Jump to content

Rado_USA

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Rado_USA

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Аз карах така около 1000 мили (в америка съм) , но нищо не се знае, може да те предаде след 100 километра може и 1000 да изкара. Тва ти е полуоската, ако не ти трака много карето, карай и не се притеснявай, но със сигорност трябва да го смениш колкото се може по рано (преди да е станало късно )
  2. И аз за това си мисля, но погледнах полуоската, и ми се струва 4е си е добре, но то и няма как да разбера ако е ватрешното каре. Нито трака абе абсолютно нищо, но пак и тва е оригиналната полуоска на колата така 4е и е дошло времето предполагам. А мислиш ли 4е този тампон който е на полуоската не оказва някакво влияние?
  3. Здравей, аз имах подобен проблем - из4акай колата да загрее (по книга пи6е да се 4ака докато не се вклу4и перката на радиатора)След като загрее и оборотите се успокоят (тоест не падат или не се ка4ват) гасиш колата, вадиш буксата от EACV-to, палиш отново (малко трудно ще запали но пали) настроиваш си оборотите както на теб ти харесва, гасиш отново, вклучваш букстата на EACV-то отново, рестартираш компютъра, палиш и си готов, въпреки 4е това е абсолютно аматъорско, но върши работа, най-добре си я закарай на доктор да я погледнат.
  4. Здравейте, изчетох доста теми за моят проблем, но не намерих точното решениеПоявиха се вибрации в предницата - гумите са балансирани, така 4е проблемът не е от тях или от джантите. Окачването е в доста добро състояние.Когато купих колата, лявото външно каре тракаше доста, но иа карах така известно време докато не се появиха въпросните вибрации и реших 4е е време за нова полуоска (само карета не продават в гадната Америка) Но на новата полуоска липсваше тампона (или нещо подобно) който обира вибрациите, и на мен не ми се разглобяваше новата за да прехварля този тампон, а и в магазина ме увериха 4е няма да има проблем. И така в момента след около 100-110 се появяват вибрации, след 140 става страшно, и това е само при ускорение, след като вдигна 140 и пусна гаста и колата все още е на скорост вибрациите спират и след като подам газ отново се появяват, но интересното е 4е от време на време вибрации по4ти не се усещат при каквато и да е скорост (може би полуоската влиза в някакъв резонанс понякога) И така въпросът е дали този липсващ тампон е проблема или ватрешното каре на другата ми полуоска е разбито? Най-лошото е 4е такав тампон никаде не се продава а стариа не е в мен, а и в EBAY.COM погледнах там полуоските за този Civic също са без този тампон ( дори комплект който намерих, и продава4а тварди 4е са оригинални на Honda са без тампони) Колата е Civic D15B2 1990Благодаря предварително на вси4ки които са отделили от времето си за да ми помогнат, и се извинявам за леко неграмотно написания Post!
  5. Колата е MANUAL Transmision - рядкост за америка аз и затова си купих точно тази кола (е цената беше решаваща в случая
  6. Благодаря на всички които дадоха по някои и друг съвет. Проблема със свеща се оказа доста глупав. След като смених въпросните гумички около свещите и гарнитурата на капака на клапаните не съм затегнал добре капака. Днес след смяна на всички свещи с чисто нови и след като постегнах отново капака на клапаните спря да духа от свеща. Този проблем се оказа лесен, но проблема с оборотите и вапросното тракане остават. Почти съм сигорен че трака някои от инжекторите и се надявам че като ги сменя всичко ще е ОК. А оборотите от време на време са нормални, например днес като я запалих, загря и оборотите си бяха ОК но изведнъж пропаднаха. Ако е ЕАЦВ-то дали няма да го прави постоянно, може би е някой датчик които работи когато си поиска. Някакви идеи за това?
  7. Здравейте! Първо да ви кажа, че прочетох почти всички теми и не намерих информацията която ми е нужна. Ще съм много благодарен ако ми помогнете, виждам че има хора които са на ТИ с Honda. Оооо и още една малка подробност живея в момента в USA и не мога да разчитам на сервизи (просто колата ми не струва колкото ще ми струва сервиза) Колата ми е Honda Civic 90`Купих колата преди около 1 месец и си мисля че каквото може да се развали на една Honda (и особенно на D15B2) се развали при мен.Първо забелязах че не държи ниски обороти - май е обичаен проблем за този мотор. Изчетох доста от темите за този проблем но така и не намерих решението. 1.Сменил съм свещите с NGK, гумичките на които са около свещите на капака на клапаните ( и въпреки това свеща на първи цилиндър продължава да е омаслена) и също така духа през тази свещ. Мислех си че не съм я затегнал добре, но проблема си остава и след леко притягане. Това го осетих с устна (малко глупаво но устната е доста чувствителна) като се доближих до кабела на всяка свещ и само първата е така (под първа имам предвид до дистрибуторната капачка). 2. Компютъра на колата дава грешка 16 - инжекторите. От врме на време отказва да запали когато е загряла и незнам дали е случайност но след като рестартирам компютъра пали веднага. След рестартиране компютъра дава отново тази грешка, но вчера откачах буксите на инжекторите за да ги замеря и според упътването за Civic което си изтеглих от Zamunda всичко е ОК и след като ги закачих отново рестартирах комп. покарах малко но грешка няма. Въпреки това малко избързах и новите ми оригинални инжектори от ebay.com пристигат след 1-2 дена. 3. Нещо трака доста (като дизел съм) Първо си помислих, че е клапан - но не е. След по внимателно ''слушане'' на мотора, тракането се чува от инжекторите или от EACV (т.н. моторче за празен ход) И така 100% не е нормално да тракат нито инжекторите нито EACV-то. Едва ли е някои от инжекторите - може би EACV-то но това се надявам да го кажат по-компетентните от мен. 4. Познатия проблем - ПРАЗЕН ХОД - направо ми скасва нервите. Аз се надявам този проблем да има нещо общо с инжекторите (но едва ли) Докато загрее колата всичко е ОК но след това (аз ги преценявам оборотите по оборотомера - доста неточно но няма как) Оборотомера започва от 0, следва едно деление което определям за 100 следва второ което определям за 500 и трето- 1000 От време на време даржи според мен стабилни обороти - малко под 1000, тогава всичко е ОК но когато си иска пада кам 500 дори и по-ниско. Досега не е изгасвал мотора но е доста неприятно. Ако смения EACV-то дали ще се оправи проблема или да не си харча парите напразно.Извинявам се за дългият пост, но искам да съм изчерпателен а не да пускам 100 теми. Надявам се да ми помогнете, защото разчитам само на вас и на себе си тук с моите скромни познания. Благодаря, ви предварително
×
×
  • Създай нов...