Jump to content
Guest ShEfA

Двойно амбреиране или Double Clutching

Recommended Posts

Guest ShEfA

Много често го срещам, че така било по-добре за двигател, разход, съединител.. абе било мастър шофиране, или поне така са ми казвали. Та се чудех какво точно значи? Някой може ли да ми обясни как става, какво правиш, че да амбреираш двойно? И какво се случва като го направиш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо се води "мастър" шофиране.Всеки,който е карал някакво превозно средство без синхронизатори на скоростната кутия знае за какво става върпос.Значи процедурата е караш на някаква скорост и искаш да качиш една предавка примерно-натискаш съединителя,освобождаваш от скорост,пускаш съединителя,натискаш пак съединителя,вкарваш предавката,пускаш съединителя.По този начин се изравняват скоростите на движение и не хъркат зъбите като вкарваш предавката.Ако смъкваш надолу предавка се използва междинна газ пак поради същите причини.Забравих да поясня,че междинна газ е същото, само че се подава газ в момента преди последното натискане на съединителя,вкарване на предавка и отпускане на съединителя.Целта е същата-изравняване на оборотите на вала дето го върти двигателя със скороста на въртене на вала с предавките(за съответната предавка) в скоростната кутия.Ами това е :huh: Честно да си призная незнам какво би се спечелило в съвременен автомобил с тази техника.

Редактирано от cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с междинната газ може да спечели :huh: аз поне така си карам ... но смисъл има само ако вкарваш 2-ра със 80 примерно където и синхронизаторите не помагат и трябва сам да се намесиш ... кирията е в спирането и особенно като ти трябва да дръпнеш на по-ниска преди завой , а си прекалено засилен за тая дето искаш да я вкараш ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

с междинната газ може да спечели :huh: аз поне така си карам ... но смисъл има само ако вкарваш 2-ра със 80 примерно където и синхронизаторите не помагат и трябва сам да се намесиш ... кирията е в спирането и особенно като ти трябва да дръпнеш на по-ниска преди завой , а си прекалено засилен за тая дето искаш да я вкараш ...

За това да.Аз имах предвид,че не виждам смисъл откъм запазване на скоростна кутия и съединител и т.н.Значи на кутия със синхронизатори те пак си синхронизират,съединителя го натискаш два пъти вместо един...Казват,че се намаляло натоварването върху кутията(за съвременна кутия става въпрос) ама незнам не мога да преценя дали има някакъв смисъл да се прави от НЕшофьорска гледна точка.Някой ако е запознат с дългосрочното износване със/без тази техника да се изкаже. Редактирано от cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

Във v-box има клипчета за двойното амбрериране

Редактирано от tinki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...