Jump to content
Guest REDPOWER

Civic 6-ta Gen V-tec-e

Recommended Posts

Guest REDPOWER

Здравейте колеги както много от вас са разбрали няма го вече моето бебче.Вече е с горд нов притежател.Въпроса ми е следния-заслужава ли си тази колица Сивик 6-та ген.1.5 витек-е,шечбек с 5 врати.Моля ви дайте ми някво инфо за тая колица и най-вече колегата Ребел нали той взе точно такава.И според вас кой вариант е по добър с 3 или 5 врати? Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

кой вариант е по добър с 3 или 5 врати

Значи да уточним: на колегата Ребел е 5 врати Хечбек Англииска версия с D15Z3 мотор - 90к.с. Версията с 3 врати си е Японската (с големите фарове) и до колкото знам - за Японските СИВИК 6-а генерация НЕ Е предлаган VTEC-Е 90 коня мотор. На Японските е слаган D15Z6 който си е SOHC VTEC 114 к.с., та евентуално ако решиш да си вкарваш "отвън" такава кола (за 3 вратата имам предвид), НЯМА да може да я вкараш на инвалид :( Освен ако не е с някой от 1.4 литровите мотори (75 или 90 коня) които са предлагани също и за Англииските Сивици ;) Или казано накратко - по-изгодно и по-евтино излиза да си намериш АНГЛИИСКИ 5 врати хечбек и евентуално да го вкараш на инвалид ;) А относно това кое е по-хубаво (т.е. или Англииския 5 врати хечбек или Японските модели - 3 врати хечбек/ 4 врати седан) - Аз лично избирам Японската. Най-малкото, заради дизайна ;) Лично мнение ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

На мен също повече ми харесва три вратата но е по скъпа оттатък.Мисълта ми е заслужава ли си Англ.версия,има ли разлика като здравина и качество?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

А относно това кое е по-хубаво (т.е. или Англииския 5 врати хечбек или Японските модели - 3 врати хечбек/ 4 врати седан) - Аз лично избирам Японската. Най-малкото, заради дизайна ;) Лично мнение ;)

Аз освен Японски друго не бих си взел и мен по-ме кефят и то много. Никога не съм карал Английски, може и да няма други разлики освен дизйнът, но това не е малко, на Японският дизайнът е много по-як.Пак мое мнение ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

какво толко,че е сглобявана в Англия??? нали пак си е ХОНДА? не е ровър все-пак ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

На мен също повече ми харесва три вратата но е по скъпа оттатък.Мисълта ми е заслужава ли си Англ.версия,има ли разлика като здравина и качество?

Чувал съм, че Японският е по-здрав, аз не мога да твърдя, защото имам личен опит само с Японски, може и да не е вярно, но ако са еднакви иначе, аз от моя съм страшно доволен ;) трябва техн. и онзи да е стабилен. Един приятел има Англ. и се оплаква нещо от окачването, сменял често амортисьори каза, че им били слабо място на тези коли. Аз с Японският не мога да се оплача. Освен това той е единственият, който ми е казал това, може да са само негови лични впечатления. Аз за японският сивик честно казано все още слабо място не съм му намерил, чух от един майстор, че на 5-а генерация делкото е било слабо място, може и така да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Да като станат на по над 10 години може и да им е слабо място...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

Все още много се чудя кое купе да е.Нека колегата Ребел сподели впечатлението си от неговата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest babun

муцка е машината. погледни тука съм я снимал мойта:

всички, които са CIVIC.

Относно конете.... моята е Англ. версия и по принцип по шваки се води 114 коня, въпреки , че е D15Z3 . На някои места в нета пише, че е 90 коня, че е 114 коня и т.н. тука например я дават същата като моята 114 коня - Civic 5D 1.5i Vtec-E- 1995, в продажба от 1996 г.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Верно много е спънат двигателя, на малки обороти е ужас направо (разбирай под 3000), ама над 4000 сякаш пуска ракета. Получава се усезаемо ускорение като мине тези обороти. Голям плюс е горивото- за сравнение при средна скорост 130 км към Варна ми направи разход 6-6.5 л/100 км. Това и и по книги е ненормално... ;) , но е факт.

Редактирано от babun

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

муцка е машината. погледни тука съм я снимал мойта...

babun, по принцип, Англииските Сивици 6-а генерация излизат края на 1994-а година, като през 1997-а имат фейслифт. Версията на която е слаган 1.5 литров мотор (модел на шасито МА9) ДО фейслифта (т.е. от края на 1994-а до 1997-а) е била оборудвана с D15Z3 - 90 коня мотор. Фактически, май този мотор (D15Z3) е абсолютно един и същ с D15Z1, с тая разлика че D15Z1 е предлаган за Сивик 5-а генерация, а D15Z3 е слаган на Англииските 6-а генерация ;) Иначе са един и същи мотор (1.5 SOHC VTEC-E 90 коня) и по техническата част също нямат разлика.....

 

Обаче, СЛЕД фейслифта, версията с 5 врати на която са слагали 1.5 литрови мотори вече е преименувана на МВ3 като навсякъде казват че е 115 коня (както и вече появилата комби версия наричана "AERODECK", с модел на шасито "МВ9" за версията с 1.5 литров мотор). Никъде НЕнамирам инфо този мотор който го водят 115 коня какъв модел е. ;);) По принцип, има такъв мотор - 1.5 SOHC VTEC 114 коня се води (D15Z6 модел) но той е слаган САМО на Японските версии 3 врати хечбек и 4 врати Седан (Civic "EK3" демек), а НЕ на Англииските.....

Абе - странна и много объркана работа е !!!

 

Едно е сигурно за Англииските - ДО фейслифта (т.е. ДО 1997-а година) версията МА9 е с 1.5 VTEC-E 90 коня мотор (D15Z3). СЛЕД 1997-а, версията с 1.5 литров мотор (МВ3 и МВ9 за "AERODECK" модела) вече е 115 коня, но какъв е модела на мотора - НЕЗНАМ !!!

 

PS: един малко личен въпрос към Теб. Бъркам ли те с някой или Ти си онзи "babun" с който се познаваме от IRC-то, който някога имаше един ФОРД Ескорт ?! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rebel

Още нямам кой знае какви впечатления от автомобила. Всеобщото мнение е, че 5вр. версия е по-уравновесен автомобил - вози по-комфотно, по-обезшумен е и базовата версия е с повече екстри. Като поведение на пътя бих казал, че окачването е осезаемо по меко от това на 3вр. хечбег, но аз лично бързо се адаптирах и това не влияе много на средната скорост, която постигам в завоите. За съжаление от малкото километри, които съм изминал не мога да кажа колко е надеждна конструкцията и сглобката, но моя автомобил е в отлично състояние за 9-те си години (и 196000 км.), доказателство са и добрите оценки на очевидци от клуба (Омбре, ADH и BlackMarry ;) ). Съдейки по предишната ти Хонда мисля, че 3вр. хечбег и 115к.с. ще са по-подходящи за "спортния ти дух" ;);) По лични причини не успях да дойда на срещата от 5.09, но на следващата ще направя всичко възможно да съм там и ако не е твърде късно за теб, да се качиш и да добиеш лични впечатления: "що е то АНГЛИЙСКИ CIVIC и има ли той почва у нас" ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest babun

муцка е машината. погледни тука съм я снимал мойта...

babun, по принцип, Англииските Сивици 6-а генерация излизат края на 1994-а година, като през 1997-а имат фейслифт. Версията на която е слаган 1.5 литров мотор (модел на шасито МА9) ДО фейслифта (т.е. от края на 1994-а до 1997-а) е била оборудвана с D15Z3 - 90 коня мотор. Фактически, май този мотор (D15Z3) е абсолютно един и същ с D15Z1, с тая разлика че D15Z1 е предлаган за Сивик 5-а генерация, а D15Z3 е слаган на Англииските 6-а генерация ;) Иначе са един и същи мотор (1.5 SOHC VTEC-E 90 коня) и по техническата част също нямат разлика.....

 

Обаче, СЛЕД фейслифта, версията с 5 врати на която са слагали 1.5 литрови мотори вече е преименувана на МВ3 като навсякъде казват че е 115 коня (както и вече появилата комби версия наричана "AERODECK", с модел на шасито "МВ9" за версията с 1.5 литров мотор). Никъде НЕнамирам инфо този мотор който го водят 115 коня какъв модел е. ;);) По принцип, има такъв мотор - 1.5 SOHC VTEC 114 коня се води (D15Z6 модел) но той е слаган САМО на Японските версии 3 врати хечбек и 4 врати Седан (Civic "EK3" демек), а НЕ на Англииските.....

Абе - странна и много объркана работа е !!!

 

Едно е сигурно за Англииските - ДО фейслифта (т.е. ДО 1997-а година) версията МА9 е с 1.5 VTEC-E 90 коня мотор (D15Z3). СЛЕД 1997-а, версията с 1.5 литров мотор (МВ3 и МВ9 за "AERODECK" модела) вече е 115 коня, но какъв е модела на мотора - НЕЗНАМ !!!

 

PS: един малко личен въпрос към Теб. Бъркам ли те с някой или Ти си онзи "babun" с който се познаваме от IRC-то, който някога имаше един ФОРД Ескорт ?! ;)

разправяхме се в чата точно за тази хонда те бях питал ако се сещаш дали си заслужава преди да я взема....., аме на форд не се качвам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Сорри за оффтопика.Начи ти беше оня пич дето само се разправахме кое е по-гадно Опел Астра или Форд Ескорт? Ти имаше некъф Ескорт и щехме да ги бегаме, че не можахме да се разберем кое е по-бързо?Иначе по темата. Колега земи си по-мошна кола. По спомени малко спортист ми се струваш. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

Парадоксе чесно казано ми се иска по-мощна но няма да стигнат кинтите, иначе която и да е от двете ще претърпи доста промени като за начало по външния вид а за двигатела ще почака.Ако някой от вас има снимки на тунинговани Сивици 6-та ген. с 5 врати моля нека ги даде. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Я си земи една 5-та генерация ама със 160-те коня...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...