна и матеряла няма да се прецака? От къде знаеш, че изобщо филтрира качествено?Остава си въпрос на лично обеждение, според теб е ДОБЪР, според мен НЕ. Защото Хонда не са го тествали и не са казали, че става!Както казах има и по-добри от K&N и доста по-скъпи. Но при нас няма да се усети разликата, както и в мощността, така и в качеството. Според мен K&N като цена и качество е най-разумния варянт. Това е МОЕ мнение. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

да не споменаваме BMC които правят филтри за F1, American Le Mans Series и 24 Hours Le Mans. Колите използвали такива филтри са били последователно няколко години и са заемали първите места (говоря за 24 hours Le Mans:) )и BMC ми изглежда на по приемлива цена от К&N, пък и се прави за коли като Ferrari, Toyota, Williams BMW, Prost, Sauber, Minardi, Porsche,Audi и разбира се HONDA :P

Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

да не споменаваме BMC които правят филтри за F1, American Le Mans Series и 24 Hours Le Mans. Колите използвали такива филтри са били последователно няколко години и са заемали първите места (говоря за 24 hours Le Mans:) )и BMC ми изглежда на по приемлива цена от К&N, пък и се прави за коли като Ferrari, Toyota, Williams BMW, Prost, Sauber, Minardi, Porsche,Audi и разбира се HONDA :unsure:

ВМС не съм ги чувал каде ги има и каква им е по добрата цена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nikicar

Ако ви интерисуват цените на тези филтри на марките SPARCO,K&N,GREEN,JR,BMC...можете да ми пишете на adventurecarbg@abv.bg Само ми давайте по точни данни за колите си за да мога и аз да ви давам точната цена на филтрите за вашите автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

BMC ми изглежда на по приемлива цена от К&N

Колега,къде си намерил BMC на цени по-евтини от на K&N?Възможно е и да има, но аз не попаднах на такива. K&N-а който съм сложил е 220 кинта, аналога на BMC беше към 300, може и малко от долу, но не си спомням с точност. Като писах, че има и по-добри имах предвид точно BMC, но също и по-скъпи.Както и да е, каквото и решение да вземе някой и каквото ида избере между BMC и K&N, резултата ще е горе долу един и същ. K&N са също много престижни, участват в много състезания и предимно ралита, както са признати и от производителите на автомобили и имат сертификати за качеството си. Не ми се изрежда сега къде ги ползват, в кои ралита и кои марки, а и няма смисъл.Идеята ми беше, че всички тези престижни марки са тествани от производителите на автомобили и отговарят на качеството на което трябва да бъдат, за да запазят двигателя ви здрав и да намалят съпротивлението, за да вдигнат мощността на автомобила. Моят съвет е никой да не прави компромис с качеството, заради цената. По-добре карайте със заводските кутии и филтри, от колкото да правите подобни грешки и да си мислите, че и едното и другото е все едно и също. Ако беше така, на тези състезаня нямаше да купват толко скъпи филтри за автомобилите, а щяха да минат с филтри за по 20 кинта и да няма марки в този бранш.К&N се предлага в Импас 56, те са директен вносител, както и по тунинг фирмите. BMC има също по тунинг фирмите, както и в магазина на Максдрайв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tuto

абе колега вземи си един филтар на филтрон 13лв е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tuto

вар6и са6тата работа аз преди тва биах сас спортен филтар нема разлика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

вар6и са6тата работа аз преди тва биах сас спортен филтар нема разлика

.....май-май си е точно така :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

при някакви обороти (да кажем 1500-3500 RPM) и при малката кубатура на хонда двигателите, направо си е безмислено да се слага спортен филтър :rolleyes: виж след 5000 RPM си е хубаво да има филтър които да не спира почти никак вуздушния поток.обаче на мен ще ми е куцо да дам толкова пари за външен спортен филтер заедно с неговите си въздуховоди, при двигател които е 1.5 и дебита въздух които му трябва е далеч по малък от 4 или 5 литров двигател които се кара на писта на високи обороти.та идеята ми е че инженерите на хонда са може би едни от най-добрите в света, и мисля че са си изчислили въздуховодната система на двигателя така че да покрива нуждите му във всичките му режими на работа и във всички обороти. и поне аз мисля да сложа вътрешен спортен филтър. по ефтино е от външен такъв :D и могат да се почистват и са много по дълготраини от обикновенните филтри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Изчислени са въздуховодите до толко колкото да ти е тихо, да харчи малко и да са ефтини за производство, но и да не спъват много колата (5-10коня някъде)...

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

това е от филтъра!!въздуховодите както и да ги гледаш са напълно достатъчни за нуждите на двигателя във всички режими !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

PARADOX_sf за нашите малолитражки и 2 магарета няма да качи,а не 5-10 коня :blink: Тино видя,че само като си изтръскам филтъра от 11,50лв от листата и праха по него и ми качва 15 коня :blink::blink::blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Ами я скивайте тука точно колко и къде е ползата от тия филтриhttp://www.kandn.com/dynocharts/57-3504.jpg

Много интересен резултат!Та този мотор трябва да е 90 коня на вала мерено, на колелата е с доста големи загуби за класа си Сивика 5-а ген. с този мотор, а на колеата е към 77. Та как са го мерили, къв е тоя мотор дето от 91.5 коня на колелата е вдигнал до 95.22 коня само с въздушен филтър.Аз мога да твърдя иначе, че Парадокса има право. Моят мотор е 90 коня D15B2, има въздушен филтър на K&N, спортни свещи, крайно спортно гърне, бинтове на колекторите, бензинов регулатор на Вебер. На колелата съм с 88 коня. Най интересното е, че свещите не вдигат (осигуряват по-добра работа), регулатора също не вдига мощността (оригиналния беше издухал и ми беше богата сместта), остава един въздушен филтър, бинтове и едно задно гърне. Ако сметнем, че задното гърне е вдигнало заедно с бинтовете около 3 коня, то останлото наистина съм го получил от филтъра. В аткъв случай зависи от мотора на колата и останалите оптимизации, може да се вдигнат 7-8 коня на вала, само от въздушен филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Ами я скивайте тука точно колко и къде е ползата от тия филтриhttp://www.kandn.com/dynocharts/57-3504.jpg

Много интересен резултат!Та този мотор трябва да е 90 коня на вала мерено, на колелата е с доста големи загуби за класа си Сивика 5-а ген. с този мотор, а на колеата е към 77. Та как са го мерили, къв е тоя мотор дето от 91.5 коня на колелата е вдигнал до 95.22 коня само с въздушен филтър.Аз мога да твърдя иначе, че Парадокса има право. Моят мотор е 90 коня D15B2, има въздушен филтър на K&N, спортни свещи, крайно спортно гърне, бинтове на колекторите, бензинов регулатор на Вебер. На колелата съм с 88 коня. Най интересното е, че свещите не вдигат (осигуряват по-добра работа), регулатора също не вдига мощността (оригиналния беше издухал и ми беше богата сместта), остава един въздушен филтър, бинтове и едно задно гърне. Ако сметнем, че задното гърне е вдигнало заедно с бинтовете около 3 коня, то останлото наистина съм го получил от филтъра. В аткъв случай зависи от мотора на колата и останалите оптимизации, може да се вдигнат 7-8 коня на вала, само от въздушен филтър.
става въпрос точно за к&н сложен на д15б2 само филтър и естествено на коляновия вал наи-добре нещата са обяснени с формули и прочее в официалния саит на к&н това е от тами както се вижда само от въздушния филтер се вдигат около 3-4 конски сили при тизи двигател конкретноно при един друг мотор 8000 см2 само от филтъра имаше около 50(педесет)конски сили такаче за всяка кола различно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tuto

ми зна4и на 100кс каквато и да е кола се вдига мо6носта с 3% знацхи ако е 100коня 6те стане 103 а при 90кс както е 1,5 д15б2 наи много 2коня ма кога 6те ги осети6 не се знае маи маи само в звука има ефект

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tuto

а пак за мотор д13б2 1,3 маи е пална тапотиа да слага6 спортен филтар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

PARADOX_sf за нашите малолитражки и 2 магарета няма да качи,а не 5-10 коня ;)  Тино видя,че само като си изтръскам филтъра от 11,50лв от листата и праха по него и ми качва 15 коня ;)  ;)  :)

Ебавай се ама малко над 10 коня на колелата му доидеха на едн Делсол 2 валка след махането на въздушния филтър. А беше сравнително скоро сменян!!! Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihni

какъв е този Air Intake Kit? О бяснете ми.Аз карам акорд 97 имам въздуожоден марку4 от филтърната кутия до инжекцията не мога ли 4рез едно пар4е тръба да си монтирам спортен филтър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

какъв е този Air Intake Kit? О бяснете ми.Аз карам акорд 97 имам въздуожоден марку4 от филтърната кутия до инжекцията не мога ли 4рез едно пар4е тръба да си монтирам спортен филтър

Ask Google :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

какъв е този Air Intake Kit?

Сваляш всичко от инжекциона до последната тръба за въздух и слагаш AIR-Intake Kit. Това е въздушен филтър с цялата система от въздухоотводи, която осигурява вкарването на въздух който не е взет от коша и се предполага, че в повечето случай е доста по-охладен :) Само дето тези китове са доста по-скъпи от един въздушен филтър. По фирмите ако стръгнеш да си взимаш си приготви поне 300 кинта за нещо марково. Но е доста добро де........Ако си виждал на Парадокса колата е точно с такова нещо направена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Има цяла тема за спортния въздушен филтър , може да потърсите ;) Там съм казал че полза от него има , не знам колко , но има.Със старата хондичка 1.3 карбуратор ползата беше много по лесно и спокойно вървене ;) С 5-тата генерация полза има и то е в ускорението , с оригиналния филтър колата започва да ускорята след 3500 оборота , преди това е заспала и на високи обороти след 6 000 се спъва.Със спортния въздушен филтър колата работи перфектно , ускорението започва около 2500+ оборота , поради типичния характер за д15б2-ка да ускорява след 3000 оборота тягата със спортния филтър е по-голям ( звука е типичен за филтъра , не като на КиН , не съм с такъв ) и ускорява до 7000 оборота без да се запъне.Полза за мене има 100% , но нека не забравяме , че трябва да избягваме пясачни дюни :P .Нямам зял кит , мисля да си купя , но през зимата като се движи колата не се изисква специялни заграждания да не черпи топъл въздух ;) Също така , гаранция милион мили и т.н. Аз лично никога не бих карал и 50 000 км с такъв филтър , нека има гаранция :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest байроко
:thumbs1: кажете кое масло е добро за моята хонда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest байроко
:thumbs1: за новобранци като мен е интересно да научат това онова ама Вие с тези ФИЛТРИ направо направо ......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Колега разрови се из форума , ще изгубиш време , но... :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

КОЛЕГИ НЯКОЙ ДА КАЖЕ С КАКВИ ПРЕПАРАТИ И КАК СЕ ПЕРАТ СПОРТНИТЕ ФИЛТРИ ,КОИТО СА ЗА ОРИГИНАЛНАТА КУТИЯ НА КОЛАТА--има ли някякви специялни изисквания за почистващите препарати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Има специални препарати,разбира се.

Със веро и сапун не става.

В "Импас-56" продават комплекта за 46лв.Препарат за почистване-напръсква се филтъра и след 5 мин.се измива с течаща вода,оставя се да изсъхне добре и се пръска с друг флакон който е със спец.масло.Маслото дефакто пречиства въздуха и като се налепи с прахоляк пак и отново същата процедура.

Не се пръска с компресор и не се търка с четка или др.подобни.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...