валентин.д 0 #1 Публикувано 21 Януари, 2017 Здравейте , нов съм във форума и не съм добре запознат с него . Собственик съм на сивик 7ма генерация 1.6 vtec , надявам се някой с познания да ми помогне . Наскоро имах проблем с термостата . След смяната трябваше да долея антифриз, но реших да го сменя . Смяната направих по следния начин. Източих старата течност от кранчето на радиатора , свалих разширителното казанче , източих го и измих , налях новата течност , напълних и казанчето до MAx , запалих колата изчаках да загрее. На отворена капачка на радиатора изчаках да поеме, след това долях още и на включено парно на топло изчаках още, след това затоврих .Пое около 3-3,5 литра .след смяната ми се появиха следните проблеми. 1.Парното не духа достатъчно топло,когато колата е загряла, при подаване на газ се чува бълбукане, може би от радиатора за парното . 2. При скорост 160 км/ч се включва лампата за engine check , след каране известно време при ниска скорост изгася . Това се случи 2 пъти . Какво направих грешно ? Ако може някой да помогне ще съм благодарен . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata1981 23 #2 Отговорено 21 Януари, 2017 Здрасти. По от това където четем си мисля, че проблема не ти е бил от термостата. По принцип, като се сменя антифриза е препоръчително да се пусне парното на топло да отвори клапата за радиатора на парното. Не съм сигурен дали на 7 ген. има пробка за обезвъздушавене, може да провериш . Мисля си, че при теб има проблем с гарнитура - глава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
валентин.д 0 #3 Отговорено 21 Януари, 2017 Здрасти По от това където четем си мисля че проблема не ти е бил от термостата. По принцип като се сменя антифриза е препоръчително да се пусне парното на топло да отвори клапата за радиатора на парното. Не съм сигурен дали на 7 ген. има пробка за обезвъздушавене може да провериш . Мисля си че при теб има проблем с гарнитура - глава Преди смяната на термостата колата ми не загряваше , след смяната този проблем беше отстранен . При източването е трябвало да пусна парното на топло , това ли имаш предвид ? Къде мога да намеря тази пробка за обезвъздушаване ? Колата има лек проблем с гарнитурата на капака на главата , бях питал няколко човека дали да я сменя , но те ми казаха че не е наложително . Благодаря ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове