manniakk 22 #1 Публикувано 18 Април, 2007 http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=63-1017ей това нещо какво мислите за него, става ли за d16 (d16z6/7) серията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #2 Отговорено 18 Април, 2007 http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=63-1017ей това нещо какво мислите за него, става ли за d16 (d16z6/7) сериятаспоред мен да.ако не е тайна каква цена излиза? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest manniakk #3 Отговорено 18 Април, 2007 518лв... ей сега звънях и съм в шок... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest V-tec #4 Отговорено 18 Април, 2007 За тия пари по добре си купи един КиН и си направи къстъм интейк и ще ти излезе около 200лв. и ефекта ще е същия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest manniakk #5 Отговорено 18 Април, 2007 и аз мислех да търся нещо от ебай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
surr3a1 0 #6 Отговорено 18 Април, 2007 като човек дето ги е пробвал и 2те решения мога със чиста съвест да кажа, че това е само компромисно решение. филтъра НЕ трябва да бъде в коша на двигателя.изключение може да е варианта на Demon, дето го е изолирал по някакъв начин.но да се сложи това както е сега си е горе-долу нищо.филтъра дърпа горещ въздух за световно и цялата идея отива на кино. после тръбата се нагрява до температури, когато става трудна за пипане... е какъв студен въздух стига до двигателя.... никакъв.филтъра трябва да е извън коша и цялата тръба трябва да е топлоизолирана по някакъв начин. иначе просто разсипия на пари.влиза повече въздух поради филтъра... ок съгласен съм... ама тоя въздух е нагорещен и беден на кислород.разберете се най-накрая. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #7 Отговорено 18 Април, 2007 рязане на капака не е ли вариант? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sirakoff 0 #8 Отговорено 18 Април, 2007 филтъра трябва да е извън коша и цялата тръба трябва да е топлоизолирана по някакъв начин. иначе просто разсипия на пари.влиза повече въздух поради филтъра... ок съгласен съм... ама тоя въздух е нагорещен и беден на кислород.разберете се най-накрая.Дай идея къде да е филтъра извън отсека за двигателя??? Щото аз поне сега не се сещам... освен като на тия джиповете дето стърчи над тавана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #9 Отговорено 18 Април, 2007 филтъра трябва да е извън коша и цялата тръба трябва да е топлоизолирана по някакъв начин. иначе просто разсипия на пари.влиза повече въздух поради филтъра... ок съгласен съм... ама тоя въздух е нагорещен и беден на кислород.Taка си е . Само че ако филтъра се бутне много ниско може и водиця да сръбне ... което е по-лошо от топлия въздух. Така че май компромисния вариант остава изолацията от топлото. А има и друго - метала освен че лесно се нагрява - лесно се и охлажда ! Така ,че просто трябва да се помисли как да стане работата ,че да е най-ефективно ..... след което разбира се да се тества Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rust #10 Отговорено 18 Април, 2007 добре... аз пак да питам, ако се изреже капака над десния фар където ще седи новия филтър и се сложи въздухозаборник или както там се нарича това нещо....Рискуваш да си развалиш аеродинамиката и да ловиш бръмбари и буболечки Ако ще режеш по-добре забирай студен въздух отстрани от калника. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest manniakk #11 Отговорено 18 Април, 2007 е за отстрани не трябва ли да се реже и купето? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #12 Отговорено 18 Април, 2007 е за отстрани не трябва ли да се реже и купето?Ами може и да трябва ..... Абе за 1-2 коня по-добре да не режеш Виж на Demon-а как е . Мен ми се вижда най-добре. Няма мухи , няма вода , няма и много горещо.Пък и ако разгледаш другите китове на K&N и те имат такива с преграда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #13 Отговорено 18 Април, 2007 (Редактирано) виждал съм го на снимка. А за тръби какво ще ми препоръчате, ако ида до topspeed дали ще намеря нещо сносно и да си купя един ractive филтър от колегата greenwater или някъв универсален k&nили пък някво такова линк Редактирано 18 Април, 2007 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLAZE 1 #14 Отговорено 18 Април, 2007 Според мен добър варянт от и-бей е Aem Cold Air Intake +предпазна клапа за водата,но не знам като цена колко ще върже до БГ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #15 Отговорено 18 Април, 2007 еми поне 400-500 лв... аема го гледах преди малко за 220$ и клапата беше 40$ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLAZE 1 #16 Отговорено 18 Април, 2007 еми поне 400-500 лв... аема го гледах преди малко за 220$ и клапата беше 40$Ако се поровиш повече и за 190 ще си намериш,т.е. 230$ с клапата,ама до БГ пак си е цифра ...Иначе някой колега правилно каза ,че по-добре да вземеш един "К и Н" филтър и да ти направят custom CAI Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #17 Отговорено 19 Април, 2007 добре... аз пак да питам, ако се изреже капака над десния фар където ще седи новия филтър и се сложи въздухозаборник или както там се нарича това нещо....аз съм го резнал малко щото като е доло много гадно с чистенето .http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=2357165 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest surr3a1 #18 Отговорено 19 Април, 2007 Моя е под десния калник от 1 година.. това за водата е смешно да се говори просто.не мисля че ще пресичате искъра с тази кола. нито мисля, че се случват наводнения всеки ден.ако толкова си мислите, че може да влезе някаква вода докато вали слагате един балатум или квото и да е там и сте на 6.съжалявам, че колата не е при мен да снимам как е направено. другата седмица ще кача снимки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове