Jump to content

Recommended Posts

Здравейте :cool:Да взема да потърся и аз малко помощ - Сивик 4 г. Д13Б2, забелязах, че ЕКУ-то ми дава грешка 4. Поразтърсих се из форума, видях че е Crankshaft Sensor... доколкото разбрах обаче, специално с грешка 4 при Д13 нещата стоят малко по-иначе... Единият вариант е ясен - изместено е предварението на запалването, евентуално какво друго може да е (и какво всъщност е грешка 4 при Д13-ката)? Колата е на бензин /газ, грешка дава и при двете, след изчистване известно време (примерно половин час каране) я няма, после се появява пак...Хелп - да оправим колицата... :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешка номер:4: VACUUM SWITCH SIGNALТази чудесийка праща ел.сигнал към ЕЦУ-то(то не е истинско ЕЦУ ама както и да е) на база вакуум-а от карбуратора.На Д13-номерата на грешките не се припокриват(или поне само някои) с тези на инжекционите.Ето подобна тема: ТУКЦитирам си мнението от там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тенкс :cool: Можеш ли да помогнеш и с инфо - къде по карбуратора е това чудо и какво всъщност върши? Честно казано, още не мога да се ориентирам с Д13-ката като комбинация от карбуратор и компютър...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намира се в една черна кутия,в която отиват много вакумни тръбички от карбуратора.Мисля като отвориш кутията се намира горе в дясно,но нямам ясен спомен.Трябва да проверя,за да е сигурно.За какво служи съм писал в горния пост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Я сега като уважаващ себе си манияк да ходя да погледна... :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...