Jump to content
Guest Dobromirski

Help !

Recommended Posts

Guest Dobromirski

Здравейте и от Плевен. Днес се регистрирах във форума и с нетърпение чаках да ми дадът права за да се похваля за придобивката си..Civic 6-та генерация ;) но вместо това започнах вече с пълно гърло да викам .....HELP !!!! :cool: И тъй като в момента хич не ми е до хвалби ето за какво става въпрос :Рутинната смяна на ангренажният ремък се превърна във истински кошмар когато не можах да развия болта който държи ремъчните шайби към коляновият вал. След едночасови мъки с еднометрови тръби в ръка най-накрая се предадох и рещих да посетя най близкото гумарно със гайковърт ;) Представете си какво беше тяхното учудване след като се указа че задачта е непосилна и за тях. :D Така обиколих тамън 3 ама резултата си остана отчайващ. Единственото решение за сега остана посещението ми утре във един сервиз за камиони в който разполагат със значително по-мощен инструмент, но още преди да си легна вече сънувам как болта се къса и смяната на ремъка се превръща в смяна на на колянов вал :D Та ако някой се е сблъсквал до сега с такъв проблен и на другият ден се е возил вече във колата си непременно да ми пише!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Ползвай около 2 метрова тръба. Махни стартера и блокирай маховика. Можеш да пробваш на 5-та и яко на спирачката...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

да.......предполагам, че автомобилът е нов внос. Значи по европейските сервизи не мога да разбвера защо, но ги мажат с нещо, което буквално спича този болд и няма развъртане, това ми го е казал майстор на автомобили. Аз като взех мойта Хонда с направо се запътих натам, защото бях наясно с тази ситуация, имам предвид към гумаджията. Ами там се разви, тоя гайковрът създаваше някакви вибрации наподобяващи удари и разви болта на ремъчната шайба. Аз съм със Сивик 5-а генерация.Най-вероятно си се сетил предполагам, че посоката в която се развива болта е обратна на движението на шайбата. Би трябвало с гайкорът да се развие :cool: Пробвай пак, увери се, че въртиш в правилната посока и трябва да стане. :D ....А... щях да забравя: Да ти е честита Хондата :D Каква е, с какъв мотор, от Японските или Английските модели е? :D;) Да я караш със здраве и безаварийно както се казва ;) П.П. След като се пребориш с това, после ще се наслъждаваш на автомобила, повярвай ми, на мен ми е втора Хонда тази и съм им от одавна истински фен, заради високото качество, ниският разход и мощните им двигатели :D Хонда няма аналог, също много са здрави и рядко аварират :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

Не се учудвай.Всички са така.Сваляй стартера(10 мин.)и блокирай маховика.Само не на венеца със зъбите.Вземи същата тръба с която си пробвал и действай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Има начин да се развие и като се използва стартера.Блокираш тръбата да опре в земята и чукваш на стартер. Но тръбата - не 2 метра в случая :-)))))И все пак опитай преди това в сервиза с камионите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Значи по европейските сервизи не мога да разбвера защо, но ги мажат с нещо, което буквално спича този болд и няма развъртане, това ми го е казал майстор на автомобили. Аз като взех мойта Хонда с направо се запътих натам, защото бях наясно с тази ситуация, имам предвид към гумаджията. Ами там се разви, тоя гайковрът създаваше някакви вибрации наподобяващи удари и разви болта на ремъчната шайба.

Demon, на един приятел на колата беше по същия начин. пръска я с някакъв спрей и тогава се разви. След това не я мазаха тези "майстори", гайката се разви по време на движението и буталата казаха "привет" на клапаните :D:cool: гледката не беше приятна, а и ремонта също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Значи по европейските сервизи не мога да разбвера защо, но ги мажат с нещо, което буквално спича този болд и няма развъртане, това ми го е казал майстор на автомобили. Аз като взех мойта Хонда с направо се запътих натам, защото бях наясно с тази ситуация, имам предвид към гумаджията. Ами там се разви, тоя гайковрът създаваше някакви вибрации наподобяващи удари и разви болта на ремъчната шайба.

Demon, на един приятел на колата беше по същия начин. пръска я с някакъв спрей и тогава се разви. След това не я мазаха тези "майстори", гайката се разви по време на движението и буталата казаха "привет" на клапаните :D:D гледката не беше приятна, а и ремонта също.
Колега, нямам представа защо е станло така при твоя човек, но със сигурност е супер неприятно и да не се случва на никой :cool: Но при смяна на ремъка, едно добро затягане е достатъчно. Тази гайка е с обратна резба на посоката на въртене на шайбата и ще се самозатегне със сигурност още. За пръв път чувам за подобен случай, а Хонда аз карам от 6 год. вече и съм сменил няколко ремъка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

Блокираш тръбата да опре в земята и чукваш на стартер

ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕее не така!!!!!!!!Бъркаш посоките. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Блокираш тръбата да опре в земята и чукваш на стартер

ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕее не така:rolleyes:!:rolleyes:!Бъркаш посоките. :D
Ти да не я опря наобратно - да очукаш предния капак ся ?Съобразяваш се с посоката и толкоз. Само две са в крайна сметка ;-)))Говоркам понеже на Тойотката номера така си стана - на Хонда единственото е че маторя врътка наобратно - просто тръбицата е от другата страна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Блокираш тръбата да опре в земята и чукваш на стартер. Но тръбата - не 2 метра в случая :-)))))

Ама бендикс или скъсан болт ще е резултата. По възможност и двете. Щот затягаш не за друго .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Ти да не я опря наобратно - да очукаш предния капак ся ?Съобразяваш се с посоката и толкоз. Само две са в крайна сметка ;-)))

Сигурно и задна включваш та да завърти наобратно двигателят..... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Блокираш тръбата да опре в земята и чукваш на стартер. Но тръбата - не 2 метра в случая :-)))))

Ама бендикс или скъсан болт ще е резултата. По възможност и двете. Щот затягаш не за друго .....
Добре де, а на Тойотата резултата беше развит болт. Ето - колегата пък нагоре разправя случай със саморазвиване дори - не виждам как може да стане ако е обърната резбата ?!?!?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jungle

jamie w slu4aq e praw. Ne znam za honda no opredeleno sym go prawil li4no na mitsubishi i stana perfektno.W slu4aq golemi trybi i wkl na skorost i spira4ka ne dejstwaha.A 6tom pri tezi koli e stanolo ne wizdam i pi hondite za6to puk ne. Neka si wyrti na kyde si iska waznoto e 4e rezbata e syobrazena s dwizenieto na kolqnowiq wal kakto na toyota taka i na honda i dr. Spored men nqma problem.

Редактирано от jungle

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Хей момчета много сте готини, за съжаление обаче чак сега измих маслото от ръцете и седнах пред PC-to :rolleyes: Благодаря за предложенията, но както казват нежните ни полвинки...."Големият инструмент върши по добра работа !" :P в случая става въпрос за гайковърта ! :P Иначе това със стартера и през ум не ми е минавало, но в моят случай едва ли щеше да свърши работа защото днеска изгорях с един камак номер 17 сами се сещата защо :P , но пък с новият се получи :P Та от там нататък нещета потръгнаха...и ...... :P сега скъпата отиде да разкара бракмата до центъра и съм един такъв напрегнат.....май не казах че тя има книжка от 1 месец :rolleyes: ама на това не му е мястото тук ! Както и да е, притеснението ми е само от това, че вчера във яда си оставих хидравличната система отворена и докато я дърпах от гумарно на гомарно малко се понапика горката и сега я долях със хидравлично масло на Shell ! Дано не и блокира волана някаде ! :D А за всички фенове обещавам да я снимам утре с Pentaxa и да Ви се похваля! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Пак съм аз !!! Лелеее без малко да се хвана на това със стартера! :rolleyes: Ама така е като не мисля !!!!!Е няма страшно, нали не съм го пробвал! Сигурно със сигурност става ама на двигател който върти по посока на часовниковата стрелка а не срещу нея !!! ПОМИСЛЕТЕ !!!!!Още едно голямо БЛАГОДАРЯ на всички които откликнаха, независимо дали с правилен или с грешен отговор защото....."Истината е някаде там !" :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Дано не си пресекъл хидравличното масло, че на Хонда е някво специално...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Пак съм аз :rolleyes: Лелеее без малко да се хвана на това със стартера! :P Ама така е като не мисля :rolleyes:!!Е няма страшно, нали не съм го пробвал! Сигурно със сигурност става ама на двигател който върти по посока на часовниковата стрелка а не срещу нея :D ПОМИСЛЕТЕ :P!!Още едно голямо БЛАГОДАРЯ на всички които откликнаха, независимо дали с правилен или с грешен отговор защото....."Истината е някаде там !" :D

Обясни сега - да не се оказа верно че болта се замозатяга ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...