Jump to content

axlastro

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно axlastro

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Здравейте. Насочил съм се към Accord след 2006 г. и имам няколко въпроса 1. Кой двигател е по-надежден - 2.4 V-tec или 2.2 CDTI ? 2. Автомат или ръчна (пак говорим за надеждност) ? 3. Какво да гледам общо взето на тази кола ? Гледах една 2.4 Vtec Type-s 2005г от Швейцария с два комплекта гуми, но летните бяха 18-ки и на мен ми идват прекалено нископрофилни. Зимните пък са 16-ки. Беше обявена на 12 000, което си е малко скъпо. Забелязах, че съединителя има много малък ход и отделя доста ниско, но предполагам е нормално.
  2. Много е полезно да чуеш мнение от хора които са по-запознати. Аз лично нито разбирам нито съм разбирач така че ще се ходи на сервиз ако се спрем на нещо. Ами 15000 са си реална цена. Същата е картинката и в mobile.de . Просто хонда са си на първо място в повечето класации за надеждност. Този дизел е на Исузу и е доработен от хонда за повече мощност. Иначе може да се срещне в голяма част от опелите. На пазара преобладават точно сивици с този двигател което може да е едно наум също. А що се отнася до удари и аз се усъмних, въпреки че и двата калника са еднакво китосани. Това с волана и ск. лост обаче ми направи впечатление. Ако някой има идея за читави сервизи в София където може да се прегледа обстойно пишете. Мисля си за Motoexpert в Драгалевци евентуално.
  3. Първоначалната цена беше обявена около 13500. Ами ще се гледа много обстойно втори път. Колата е внос от Италия и е на 120000 км според километража разбира се, така че това до някаква степен обяснява цената. Двигателя се държи добре, запали от първия път на +5 градуса но ще го пробваме на минусови температури за по сигурно. Премина теста с хартийката, за присадки ще видим.За удари - това което ми се стори съмнително беше някакъв бял кит по вътрешната част на задните калници но по скоро е резултат на липсата на пластмасова защита от песъчинки и кал.Ще трябва да мине на стенд за да се види защото няма външни признаци за удари.Волана не беше изтъркан но скоростния лост е поизносен от ръчкане. Ако се спра на тази точно ще потърся някой сервиз в София, където да я видят евентуално за "подводни камъни".А за хонда джаз 1.2 дси имаш ли някакви впечатления.
  4. Горния лост наистина е много удобен. А това продава ли се или просто го показваш като пример. Много добре изглежда. Гледах една синя такава но ми се стори малко вехта а цената беше около 12000лв. за 2003 1.7дизел. На задните калници точно пред гумите имаше намазано нещо като кит явно за да прикрие ръжда но си личеше че е доста неравна повърхността. Лоста на скоростите беше доста изтъркан но двигателя се държеше добре. Някой има ли идея за добър сервиз в София, където може да се прегледа такава кола преди да се купи.
  5. Здравейте. В мемонта проучвам употребяваните автомобили до около 5 годишна възраст и от това което успях да покарам се спрях на Хонда, и по специално Хонда Сивик 1.7 дизел от 2003. Тъй като колата ще се кара основно градско Honda Jazz 1.2dsi също исглежда подходяща алтернатива. Виждам че цената на 2004 такава е колкото на сивик от 2002-2003. Това което разбрах, е че дизела е на Исузу, но сякаш това не ме притеснява толкова. Колата "дърпа" много добре след 1500-2000 оборота като се включи турбото, и ми се струва, че в града няма да има проблеми, а и на дълго ще е достатъчно мощна. В Сивика не ми харесаха следните неща - Лоша видимост назад, липса на пластмасови подкалници отзад и съответно забележима корозия на калниците пред задните гуми, на моменти странна реакция на волана в комбинация с леко поднасяне на предницата (това при остър завой на мокро).Като цяло е манияшка колата и си има "характер". Другия вариант също ми харесва, защото 1.2 двигателя е доста икономичен и достатъчно мощен за града (80к.с.),при това при сравнително ниски обороти. И така , ясно е че избора ще става на момента, но ще се радвам да чуя мнения, препоръки за какво да внимавам и т.н. Разбрах за проблеми при сивика с кормилната рейка, турбото и понякога с трансмисията. За по малкото и братче не съм чел много и не съм го карал, но щом пускат втора генерация с много малки промени, предполагам, че е сравнително надеждна.
  6. Наистина много полезна информация. А за каква рейка става въпрос точно и как може да се провери при покупка на такъв автомобил?Някаква идея дали има пластмасови подкалници на задните колела, защото забелязах, че там се появява доста сериозна корозия заради песъчинките и калта.
×
×
  • Създай нов...