Rust 5 #1 Публикувано 4 Април, 2007 (Редактирано) Като влезеш в "Технически въпроси" отгоре в sticky-тата. Да те улесня :Полезни технически теми , потърсете първо тук Редактирано 4 Април, 2007 от Rust Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiholov 1 #2 Отговорено 4 Април, 2007 Първо виж ТУК 1net е събрал най-важните теми по въпроса. Иначе аз скоро си сложих K&N за кутията и за сега съм много доволен, но голяма разлика май няма. Успех с филтрите, но ако си купиш няма да съжеляваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #3 Отговорено 4 Април, 2007 Първо виж ТУК 1net е събрал най-важните теми по въпроса. Иначе аз скоро си сложих K&N за кутията и за сега съм много доволен, но голяма разлика май няма. Успех с филтрите, но ако си купиш няма да съжеляваш. Колега извинявай , ама не разбирам от какво си доволен като няма разлика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #4 Отговорено 4 Април, 2007 в такъв случай кой модел на K&N ще ми препоръчате... Гледах им сайта но за d14a3 не намерих нищо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiholov 1 #5 Отговорено 4 Април, 2007 Ако прочетеш по-внимателно ще видиш, че разлика има но не е огромна. Иначе филтъра дава повече въздух на двигателя, по-добро пречистващо действие, при преминаване на въздуха през него се охлажда за разлика от хартиения, не пропуска вода, почистване най-рано след 60К км. (за българските условия) и повече няма да си купуваш филтър за тази кола, а само пране обработваш го с маслото и си пак на пътя. Като си сметмеш колко пари ще дадеш за хартиени филтри за 100К , като ги сменяш на 5-6К км. защото в София се задръстват за толкова, ще се окаже че дори и K&Na да е скъп ти излиза по-евтини или почти същото(зависи какви филтри си купуваш). Та това са мойте виждания за нещата, но ми казаха че на по-големите мотори не се усеща толкова разликата в мощността , колкото при малките мотори и май са прави(не съм карал Civic със спортен филтър). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #6 Отговорено 4 Април, 2007 от импас ми обадиха няква цена от 163 лв но не знам дали за целия typhoon kit или само за филтъра, сега се уточняваме... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #7 Отговорено 4 Април, 2007 АКО на някой му трябва спортен филтър RACTIVE да свирка(бате ви 1нет е с такъв и за това е много бърз ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest greenwater #8 Отговорено 4 Април, 2007 (Редактирано) 33-2036 го дават за д14(не съм сигурен за твоя номер,но за моя това което го даваха в сайта и после го видях в каталога на Импас е едно и също и пасна по-добре от хартиените). За това най-добре отиди в импас и го пробвай на място или си свали твоя и го сравни. Успех P.S. Скоро гледах че един колега продава за д16 май и ако става и не го е продал ще си на далавера, защото беше около 70 лв. и за чий ти е спортен филтър който се поставя в кутията ? или правиш нещо или не . Редактирано 4 Април, 2007 от greenwater Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiholov 1 #9 Отговорено 4 Април, 2007 Чел съм че разликата не е голяма между конусен и такъв за кутия. При конусния трябва да се прави интейк (което не е лесно защото това се смятало по формули и "разреждането" от което зависи работата на двигателя се променя и трябва да се настройва. Второ филтъра трябва да се отдели от топлия въздух и трето се увеличава звукът (което е готино, но аз предпочитам колата да ми е по-тиха) . За филтъра в кутия само го слагаш на мястото му, не променяш системта и което е хубаво че при движение въздуха влиза с по-голяма скорост, защото е хванат под мигача. Иначе като минус е че може да се ползва само с такава кутия. Това е мойто мнение и който иска да го приема, не задължавам никого да го прави по този начин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Tino #10 Отговорено 4 Април, 2007 Дани на мене ми тряя спортен филтър на Рактив Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове