ivaivalito 8 #1 Публикувано 18 Май, 2016 Здравевйте Преди известно време ми гръмна едно водно съединени докато бях в чужбина и хондичката леко прегря под леко имам предвид стрелката отиде на макс и я изгасих след няколко секунди не съм я карал така .Оправих съединението но от тогава все бяга водата колата върви перфектно маслото е супер .Мислях си за гарнитура на главата ама тамън да я карам и гръмна още един мъркуч смених и него но продължава да губи вода .На дълъг път като карам казанчето си седи както съм го оставил или може би един сант нагоре но не прелива .Като спра и водата бяга някъде ,вчера забелязах че капи долу от страната на ангренажа предполагам това е водната помпа.Сменял съм я преди две смяни на ангренажа а това са близо 150К километра трябваше да я сменя ама ... Въпроса ми е има ли опция да проверя дали наистина ми гори антифриз примерно с някъв тест дето мерят за изгорели газове в водата и тогава да правя нещо а не да сменя помпата и после пак разхвърляй за главата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #2 Отговорено 22 Май, 2016 Рязане на маслен филтър?????wtf.Ако погледне на щеката за маслото дали ще е по бързо и лесно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове