dantes 1 #1 Публикувано 19 Март, 2007 Идеята ми е следната.Имам D13B2 и се чудех дали не мога да сложа карбуратор от някоя D14 да кажем например или от нещо друго.Въпроса ми е възможна ли е смяната,която искам да направя и ако е да-то от кои модели стават карбураторите.Също така ако някой има наблюдения каква ще е разликата в мощността и разхода на гориво.Защото ме съмнява дори да е съвместим да стане 90коня-поне аз така си мисля де.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #2 Отговорено 19 Март, 2007 che tvoqta ne e li s 2 karba ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #3 Отговорено 19 Март, 2007 съвместими карбуратори ще намериш и то доста по големи от тоя на д14 и колата сигурно може да се направи да бяга повечко , но разхода ще ръсте и то прилично ,а с тоя от д14 може и да качиш някой кон ,ама няма да е осезателно ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest dantes #4 Отговорено 21 Март, 2007 Добре де тогава има ли по-добър начин да си вдигна мощността-да кажем тя сега е 75коня,да стане около 100кончета например Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #5 Отговорено 21 Март, 2007 със сигурност има ама въпроса е колко ще ти струва ... колектори , филтър - може да качи нещо инжекция - не знам колко ще ти струва цялата операция и май не е пробвана ,но със сигурност ще стане нещо въпреки че и варианта с по-голям карб си е добър ,но да стане 100 коня само от него са си доста оптимистична прогноза глава не знам дали може да се смени с з6 или нещо подобно но си струва да се разпита ...малко повишаване на компресията ,не знам колко беше твоята заводски и сега не мога да проверя , но би трябва ло да има минимален ефект и т.н. аз не разбирам много от тия работи и колегите ще ме поправят ,но с пари може да се изкара много от това двигателче , особенно ако просто искаш мощност ,а не момент на ниски обороти ...само филтър + колектори + карб би трябвало да качат много мощност ако се подберат правилно , просто защото колата ти няма въртящ момент нагоре и като разшириш малко диапазона без да качваш максималната стойност ще вдигнеш мощността - това определено ще е забавно за каране , но няма да има много практическо приложение за каране в града или ако си мислиш ,че ще почнеш да изпреварваш на 5-та ае колеги кажете си думата стига съм плямпал сам ....П.П. има теми за д13 - разгледай ги ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър #6 Отговорено 22 Март, 2007 ...и аз имам малка Хондичка 1.3 карбуратор ,ако някой има идеи как да качим някой друг кон(освен да сложим по голям двигател) нека сподели,че ще ми е голям кеф да затворя устата на хората дето ми обиждата мъника Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest dantes #7 Отговорено 22 Март, 2007 Айде верно дайте някакви удачни предложения.До 100-тина коня да докараме D13-ска си е екстра требва си некъв swap!!!Таа...с 2 думи....колеги,помагайте Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest morskija #8 Отговорено 22 Март, 2007 някъде имаше тема за някъв уплътнител илимай беше гарнитура м/у входните колектори и главата която е сс по малки дупки оттези на колектора и тези на главата и то доста икато се изпили отвора да стане като на колекторите и на главата и резултата е добър става като д15б2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове