boohim 0 #1 Публикувано 4 Август, 2016 Здравейте! Това е първата тема която пускам във форума. Изчетох всички теми свързани с моя проблем,но никъде не намерих решение или поне ако имаше такова при мен не помогна. Оборотите ми пропадат от повече от година и опитах какво ли не,но нищо не помага. Смених кабели,свещи,капачка,палец,опитах с две други работещи iacv-та както и с друг тпс,проверил съм всички вакуумни маркучи,но и те са си ок! Направен е реглаж на клапаните и настройка на делкото със стробоскоп,но пак нищо...След процедурата по обучение е малко по добре,но за ден два и после пак се почва с дразнещото пропадане... Най много се появява в движение,при освобождаване от скорост оборотите падат до 500 и за 1-2 секунди се възстановяват,същото е и на място но по рядко от колкото в движение. На климатик нещата вече стават ужасни и е много неприятно за каране... Ако някой има други идей от какво може да е проблема ще съм много благодарен да помогне! Двигателят е 1.5-114 к.с. D15Z8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vang 5 #2 Отговорено 5 Август, 2016 Имам подобен проблем с D14Z4. Не знам до колко е достоверно или има логика, но мнението, което човек разбиращ от механика и т.н., беше - неправилно зацепен ангренаж. Още не съм пробвал това разрешение на проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slayer 25 #3 Отговорено 5 Август, 2016 При мен, при подобен проблем с оборотите, се оказа от EGR-a. Тъй като е вакуумен, само го откачих от вакуума, който запуших, и от тогава нямям проблем с оборотите 3 години. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Anonimous 2 #4 Отговорено 5 Август, 2016 При мен се оправиха оборотите с почистване на дросела и стъпковото, свалят се и се чистят а не само да ги пръснат. После има един винт за нагласяне на оборотите на празния ход регулирахме го и стана. А имаш ли газово колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boohim 0 #5 Отговорено 5 Август, 2016 Зравейте, благодаря за отговорите, имам газов инжекцион фобос, но ми се прецакаха инжекторите и от два месеца карам само на бензин, иначе проблема го има и на газ и на бензин... Това със запушването на вакуума на EGR-а го пробвах, но нямаше ефект при мен, иначе дросела и iacv-то съм ги чистил многократно със препарат за почистване на карбуратори и меглио, след почистването регулирам оборотите от винта на дросела както го дават по книгите, паля оставям я да работи докато се включи перката и положението се нормализира, но след ден два пак започва пропадането... Не знам какво да правя вече, ходил съм и по сервизи да се опитат да оправят проблема но никъде не успяват, или пък ако успеят всичко отново трае ден два и пак се започва... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Anonimous 2 #6 Отговорено 6 Август, 2016 (Редактирано) Като пропадат гасне ли? Или просто удря долу стрелката и се нормализират? Редактирано 6 Август, 2016 от Anonimous Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boohim 0 #7 Отговорено 6 Август, 2016 Не ми се е случвало да гасне никога, просто падат рязко до 400-500 и се нормализират, понякога дори се случва, когато е загрял двигателя да запаля, сама да си вдигне оборотите до 1600-700, което си е нормано, но след това рязко падат до 400-500 и се нормализират . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Anonimous 2 #8 Отговорено 6 Август, 2016 Докато е на място при мен пропадат когато се включи перката. Не стига ток или тярбва да се пипнат настройки щом всичко друго си го пипал не остават много варианти. Иди на един елкон и ако там всичко е наред карай и не го мисли щом не гасне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boohim 0 #9 Отговорено 8 Август, 2016 Ами не е болка за умиране, но е много неприятно....особенно като включа климатика нещата стават трагични... Тези дни мисля да махам катализатора, да не би пък от там да се получава някаква мизерия? Започвам да си мразя колата заради този проблем.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове