Jump to content
charlie

Въпрос за Baypass Control Sytem?

Recommended Posts

Та на Прелюда B20A5 двигател имам една вакумна магистрала през един клапан (включва и изключва на 12 Волта) и мести една мебрана която променя сечението на входящия колектор. Принципа до колкото знам е че се търси сечение на входящия колектор за да няма обратни вихри при вакум или нещо подобно. От практическа гледна точка съм чувал че без подобна джаджа колата няма небходимия входящ поток в границите на 1500 - 3500 обората и е малко мъртва. Е при мен има някъв проблем защото даже и да вържа директен вакум на мембраната или през селеноида ефекта е почти нулев - поне аз не засичам някакъв раличен вървеж на колата.Та въпроса ми е: 1. На запален двигател на място този мембрана би трябвало да бъде затворена или отворена?2. На какви обороти би трябвало да променям сечението на входящия колектор - респективно да отварям или затварям селеноида.И по-точно който знае как действа... на англиски термима е Bypass Control System нека помага, защото съм на път да си направя конролируем клапан управляван от оборотите на двигателя но не знам кога да отварям или затварям клапана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сам се справих, та:1. На празен ход клапата се отваря(на вакум), демек затваря допълнителната магистрала на колектора.2. На 5000 оборота се пуска клапана (през маса на 12 Волта постоянни) и отваря колектора. Явно японеца го е изчислил и ефекта след 5-цата е като втори резонанс при двутактовите мотори - "Допълнителен шут в дупето". Следва да пробвам отваряне на по ниски обороти примерно около 3-ката, но все още имам настройки по Мегата. Чух че разни колеги го премахват механично тези клапи. Според мен е глупост, защото за атмосферка това не води до по-добра динамика в ниските, ама това си е дълга тема...И да се похваля: Днес пуснахме Мегата на стандатния двигател (B20A5) без никакви допълнителни преправяния по двигателя. Става въпрос, че у нас и в чужбина правят допълнителни кранкове и хол датчици, а ключа от баракта е супер елементарен, ама... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

браво браво, поздравления

в началото реших че говориш за IntakeAirButterflies.... ма нещо клапана за който говориш не го знам, но ще ми е интересно да го видя.

 

Още веднъж поздравления.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...