Jump to content
Anonimous

Тресе на място, вибрации, спукан колектор?

Recommended Posts

Здравейте отново.

Не знам точно как да дефинирам проблема, но колата тресе когато е спряна. Сменени са свещи, капачка, палец, замерен е акумулатора, кабелите са ок. С две думи - махам тоците като вариант. Има един шум около 1000-1300 оборота като види зор - от ниска скорост на голяма предавка или по нагорнище. мисля че ремъка иска малко натягане. Преди време й правеха колектора защото от вибрации или от пробиването за газовото се беше пукнал там където влиза маркуча с антифриза. Тогава търсех колектор но не намерих по моргите, а новият не беше гаранция че няма да се пукне като го пробиват, казаха ми за някакви поцинковани които са по-издръжливи но не намерих такива, а трябваше да се прави спешно колата. Както и да е побългарихме я. Като гледах маркуча на сервото и забелязах едни пукнатини отстрани на колектора, не знам колко си личи на снимката няма как да пъхна апарата и да фокусирам. Съмнява ме нещо по трасето на въздуха че прави проблем и се чудя дали не е от спукан колектор. Свещта от 1ви цилиндър беше видими по-кафява от другите и то много, което май говори за бедна смес. Кажете си мнението и клипче направих, но не си личи добре вибрациите защото апарата е с някакъв стабилизатор на картината, но си тресе яко. Давам й газ, зачудва се, трудно качва обороти, а на 5та днес я пробвах повече от 3500-4000 оборота просто не качва и пак почва да тресе. Нещо като резонанс се получава най-много се усеща като е на място. Според вас това спукан колектор ли е и как мога да го залепя просто да видя дали ще се оправи проблема и да търся нов. Нещо силикон? Или как да го тествам ако се сещата, нещо с вода да пръскам? Само да вметна, че не е пипнала масло или антифриз. Масло никога не съм доливал - колкото сложат като го сменят толкова си източват при положение че имам теч от семеринга на вала и делкото.

това е дросела с винта за реглаж. Не знам дали не е мърдан, има някаква марка със синьо, но мога само да гадая.

това е пукнатина /има още една такава на тръбата между филтъра и дросела, но не мисля че е проблем в случая тъй като щом тресе трябва да има пукнатина след дебитомера.
това е маркуча, който е правен
това са предполагаемите пукнатини, като през тази горе дори се виждат някакви власинки, но не мога да го снимам а е облачно и с телефона не става
 
В тази тема можете да видите свещите които скоро смених - обърнете внимание на 1ви цилиндър тази кафявата.

 

видео ще кача после на ютуб тук не намирам къде

Редактирано от Anonimous

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...