holenull
Фен-
Мнения
5 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно holenull
-
Ранг
Начинаещ
-
Не знам за генерация, знам, че е 2008 датата на производство, ето тази е:http://www.honda.com.tr/otomobil/content/m...ler/civicsedan/Гаранция - има 6 години или 150 000 км за Турция, но както вече казах, това не е важно за мен.
-
Благодаря!За хечбека и седана - и аз имам този избор Турция - Англия, но просто не харесвам хечбек и комбита, като тип кола, въпрос на вкус -> избор.За японците - това, което ми казаха, че били 60% японци, всички шефове били японци, вкл. началник смяна и "висели" на главата на местните нон-стоп. А частите ги карали от Япония. Даже ми предложиха разходка из завода и тест драйв. Няма да се възползвам от това, така че мога само да цитирам, пък колко е истина... затова и питам тук
-
....просто тия неща при японците които си описал звучат невероятниНе казвам, че конретно това с огледалото е на японска кола, но мога да твърдя, че нисан примера, чисто нов, http://www.virtual-showroom.co.uk/images/v.../10319_1398.JPG , след 11 000 км. е с раздрънкани пластмаси между двете врати, където е закачен колана, както и че им се запотяват фаровете, но след няколко дена слънце всичко е ОК А най-култово е падането на едно капаче пластмаса върху левия ти крак, докато си караш, но точно така, че запира под капачката на коляното и е малко проблем да натискаш спирачката Принципно не е лоша кола, има си и други интересни, слаби, недоизпипани места. Всъщност, по мое наблюдение, най-идиотските дефектни, слаби места имат немските коли. Примерно не е добре, ако на ново кабрио 6 от бавария тече от десния горен ъгъл, при предното стъкло, гюрюка и вратата, като вали. Може да е случайно, но като се е случило на 2 такива, вече става традиционен дефект... Но темата е за този civic.
-
Да, знам, но не ме интересува. Имам лични наблюдения върху 3-5 години живота на поне 200 нови коли, фирмени, какви ли не - досега не съм чул конкретен случай която и да е кола да е била в сервиза по гаранционен ремонт. Същото може да каже и моя приятел, който професионално, като директор снабдяване е отговарял за автомобилите на няколко големи международни компании в България - с него сме на едно мнение, че ако продавачите имат опция да взема колата без гаранция, но по-евтино, точно това ще направя. Аз съм убеден, че дори скоростна кутия за 3 000 лв ремонт да правя, което практиката не помни, пак ще ми е по-евтино, отколкото да платя разликата Турция - България, вкл. конкретно за тази кола, имам оферти и от двете страни и сравнявам. Иначе благодаря за отговора все пак!
-
Здравейте!Имам доста изгодно предложение за honda civic 1.6 автоматик, води се елеганс, но е с почти всички екстри на екзекутива, вкл. лети джанти, шибидак и т.н. Разликата е нищожна, в сравнение с елеганса/екзекутива в България, като изключим по-големия двигател, който не искам.Имам 3 въпроса, които ме спират да взема тази кола:1. Какви са отзивите за тази кола, произведена в Турция. Доколкото знам, работещите там са голяма част японци и контрола на качеството е японски. Някой може ли да сподели някакви впечатления?2. Поне за мен един автомобил без услугата, т.е. поддръжка, сервиз, части, усмивката на приемчика, срокове и т.н., е едно голямо нищо. Дори не е нищо, а е голям минус - само ще откачиш по разни сервизи, нищо, че си си купил чисто нова кола. По-добре да си взема по-"дървен" производител, отколкото да имам после ядове с малоумни сервизи, да не цитирам имена. Това от опит го казвам. Имам много впечатления от сервизите на bmw, мерцедес, рено, опел сервизите, нисан и форд. Но как седи въпроса със сервизите на хонда, оторизирани в България, доколкото знам са няколко. Впечатления, препоръки за някой от тях, като име, конретно?3. Някой може ли да каже нещо повече за тази кола, возия, разхлопват ли се пластмасите след 15 000км и т.н. Някакви традиционни дефекти, примерно традиционно да ти пада огледалото за обратно виждане върху скоростите, както си караш, да не казвам при коя "велика" марка и още по-"велик" модел?Благодаря предварително!