B`at Ves 0 #1 Публикувано 10 Април, 2007 Здравейте колеги! Имам следния проблем - предстои ми смяна на дясно външно каре (поне такава е диагнозата на сервиза), а и добре си трака. Справката в магазин за японски части в Стара Загора показа, че по каталози само каре за този модел не се предлага (само комплект с полуоската - около 900 лв. ). Така било за "англичанките" - иначе за други хондички ми казаха около 100 лв. италиански и 120 лв. за японски каренца. Естествено решението, което ми предложиха е да се свали внимателно в сервиза, да се види какво е карето и да сложи аналогично. Аз обаче искам да съм предварително подготвен, за да се отреагира бързо в сервиза и да не се наложи чакане на доставка с дни.Ще се радвам ако някой скоро е извършвал подобна смяна да сподели опит - вид, приблизителна цена и т.н. Нямам представа дали не са еднакви с аналогичен двигател на японски хечбек (3 вр.)?!Предварително Ви БЛАГОДАРЯ!!p.s. Скоро и аз ще кача снимчици на моята хубавица! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B`at Ves 0 #2 Отговорено 11 Април, 2007 Колеги, никой ли не е сменял каре??..брей здрави хонди бе...! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #3 Отговорено 11 Април, 2007 Колеги, никой ли не е сменял каре??..брей здрави хонди бе...!значи сваляш карето в сервиза и търсиш аналогично или същото по магазините. защото има разлика в шлиците и големината и т.нт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #4 Отговорено 11 Април, 2007 втора употреба нема ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B`at Ves 0 #5 Отговорено 11 Април, 2007 втора употреба нема липредпочитам да е ново, знам че има и японски и разликата с другите не е много голяма, ама като не се знае какво е точно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #6 Отговорено 11 Април, 2007 или 2-ра употреба оригинално, или рециклиране, новото със сигурност ще е най-слабият и скъп вариант Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B`at Ves 0 #7 Отговорено 11 Април, 2007 Колеги, никой ли не е сменял каре??..брей здрави хонди бе...!значи сваляш карето в сервиза и търсиш аналогично или същото по магазините. защото има разлика в шлиците и големината и т.нт. Благодаря greenwater, такава ще е процедурата! вече разбрах че някои колеги са сменяли само каре (сложил е GLO), ама ми се искаше да съм подготвен предварително, че да не се наложи да чакам 2-3 дни доставки ако го нямат налично. освен това ще трябва и много внимателно да го свалят (уж в сервиза са свои), че да не о.. пейзажа..! или 2-ра употреба оригинално, или рециклиране, новото със сигурност ще е най-слабият и скъп вариант А къде рециклират (и колко струва)? Аз съм от Ст. Загора, всеки уикенд съм в София, но това означава 7-8 дни в сервиза!А новите толкова ли са зле, колко км. би изкарало едно ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest greenwater #8 Отговорено 11 Април, 2007 или 2-ра употреба оригинално, или рециклиране, новото със сигурност ще е най-слабият и скъп вариант тук уважаеми колега ,няма да се съглася ,че новото е най-слабият вариант. новото си е ново е от голямо значение е от каде си го купил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #9 Отговорено 12 Април, 2007 на дайхатсуто сложих ново и след 1 месец пак се разтрака продават боклуци явно за съжаление, ново - да , но оригинално........но такива за съжаление едва ли се намират, а доколкото зная оригиналните карета на хонда са със сачми, разположени и търкалящи се под някъв ъгъл спрямо черупката, а тези които се продават като резервна част нямали такива екстри......специалистите да кажат повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alpinab 0 #10 Отговорено 12 Април, 2007 днес оправих мойта англичанка 98 г. с 2 нови карета GLO- италиянски . незнам колко ще изкарат или пък колко са истински. само за инфо го казвам . платих ги по 100 кинта бройката. Представителството им дава 2 години пълна гаранция.преди да се спра на тази алтернатива с GLO минах през един магазин за японски авточасти не конкретизирам кой. но познавам продавача. питах за съответните карета - 120 лв. бройката като ми намекна много да не вярвам на надписа "made in japan" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA 3 #11 Отговорено 29 Април, 2007 ас преди ден си смених едното но естественно с изваденото отидох в магазина.И добре че отидох с него че излезе за друг двигател.Моят е д14а2 а то карето е за EJ-9 ако не се лажа.Може и да сам обаркал.110 лева италианско а маистора ми е познат и не ми взе за смяната. ) абе далаверка ми излезе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest micro #12 Отговорено 30 Април, 2007 А къде рециклират (и колко струва)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B`at Ves 0 #13 Отговорено 30 Април, 2007 здравейте! благодаря на всички за отговорите! аз вече смених моето - сложих GLO и сега ще ведем колко ще изкара!лошото обаче е че май ще трябва да сменям и другото , че също си потропва.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stephan A. 0 #14 Отговорено 4 Юни, 2008 здравейте! благодаря на всички за отговорите! аз вече смених моето - сложих GLO и сега ще ведем колко ще изкара!лошото обаче е че май ще трябва да сменям и другото , че също си потропва..хайде кажи изкара ли? Ако може къде е магазина за италианските карета,че и аз търся карета и полуоска.Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B`at Ves 0 #15 Отговорено 5 Юни, 2008 Даа, вече над 20 хил.км., а скоро смених и другото. Цената е около 100-110 лв., аз си ги купувам от Стара Загора, но предполагам, че и в София ги има! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове