lz2lps 0 #1 Публикувано 15 Април, 2007 Аудио гатанка - какво се крие зад черния екран на клипчето ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #2 Отговорено 15 Април, 2007 Аудио гатанка - какво се крие зад черния екран на клипчето ? Ама какво.. точен номер на двигателя ли? Защото ясно мога да чуя, че като влезне във високите и се включва V-TEC, и освен това май е двувалка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lz2lps 0 #3 Отговорено 15 Април, 2007 (Редактирано) Ама какво.. точен номер на двигателя ли? Защото ясно мога да чуя, че като влезне във високите и се включва V-TEC, и освен това май е двувалка Ами ако можете да познаете и номер . За сега ще кажа само че е Хонда, ама то се подразбира . Може и да кажете колко оборота, ... кола, мотор, какво има на клипчето - все пак се чуват и други неща освен рев на двигател. Редактирано 15 Април, 2007 от lz2lps Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
element 4 #4 Отговорено 15 Април, 2007 Правиш скоростни отсечки с Интеграта - отиваш до края,заобикаляш конуса и пак обратно?!.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lz2lps 0 #5 Отговорено 15 Април, 2007 Добър опит, но не съвсем вярно. Другия жокер е че двигателя не е б18ц1, но истината се крие там някъде . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #6 Отговорено 15 Април, 2007 на мен ми звучи повече като мотор лично Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lz2lps 0 #7 Отговорено 15 Април, 2007 на мен ми звучи повече като мотор лично Не всичко е такова каквото изглежда в този случай звучи. Това е другия жокер! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #8 Отговорено 15 Април, 2007 Абе незнам ама добре се цеди хихихи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lz2lps 0 #9 Отговорено 15 Април, 2007 "на мен ми звучи повече като мотор лично "Ето и другия жокер - не е мотор, въпреки че малко го докарва . Четириколесна Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_O_M_A_D 4 #10 Отговорено 15 Април, 2007 (Редактирано) Това са си 7000- 7500rpm. Че е V-tec е ясно. Да не е B16a1. Редактирано 15 Април, 2007 от Antony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lz2lps 0 #11 Отговорено 15 Април, 2007 Така ето още малко помощ, още едно затъмнено клипче. Тука вече наистина влиза в лютеницата . Айде и още един жокер - не знам защо има предположения че е VTEC - не е Та за предното клипче - предположението за ускорение, завъртане и след това обратно е вярно, въпреки че не се използва ръчна (но за това след като покажа и крайния отговор). От първия клип ясно се чува свирене на гуми, но все пак това свирене трябва да ви даде и един друг жокер - а именно подкрепя този че не всичко е такова което звучи . Иначе още е рано да разкривам отговора. Ще ви оставя да се помъчите още малко. Все пак е добре за въобръжението а и за слуха Аз между другото в колата радио не пускам . Нема по хубава музика от рева на двигателя и в моя случай гърнето, пък и слушам всеки звук от гумите за да разбера поведението на колата. Айде помислете още малко и обещавам че преди 24:00 ще има краен отговор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_O_M_A_D 4 #12 Отговорено 15 Април, 2007 Айде помислете още малко и обещавам че преди 24:00 ще има краен отговорЛош си. Да не е D15B7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #13 Отговорено 15 Април, 2007 (Редактирано) Да не е купето?Сега като се замисля този звук прилича на звука на купето с AEM V2-то Щом не е VTEC...Бе няма да пиша,че ако оставя на въображението лошо става Редакция: Мдаа докато съм писал и колегата Антони е предложил същото.Мин. 4 часа до разкриване на загадката... дерзайте хора Редактирано 15 Април, 2007 от cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V-tec 1 #14 Отговорено 15 Април, 2007 Да намерисва на К20 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lz2lps 0 #15 Отговорено 15 Април, 2007 (Редактирано) Дойде време и за отговора на гатанката. Да колегите които предположиха Д15Б7 са прави. Звука е от моето купе. Но останалата истина от загадката е че това е ускорен Д15Б7 т.е. скороста на клипчето е увеличена 2 пъти . Въпреки това звука е убийствен и наподобява на мотор малко. Но ако аз не знаех колко са оборотите бих предположил към 8-9 хиляди и нагоре. Ето го и оригиналното първо клипче: Общо взето ускоряване до 120, след това рязко натискане на спирачките, при което предните колелаблокират и се завърта на 180 градуса и след това пак газ. Ето го и второто клипче: 400 метра и след това спиране. Ето и други от същата серия: А ето и резултата от дивотиите (поради което ZVERO е зазимен в гаражо докато не му намерим нови цървулки): Сега остава обаче загадката защо без да въртя волана и блокирам колелетата задницата хуква и то доста рядко. Според мен има две причини но не съм сигурен:1. Понеже настилката е доста прашна и с камъчета при спирането теглото се премества на предните гуми, задницата олеква и губи сцепление. И понеже предните спирачки не държат еднакво хуква. 2. Задните спирачки блокират по рано от преднитеЗа съжаление няма изглед отвън за да анализирам това, но според мен причината е 1. Ако някой има други предположения да казва.А ето и обещаната екстра - как звучи Б18Ц1 с АЕМ Cold Air Intake V2: И как можеше да се ориентирате по звука:1. Не изглежда много естествен за двигател на кола2. Поне според мен разстоянито между превключването на скоростите е доста малко3. От свиренето на гумите може да се направи извод че звука е обработен4. Шума от асфалта поне мен ме кара да си мисля че камерата е монтирана отвън, а реално тя е отвътре5. Един колега предположи че е Интеграта ми, аз му казах че не съвсем но е близко до отговора, а пък като не е интеграта ясно се вижда каква е другата кола . 6. От изречението - не всичко е това каквото звучи - значи звука е пипан :D7. И най основния жокер е че всички клипчета бяха качени в youtube и само да бяхте цъкнали на lz2lps да видите всички мои клипове дето съм ги качвал щяхте да се осетите П.П. Дивотиите са правени на самолетна писта, и както винаги съм казвал си има места за това. Карайте разумно на пътя където има и други около вас, а и ако возите други в колата също - като сядате зад волана носите отговорност и за тях!! Редактирано 15 Април, 2007 от lz2lps Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zenko 0 #16 Отговорено 15 Април, 2007 Не би ли трябвало при такава обмислена маневра като завъртането да натиснеш съеденителя да не гасне мотора да ръгнеш първа още в завъртането газ до като движи назад гумите пушилка и густото е по голямо ,а и тея гуми с посока на движение ако бяха поставени както трябва можеше и да имат по дълаг живот. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zenko 0 #17 Отговорено 15 Април, 2007 Е щом е така значи всичко е окей .Благодаря все пак за разбирането. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lz2lps 0 #18 Отговорено 15 Април, 2007 Затова сме тук да обясняваме ако има нещо неясно и да си помагаме кой с каквото може. Важно е да запазваме добрия тон и всичко ще е наред. Все пак не говорим лице в лице и понякога може от писаното да не стане нещо ясно, защото аз мога да си мисля че всичко е ясно ама да не е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zenko 0 #19 Отговорено 15 Април, 2007 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tinki 1 #20 Отговорено 15 Април, 2007 Извинявай за оффа но ме интересува driftbox-а.........кво точно мери и т.н.........мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове