Ivaylo Dinev 0 #1 Публикувано 9 Август, 2018 Здравейте колеги, Преди няколко месеца, след стартиране на двигателя, ми светна лампа на таблото за проблем с електро-усилвателя на волана. Интересното беше, че след 2, 3 завъртания на волана в движение ( доста трудно се въртеше), грешката изчезна и усилието също. Отидох в сервиза на Хонда в Стара Загора( вече не съществуващ). Закачиха я и ми казаха, че може да е проблем с модула за управление, ел. двигателя или някой датчик, това им показвал кода на грешката. Докато бях в сервиза я запалихме може би 10 пъти. Грешката излизаше постоянно. На следващия ден ползвах колата и я запалих може би 5, 6 пъти, грешка нямаше при нито едно стартиране на двигателя. Така изкарах може би около две седмици, като грешката не излизаше при всяко палене на двигателя. Колега ме посъветва да погледна акумулатора. Не беше много добре, беше почти сух, но интересно, че колата си палеше нормално. Смених го. Нямах проблем около 3 месеца, допреди няколко дни, когато грешката излезе отново. Колата се кара често на къси разстояния (15-30 км). Доста четох по руски сайтове и разбрах, че тази система никак не е проста. Свързана е с ABS, ESP и т.н. Ще Ви бъда благодарен ако някой може да ми даде съвет. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AdDiCtEd 8 #2 Отговорено 10 Август, 2018 Щом си сменил акумулатора който май е най честия проблем при отказ на системата за волана а също така и на ABS и VSA, пробвай следващия лесен ремонт. А той е проверка на връзките. Долу на рейката има няколко букси, една с тънки кабелчета предполагам за датчици и мисля още една с по дебели сигурно за самия електромотор. Доколкото си спомням тези букси са достъпни при махане на кората, намират се много ниско и е възможно да са корозирали, което да ти прави тия магарии. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivaylo Dinev 0 #3 Отговорено 10 Август, 2018 Благодаря, колега. Следващото,което ще проверя са тези букси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mit 5 #4 Отговорено 11 Август, 2018 Здравей колега. И аз имах подобен проблем, само че при мен от 10 паления, един път изчезваше грешката. С други думи изобщо не можеше да се кара колата. И аз почнах с проверка на акумулатора, бушоните, връзките, но всичко си беше наред. Накрая смених модула за управление на ел. волана, взех втора ръка от автоморга за 100 лв. Вече няколко месеца карам без проблем. Разгледай и тази тема: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivaylo Dinev 0 #5 Отговорено 11 Август, 2018 Благодаря, колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivaylo Dinev 0 #6 Отговорено 13 Август, 2018 Колега mit, като сменя EPS модула от същата серия ли намери? Кои букви и цифри трябва да са еднакви? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mit 5 #7 Отговорено 14 Август, 2018 Не, нямаха от същата серия, взех от най-близката. Имам снимка на стария: На новия нямам снимка и не си спомням точно каква беше серията, но беше нещо близко, например: 39980-SMJ-G1 Човекът от моргата беше сигурен, че ще стане и се оказа прав. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове