dimy 24 #1 Публикувано 21 Март, 2007 Вчера ми се откачи гарнето , или по точно тръбата преди последния заглушител и с изненада открих , че колата върви чуствително доста по-добре , на всякаде на колата има стикери , че е с 2 катализатора , с 2 ламбди сонди е . И последното гарне е оригинално на хонда , възможно ли е да има в него катализатор който да се е задръстил ?? Че след като го завариха пак спадна мощноста ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dominic #2 Отговорено 21 Март, 2007 Вчера ми се откачи гарнето , или по точно тръбата преди последния заглушител и с изненада открих , че колата върви чуствително доста по-добре , на всякаде на колата има стикери , че е с 2 катализатора , с 2 ламбди сонди е . И последното гарне е оригинално на хонда , възможно ли е да има в него катализатор който да се е задръстил ?? Че след като го завариха пак спадна мощноста ???Възможно е катализатора да е тръгнал да се разпада и той да е задръстил ватата на задното гърне, от което се получава запушване. Щом си усетил че върви по-добре - жив пример, че трябва да сменяш нещо - дали е само задното гърне или трябва да махнеш и катализатора вече, трябва да провериш.Иначе за катализатор в гърне не съм чул до сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #3 Отговорено 21 Март, 2007 Според мен е напълно възможно да е нещо като катализатор. Ако ти е запушен колата невърви. Ако го махнеш или го откачиш а в твоя случай се е скъсал тогава колата ти върви повече защото си олекотил съпротивлението на изгорелите газове. Ако питаш дали е заминал катализатора това можеш да установиш по следните причини:1. Колата заглухва няма ряз - проверката е проста един в колата друг гледа отзад с каква скорост излизат изгорелите газове. Като се изфорсира колата трябва да духа поне на 1-1,5 метра2. По разхода на колата - засечи го ако се е вдигнал горе долу с 3-4 литра и нагоре и мотора е в ред значи имаш запусване. Този разход е породен от факта че колата няма мощтност и ти я натискаш повече за да я коригираш.Дано да съм бил полезен имам много голеги и колешки които също имат мнение по въпроса ти. Успех и небързай да махаш гърнета! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #4 Отговорено 21 Март, 2007 дам и ако е тка не прави грешката да си изхвърляш катализатора или да го оставяш при тоя дето ти слага гърнето ... и по-добре отиди при крафт или някои подобни да ти сложат малко по-скъпо истински гърнета (това ако няма да правиш спортна генерация разбирасе) а не при някой арабин както направих аз и гърнетата за 180лв след половин година работа са за боклука ... ама това си е мой проблем де , но не си го причинявай ... най-добре иди да ти свалят културно и да ти избушат катализатора и събери шрапнелите в торбичка защото тука има колега който ги изкопува ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimy 24 #5 Отговорено 21 Март, 2007 май така ще направя единственото което ми направи впечатление е , че колата от ниски об. с гарнето малко тромаво набира, а при скъсаното си набираше супер.В петък ще я карам на сервиз за смяна на ремака и ще видя как е гарнето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #6 Отговорено 21 Март, 2007 Напълно нормално е да ти се е задръстил катализатора, все пак той си е един филтър който трябва да се сменя на известен брой километри, имам един колега на който му се беше затапило гърнето от една прегоряла и откъртила се ламаринка... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове