Jump to content
lz2lps

Гатанка

Recommended Posts

Аудио гатанка - какво се крие зад черния екран на клипчето :rolleyes: ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аудио гатанка - какво се крие зад черния екран на клипчето :rolleyes: ?

Ама какво.. точен номер на двигателя ли? Защото ясно мога да чуя, че като влезне във високите и се включва V-TEC, и освен това май е двувалка :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама какво.. точен номер на двигателя ли? Защото ясно мога да чуя, че като влезне във високите и се включва V-TEC, и освен това май е двувалка :rolleyes:

Ами ако можете да познаете и номер :D. За сега ще кажа само че е Хонда, ама то се подразбира :D. Може и да кажете колко оборота, ... кола, мотор, какво има на клипчето - все пак се чуват и други неща освен рев на двигател. Редактирано от lz2lps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правиш скоростни отсечки с Интеграта - отиваш до края,заобикаляш конуса и пак обратно?!.... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър опит, но не съвсем вярно. Другия жокер е че двигателя не е б18ц1, но истината се крие там някъде :rolleyes:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми звучи повече като мотор лично :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми звучи повече като мотор лично :rolleyes:

Не всичко е такова каквото изглежда :D в този случай звучи. Това е другия жокер!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе незнам ама добре се цеди хихихи :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"на мен ми звучи повече като мотор лично "Ето и другия жокер - не е мотор, въпреки че малко го докарва :rolleyes:. Четириколесна Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са си 7000- 7500rpm. Че е V-tec е ясно. Да не е B16a1.

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ето още малко помощ, още едно затъмнено клипче. Тука вече наистина влиза в лютеницата :rolleyes:.

Айде и още един жокер - не знам защо има предположения че е VTEC - не е ;) Та за предното клипче - предположението за ускорение, завъртане и след това обратно е вярно, въпреки че не се използва ръчна (но за това след като покажа и крайния отговор). От първия клип ясно се чува свирене на гуми, но все пак това свирене трябва да ви даде и един друг жокер - а именно подкрепя този че не всичко е такова което звучи ;). Иначе още е рано да разкривам отговора. Ще ви оставя да се помъчите още малко. Все пак е добре за въобръжението ;) а и за слуха :D Аз между другото в колата радио не пускам :D. Нема по хубава музика от рева на двигателя и в моя случай гърнето, пък и слушам всеки звук от гумите за да разбера поведението на колата. Айде помислете още малко и обещавам че преди 24:00 ще има краен отговор ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде помислете още малко и обещавам че преди 24:00 ще има краен отговор

Лош си. :rolleyes: Да не е D15B7 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е купето?Сега като се замисля този звук прилича на звука на купето с AEM V2-то :rolleyes: Щом не е VTEC...Бе няма да пиша,че ако оставя на въображението лошо става :DРедакция: Мдаа докато съм писал и колегата Антони е предложил същото.Мин. 4 часа до разкриване на загадката... дерзайте хора :D

Редактирано от cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да намерисва на К20 :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде време и за отговора на гатанката. Да колегите които предположиха Д15Б7 са прави. Звука е от моето купе. Но останалата истина от загадката е че това е ускорен Д15Б7 ;) т.е. скороста на клипчето е увеличена 2 пъти :rolleyes:. Въпреки това звука е убийствен и наподобява на мотор малко. Но ако аз не знаех колко са оборотите бих предположил към 8-9 хиляди и нагоре. Ето го и оригиналното първо клипче:

Общо взето ускоряване до 120, след това рязко натискане на спирачките, при което предните колелаблокират и се завърта на 180 градуса и след това пак газ. Ето го и второто клипче:
400 метра и след това спиране. Ето и други от същата серия:
А ето и резултата от дивотиите (поради което ZVERO е зазимен в гаражо докато не му намерим нови цървулки):
Сега остава обаче загадката защо без да въртя волана и блокирам колелетата задницата хуква и то доста рядко. Според мен има две причини но не съм сигурен:1. Понеже настилката е доста прашна и с камъчета при спирането теглото се премества на предните гуми, задницата олеква и губи сцепление. И понеже предните спирачки не държат еднакво хуква. 2. Задните спирачки блокират по рано от преднитеЗа съжаление няма изглед отвън за да анализирам това, но според мен причината е 1. Ако някой има други предположения да казва.А ето и обещаната екстра - как звучи Б18Ц1 с АЕМ Cold Air Intake V2:
И как можеше да се ориентирате по звука:1. Не изглежда много естествен за двигател на кола2. Поне според мен разстоянито между превключването на скоростите е доста малко3. От свиренето на гумите може да се направи извод че звука е обработен4. Шума от асфалта поне мен ме кара да си мисля че камерата е монтирана отвън, а реално тя е отвътре5. Един колега предположи че е Интеграта ми, аз му казах че не съвсем но е близко до отговора, а пък като не е интеграта ясно се вижда каква е другата кола :D. 6. От изречението - не всичко е това каквото звучи - значи звука е пипан :D7. И най основния жокер е че всички клипчета бяха качени в youtube и само да бяхте цъкнали на lz2lps да видите всички мои клипове дето съм ги качвал щяхте да се осетите ;) П.П. Дивотиите са правени на самолетна писта, и както винаги съм казвал си има места за това. Карайте разумно на пътя където има и други около вас, а и ако возите други в колата също - като сядате зад волана носите отговорност и за тях!! Редактирано от lz2lps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би ли трябвало при такава обмислена маневра като завъртането да натиснеш съеденителя да не гасне мотора да ръгнеш първа още в завъртането газ до като движи назад гумите пушилка и густото е по голямо ,а и тея гуми с посока на движение ако бяха поставени както трябва можеше и да имат по дълаг живот.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е щом е така значи всичко е окей :) .Благодаря все пак за разбирането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Затова сме тук да обясняваме ако има нещо неясно и да си помагаме кой с каквото може. Важно е да запазваме добрия тон и всичко ще е наред. Все пак не говорим лице в лице и понякога може от писаното да не стане нещо ясно, защото аз мога да си мисля че всичко е ясно ама да не е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай за оффа но ме интересува driftbox-а.........кво точно мери и т.н.........мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...