Anonimous 2 #1 Публикувано 29 Февруари, 2016 (Редактирано) Здравейте отново. Не знам точно как да дефинирам проблема, но колата тресе когато е спряна. Сменени са свещи, капачка, палец, замерен е акумулатора, кабелите са ок. С две думи - махам тоците като вариант. Има един шум около 1000-1300 оборота като види зор - от ниска скорост на голяма предавка или по нагорнище. мисля че ремъка иска малко натягане. Преди време й правеха колектора защото от вибрации или от пробиването за газовото се беше пукнал там където влиза маркуча с антифриза. Тогава търсех колектор но не намерих по моргите, а новият не беше гаранция че няма да се пукне като го пробиват, казаха ми за някакви поцинковани които са по-издръжливи но не намерих такива, а трябваше да се прави спешно колата. Както и да е побългарихме я. Като гледах маркуча на сервото и забелязах едни пукнатини отстрани на колектора, не знам колко си личи на снимката няма как да пъхна апарата и да фокусирам. Съмнява ме нещо по трасето на въздуха че прави проблем и се чудя дали не е от спукан колектор. Свещта от 1ви цилиндър беше видими по-кафява от другите и то много, което май говори за бедна смес. Кажете си мнението и клипче направих, но не си личи добре вибрациите защото апарата е с някакъв стабилизатор на картината, но си тресе яко. Давам й газ, зачудва се, трудно качва обороти, а на 5та днес я пробвах повече от 3500-4000 оборота просто не качва и пак почва да тресе. Нещо като резонанс се получава най-много се усеща като е на място. Според вас това спукан колектор ли е и как мога да го залепя просто да видя дали ще се оправи проблема и да търся нов. Нещо силикон? Или как да го тествам ако се сещата, нещо с вода да пръскам? Само да вметна, че не е пипнала масло или антифриз. Масло никога не съм доливал - колкото сложат като го сменят толкова си източват при положение че имам теч от семеринга на вала и делкото. това е дросела с винта за реглаж. Не знам дали не е мърдан, има някаква марка със синьо, но мога само да гадая. това е пукнатина /има още една такава на тръбата между филтъра и дросела, но не мисля че е проблем в случая тъй като щом тресе трябва да има пукнатина след дебитомера. това е маркуча, който е правен това са предполагаемите пукнатини, като през тази горе дори се виждат някакви власинки, но не мога да го снимам а е облачно и с телефона не става В тази тема можете да видите свещите които скоро смених - обърнете внимание на 1ви цилиндър тази кафявата. видео ще кача после на ютуб тук не намирам къде Редактирано 29 Февруари, 2016 от Anonimous Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове