Здравейте Предварително се извинявам на автора че му ползвам темата, също и за глупавите въпроси но за пръв път карам истинака кола (Сивик 1.5 моно '93 - същия въпросен като в темата, само дето не духа студено през лятото) - преди това карах Самурайче Та въпросите ми са: според мненията ви колата трябва да харчи 5-5.5-6 на 100 по убавите ни извънградски пътища. Мойта глътна 7 до Стара Загора Май не е нормално... Карах я предимно 100-110-120 и чаат пат до 140. Ама много малко, че над 120 се обажда крива джанта (къде изправят добре ляти джанти?).Отделно придърпва и притриса при тръгване и при смяна на скорости (освен ако не тръгваш по-агресивно), съединителя отделя много нагоре, не приплъзва на високи. Отделно при ниските, особено като загрее се чува едно тракане равномерно с оборотите, долу в дясно, което изчезва при подавне на газ с и без товар. Приятелят ми каза, че ми чука аванса (не уточни моя или на хондата ), също и огледалния диск на съединителя предавал бого дух и за това били тия потропвания и придърпвания в ниските. Та въпроса ми мога ли да я карам така докато започне да приплъзва или да го сменя сега? Тоя аванс в сервиз Омбре могат ли да го погледнат? Правят ли диагностика там? И как се регулира (ако на някой му се обяснява)? Днес звънях на двата телефона няколко пъти и не вдигат Другия ми въпрос е ако някой е сменял спирачни дискове - какви, колко и от къде? Че май са криви И последният полумалоумен въпрос е - нормално ли е хондата да е толкова шумна? На мен не ми се вижда такава (даже ми беше депресиращо такава тишина отначало), но така ми разправят разни приятели дето са карали истински коли и преди Щото Самурая беше място за среща на Младосткия и Дружбенски северни ветрове и Овчакупелския южен такъв. Бях се научила да разпознавам всеки лагер дали вие в си диез или сол мажор