Jump to content

Recommended Posts

Вчера ми се откачи гарнето , или по точно тръбата преди последния заглушител и с изненада открих , че колата върви чуствително доста по-добре , на всякаде на колата има стикери , че е с 2 катализатора :lol: , с 2 ламбди сонди е :hondarulez: . И последното гарне е оригинално на хонда , възможно ли е да има в него катализатор който да се е задръстил ?? Че след като го завариха пак спадна мощноста ???!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

Вчера ми се откачи гарнето , или по точно тръбата преди последния заглушител и с изненада открих , че колата върви чуствително доста по-добре , на всякаде на колата има стикери , че е с 2 катализатора :lol: , с 2 ламбди сонди е :lol: . И последното гарне е оригинално на хонда , възможно ли е да има в него катализатор който да се е задръстил ?? Че след като го завариха пак спадна мощноста ???!!!

Възможно е катализатора да е тръгнал да се разпада и той да е задръстил ватата на задното гърне, от което се получава запушване. Щом си усетил че върви по-добре - жив пример, че трябва да сменяш нещо - дали е само задното гърне или трябва да махнеш и катализатора вече, трябва да провериш.Иначе за катализатор в гърне не съм чул до сега. :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е напълно възможно да е нещо като катализатор. Ако ти е запушен колата невърви. Ако го махнеш или го откачиш а в твоя случай се е скъсал тогава колата ти върви повече защото си олекотил съпротивлението на изгорелите газове. Ако питаш дали е заминал катализатора това можеш да установиш по следните причини:1. Колата заглухва няма ряз - проверката е проста един в колата друг гледа отзад с каква скорост излизат изгорелите газове. Като се изфорсира колата трябва да духа поне на 1-1,5 метра2. По разхода на колата - засечи го ако се е вдигнал горе долу с 3-4 литра и нагоре и мотора е в ред значи имаш запусване. Този разход е породен от факта че колата няма мощтност и ти я натискаш повече за да я коригираш.Дано да съм бил полезен имам много голеги и колешки които също имат мнение по въпроса ти. Успех и небързай да махаш гърнета!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам и ако е тка не прави грешката да си изхвърляш катализатора или да го оставяш при тоя дето ти слага гърнето :lol: ... и по-добре отиди при крафт или някои подобни да ти сложат малко по-скъпо истински гърнета (това ако няма да правиш спортна генерация разбирасе) а не при някой арабин както направих аз и гърнетата за 180лв след половин година работа са за боклука :lol: ... ама това си е мой проблем де , но не си го причинявай :hondarulez: ... най-добре иди да ти свалят културно и да ти избушат катализатора и събери шрапнелите в торбичка защото тука има колега който ги изкопува ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май така ще направя единственото което ми направи впечатление е , че колата от ниски об. с гарнето малко тромаво набира, а при скъсаното си набираше супер.В петък ще я карам на сервиз за смяна на ремака и ще видя как е гарнето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

Напълно нормално е да ти се е задръстил катализатора, все пак той си е един филтър който трябва да се сменя на известен брой километри, имам един колега на който му се беше затапило гърнето от една прегоряла и откъртила се ламаринка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...