Момчета,"фенове",всички добре знаем,че няма по-лесно от това да критикуваме хората,които ни правят добро,даже да се крием зад термина "градивна критика"!Много рядко пиша в този форум,но бях провокиран от дългите изявления на Данаил.Колега,аз не разбрах как точно,и кой точно в сервиз "Омбре" ти е създал проблем!Аз лично се познавам с тях от четири години и те са главната причина да стана фен на марката.Аз съм, може би, доста по-възрастен от Вас и съм се научил да оценявам хората не от едно единствено решение,действие,евентуална грешка от тяхна страна,а от цялостната им и последователна работа! Радвайте се ,че има такъв "фенски" сервиз,в който всеки може да влезе и разговаря с тях,да задава въпроси и да получава отговори,въпреки тяхната работна натовареност! Ако това беше само чист бизнес,без фенство,всички щяха да стигат само до входа на сервиза.А сега към Омбре-продължавайте все така! Честит 3-ти Март на всички!