Jump to content
Guest MARTO

ЗАГРЯВА МИ КОЛАТА!

Recommended Posts

Guest MARTO

КОГАТО ПОДДЪРЖАМ НАД 3000 ОБОРОТА ПО-ДЪЛГО ВРЕМЕ,СТРЕЛКАТА НА ТЕМПЕРАТУРАТА ТРЪГВА НАГОРЕ И СТИГА ПОЧТИ ДО ЧЕРВЕНОТО.КАТО ПУСНА ПАРНОТО ИЛИ ВЪРНА ГАЗТА,НЕЩАТА СЕ НОРМАЛИЗИРАТ.СЛУЧВАЛО МИ СЕ Е 3 ПЪТИ,И 3-ТЕ ПЪТИ НА МАГИСТРАЛАТА ЗА ПЛОВДИВ,ПРИ ТЕМП.НА ВЪЗДУХА НАД 30 ГРАДУСА.МНОГО СТРАННО ПРЕДИ ДА СЕ КАЧА НА МАГИСТРАЛАТА(ПЪТЯ М-У ХАСКОВО И ПЛОВДИВ)КАРАМ С ПОЧТИ СЪЩАТА СКОРОСТ И НЕ ЗАГРЯВА! НА МОРЕТО БЕШЕ ОЩЕ ПО-ЖЕГА ,НО НЯМАХ ПРОБЛЕМИ!!!ПЕРКАТА РАБОТИ,ИМА АНТИФРИЗ ДО МАХ(ДОРИ МИ СЕ СТРУВА ЧЕ Е САМО КОНЦЕНТРАТ) И НЯМА ВЪЗДУШНА ВЪЗГЛАВНИЦА. ИМАТЕ ЛИ ИДЕЯ ЗА КАКВО СТАВА ВЪПРОС?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Не трябва да е само концентрат !Промий си охладителната система, после налей правилна смес концентрат-вода и няма да имаш проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Не трябва да е само концентрат !Промий си охладителната система, после налей правилна смес концентрат-вода и няма да имаш проблеми.

Преди време и аз имах горе-долу същия проблем. С промивка, обезвъздушаване и подмяна на охладителната течност нещата се нормализираха. Виж си и релетата., защото от там може да "духа" както се казва или да идва проблема. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mistik

И тази и предната ми ходна имаха същият проблем - промивки и др. не помогнаха кой знае колко... смъкнаха температурата до половината но - само това и от време на време пак загряваше. Смених радиатора и термостата за всеки случай - щот май и той си правеше оглушки си реших проблемите веднъж за винаги - ами с тия тънки радиаторчета ... Новата ми кола пък явно и е бил спукан радиатора или не нам какво но са го сменили и тъпаците бяха сложили радиатора за двигател 1.3 и по същият начи - като карам до 100 км/ч всичко е ок - и из града също но като вдигна повече и стрелката отиваше на майната си. Какво ли не ми обясниха като причина ... то микро-пукнатини в главата ли не бяха какво ли не беше - идеше ми да се самоубия ... но се оказа - радиатор. Това май е някакъв общ прблем при Хонда :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

... то микро-пукнатини в главата ли...

На майстора ли? Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

... то микро-пукнатини в главата ли...

На майстора ли?
както казва колегата, пукнатината може да е в главата на майстора!!! Ако е спукана тя ще омеша бре :cool: Та колега, провери охладителната система на колата изцяло. Термостата не е изключение, радиатора също. Моят съвет е ако не се оправи след промивка е да потърсиш колегата TYPE-R, който със сигурност ще знае къде и е болежката и ще я отстрани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mistik

... то микро-пукнатини в главата ли...

На майстора ли?
От "майстори" вече ми побеля главата ... както и от лекари...със сигурност ще ти намерят всичко гадно което нямаш :D:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Не изчетох всички мнения и рискувам да се повторя, но сигурен ли си, че ти бачка термостата. Може да е постоянно затворил и да не отваря, тогава може да се получи този проблем. По принцип и на тази и на предишната ми Хонда, темп. стига на едно място и от там не мърда където и както и да карам. Това не е конструктивен дефект на тези коли, лесно би трябвало да откриеш причината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

... но се оказа - радиатор. Това май е някакъв общ прблем при Хонда :rolleyes:

Колега, ти си единственият, който съм чул да твърди, че хона имат проблем с температурата :D Не мога да не се учудя. Ако някой е побългарявал колата ти и ти е сменял преди това радятора с такъв от 1.3 не е проблем на Хонда. Карал съм CRX и то не искам да ти казвам как и по какви наклони и няма загряване. Сега съм със Сивик 5-а ген. 1.5 и мога да се закълна, че Хонда нямат проблеми с охладителната система, дори напротив, много изчислени автомобили са. Пепел ти на устата за дето обиди така хубавите автомобили :P Ако не съм прав, нека да ме убори тука който иска и да ми обясни, че Хонда имат конструктивни дефекти в охлаждането!!!!!!!!!???????!???????! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Имат конструктивен дефект и той е , че на 200 - 300 000 км. се сменят термустат поне 1 път и антифриз поне 5-6 пъти. Много лош дефект , не са вечни. За близо 3 години колата не е помествала стрелката от средата , като закована там, квото и да я правя а аз и пия соса до дъно. Само веднъж преди 2 седмици ,на магистралата с 180-190 км. т. е. газ до ламарината продължително и включен климатик с багаш до горе и 3-ма души, премести леко нагоре стрелката, пак казвам за пръв път от 3 години близо, и в момента на изключване на климатика стрелката си закова една идея под средата за броени секунди може би 5 до 10 сек. Знам за 260 000 км. на тази кола. Има и още нещо, капачката старее и от уплътнението и от пружината изпуска повече вода в преливника и съответно по - малко в системета остава, което също е проблем но не голям ! Ментетата на капачките вършат работа но не на 100%.Пак се ебават по малко!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jungle

Naj weroqtnata pri4ina za tazi temp e termostata.Smeni nego predi da smeni6 kakwoto i da bilo drugo.Ili opitaj bez nego za da widi6 dali wyob6te 6te zagree pyk kamoli da pregree.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Колеги, от пукнатина в главата може да загрява мотора, това съм го виждал с очите си ( и загряването и пукнатината ). Наистина на друга кола, не на honda. Според мен този проблем не от това, или е от радиатора или от термостата. Мисля, че е по-вероатно да е от радиатора. Провери и пиши :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

Колего аз на предишния Сивик имах подовен проблем.На градско каране никви грижи, но извън градско проблем почти влизаше в червеното.Как реших проблема.Пълна промивка на системата и хубаво обезвъздушаване.Пробвай първо това и виж какво ще излезе.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...