Fozi
Деактивиран-
Мнения
48 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно Fozi
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 1.01.1969
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
-
Гледай кога са произведени :D4 числадават година+седмица на пройзводство !!Трябва да са нови !
-
OMV Стандартен 95 ... и всичко ще е наред
-
Mitshubishi Lancer Много добра кола ! .. но не много голяма
-
В Бриколаж има течности за махане на всичко !Има един препарат немски с жаба нарисувана на него - най-добрият е ... и най-скъпият сответно
-
Искам да заменя оригиналните свещи с Denso IK20 Iridium Power 0.4 mm (четох на доста места, че са много качествени и надеждни). IK20 се препоръчват за Accord-a ми с разстояние 1.1 mm Проблема е, че се препоръчват и за какви ли не други коли , НО с друго разстояние, като в FAQ секцията на DENSO пише да не се променя разстоянието ръчно. Проблема ми е как мога да съм сигурен, че като поръчвам по интернет ще ми пратят 1.1 mm свещи? Това никъде не се уточнява при поръчка! Как мога да съм сигурен, че като поръчам IK20 ще станат на колата ми? едит: текста във второто поле в заглавието беше отрязан автоматично и сега звучи грубо и глупаво. Оригиналния текст е: "Как да сменя свещите с по-добри без да направя глупост по погрешка?" Редакция модератор: Оправено е заглавието
-
Малко физика и теория + Още малко информация как може да се постигне по-малък разход на гориво.Ключовия проблем при шофиране с голяма скорост се оказва въздушното съпротивление, което е нищожно при много ниски скорости и огромно при скорости над 100 км/ч заради формулата на съпротивлението, в което скоростта е на втора степен в случая за сила ( http://en.wikipedia.org/wiki/Drag_(physics) ) , и на 3та степен, когато става дума за мощност Цитат: "A car cruising on a highway at 50 mph (80 km/h) may require only 10 horsepower (7.5 kW) to overcome air drag, but that same car at 100 mph (160 km/h) requires 80 hp (60 kW) " Груб превод: Ако карате с 80 км/ч губите 10 конски сили заради съпротивлението (грубо), ако карате с 160 км./ч губите 80 конски сили за компенсиране на съпротивлението.Извод1: Карайте бавно!Извод2: Можете да спестите ако карате много близо след камион или автобус , НО ! риска да се размажете е мнооого голям при внезапно спиране на автобуса (времето ви за реакция ще е почти = 0 )Съпротивлението зависи и от плътността на съпротивителния флуид (въздух), И ... ако вали дъжд съпротивленоето се вдига доста.При дъжд се вдига доста и съпротивлението на настилката и част от мощността отива в преодоляване (при газене) на водния слой.ефекта е същия като тичането по брега и тичането във вода до колене Във втория случай съпротивлението е значително и забележимо.Един от начините да направите оптимизация на разхода е като карате само при сухо време ... или ако газите в следите на предишната кола ! НО внимавайте това да не отнема от вниманието ви!От по-горното също следва , че можете да постигнете по нисък разход ако имате по-тесни гуми ! НО ... ще сте по-нестабилни на завоите!Относно физиката и наклоните ! Преодоляването на разликата в нивото е свързано с енергия за преодоляване на разликата в потенциалната енергия. Колкото по-кратко е времето за това толкова по-малка е изразходваната енергия. НО ! Не карайте със 150 км./ч. нагоре по планинските завой - вероятността да стане гаф се вдига неимоверно!Глобален извод: По всичко изглежда, че всичко е избор на компромис Но ако сме информирани имаме избор!
-
Mежду 600 и 1200 оборота е голямото треперене.Нещата се влошават при повече консумация - фарове, климатик. Нямам идея каква е връзката
-
Благодаря. Това ми спестява смяната на свещите. Бях решил с тях да започна.
-
Какво смени?При смяната не кое от нещата се усети разлика?
-
И според мен е от запалителната система - капачка, палец, свещи, кабели...Но разхода ми на гориво е каткто в спецификацията - нормален ! Значи не би трябвало проблема да е в свещите и запалителната система? Или проблема може да е само при градско където не съм засичал , а оборотите са ниски?
-
Проблема е предимно при по-ниски обороти и при повече консумация - фарове + климатикПроблема не е свързан с движението - вибрацията я има и в спряло състояние.Сложих шише с вода на мотора и ми се струва, че вибрира повече от необходимото - твърде видимо с вълнички около 7 мм височина - нямам идея дали това е нормално. Двигателя е 1998 cm2 бензин
-
Нещо полезно от проучванията ми свързано с вискозитета и основната тема за масла, която е с постоянен статус във форума, наhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...rt=#entry210285"Например SAE 5W-40, посреща всички нужди на шофьора и в малка степен се влияе при различните околни температури. "Всъщност основната теза в темата е че щом маслото е с по-голяма разлика между двете числа покрива и по-ниски и по-високи температури и е "страшна работа". Всъщност истината е че в нито една област универсалното не е по-добро от специализираното.Маслата като по-горе посоченото са наблъскани с добавки, който влошават работата на двигателя и повишават риска да възникне проблем.И не е вярно, че "посреща всички нужди на шофьора и в малка степен се влияе при различните околни температури"!Всъщност маслото е с характеристиките САМО на второто число след W - в случая 40 ... а първото число показва при колко ниска температура може да се стартира двигателя без риск. Т.е. при число 5 двигателя може да пали спокойно на минус 30.НО колкото по-голяма е разликата между числата толкова повече добавки са наблъскани в маслото.http://www.upmpg.com/tech_articles/motoroil_viscosity/Друго интересно в линка е че ако искаме истинска пълна синтетика, трябва да търсим "Group IV (4) based PAO synthetic motor oil"Всичко друго е компромис!
-
В темата има известни неточности!"Например SAE 5W-40, посреща всички нужди на шофьора и в малка степен се влияе при различните околни температури. "Всъщност основната теза в темата е че щом маслото е с по-голяма разлика между двете числа покрива и по-ниски и по-високи температури и е "страшна работа". Всъщност истината е че в нито една област универсалното не е по-добро от специализираното.Маслата като по-горе посоченото са наблъскани с добавки, който влошават работата на двигателя и повишават риска да възникне проблем.И не е вярно, че "посреща всички нужди на шофьора и в малка степен се влияе при различните околни температури"!Всъщност маслото е с характеристиките САМО на второто число след W - в случая 40 ... а първото число показва при колко ниска температура може да се стартира двигателя без риск. Т.е. при число 5 двигателя може да пали спокойно на минус 30.НО колкото по-голяма е разликата между числата толкова повече добавки са наблъскани в маслото.http://www.upmpg.com/tech_articles/motoroil_viscosity/