Jump to content

Very Fast Coupe

Фен
  • Мнения

    72
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Very Fast Coupe

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 1.04.1986

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Честито на каращите на газ - всички горива поскъпват като луди, само газта пада http://fuelo.net
  2. Намерих сайт с актуалните цени на всички горива по бензиностанции - http://fuelo.net
  3. Тихомълком вдихнаха бензина от днес!!!http://b4b.bg/%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0-31-03-2012/
  4. Хайде честито колеги )))Газта малко по-евтина от днес http://b4b.bg/цени-на-горива-16-03-2012/
  5. Гледайте колеги какво става.....газта пада, а бенза и дизела рязко скачат http://b4b.bg/%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0-11-03-2012/ - цените тук
  6. Ами аз съм забелязал, не само на моята хондичка, че това може да е от адски много неща - гуми, джанти, окачване, кормилен механизъм. По-добре си карай и не се задълбавай много
  7. Здравейте,в крайна сметка има ли възможност да си вържа колата с компютъра. Карам Сивик Купе 94, OBD1 а не 2
  8. Civic Coupe 5g D15B7 е колата.Ами това за ангренажа не го разбрах...какво общо има ангренажа с токовете???Ако имаш предвид ремъка на ангренажа - не е той, гледах го - не приплъзва. А и притеснителното е, че в даден момент гълта тока за секунди и направо колата гасне, няма ток даже и лампите на таблото да светнат. Мисля си, че дава на късо някъдеЕдит:Ако имаш предвид ремъка на алтернатора
  9. Здравейте, в последно време както е мокро по улиците имам доста проблеми, явно нещо се мокри като влезна в локва и алтернатора започва да вие, понякога даж окъсява нещо и ми гълта акумулатора на момента. Въпросът ми е, понеже корите под двигателя ми ги няма, дали въобще серийно има такива кори за да си купя, че да не ми дава ядове. Другият ми въпрос е дали някой има идея какво се мокри, за да се получават тези проблеми
  10. Благодаря за отговора. Само ме притеснява това свирене, което се чува и си мисля че има нещо механично повредено...???
  11. Здравейте колеги,Карам Сивик Купе 95, 1,5Вчера както си карах по мокрите софийски улици и влезнах в една локва, след което нещо започна са свири....помислих, че е ремъка и като изсъхне ще спре. Когато бях на празни обороти ми светеше лампата за зареждането, но при малко по-високи (около 1200 об) всичко си беше ОК. След около 1-2 часа каране из града лампата светна постоянно и започнаха да ми изчезват оборотомера, километража....абе нямаше достатъчно ток. Загасих фарове, това онова каквото гълта ток и едвам се прибрах (на 500м от вкъщи загасна тотално и се наложи да ме дърпат). Преди да загасне видях ремъка - всичко е ОК с него, не приплъзва, даже му сипах талк та ако има нещо да го изсуши. Вечерта включих акумулатора да се зареди вкъщи и сутринта запалих без проблем и даже зарежда, но пак свири нещо и пак на празен ход свети лампата. Притеснявам се, че пак ще спре тотално да зарежда....какво може да е това, дали като изсъхне хубаво (ако нещо се е намокрило по алтернатора) ще се оправи???
  12. Ами и аз си мислех за ламбда контрол ама нещо и нямам вяра....ще видим по-натам може и да ми спечели доверието
  13. Аз знам как се регулира, въпросът ми е в какви обороти е добре да е нормална сместа, понеже както споменах с вдигане на оборотите сместа обеднява и обратното. Искам да си направя центровка така, че сместа да е оптимална в оптимални обороти, но въпроса е кои са оптималните обороти или иначе казано на колко оборота се прави центровката
  14. Абе то тече по-малко газ ама и колата не върви. При бедна смес даваш повече газ, за да постигнеш същите резултати и за това пак вдига разхода. Най-добре е да си е нормална сместа, но както казах не може да се постигне в различните обороти да е ОК сместа, така че трябва да си избера къде да е ОК
  15. Здравейте,Карам Civic 5g Coupe, D15B7 на газ.Скоро си купих ламбда монитор, показващ дали сместа е бедна или богата и сега се опитвам да настроя уредбата по най-оптималния начин.Забелязах следното - като я настроя в по-ниски обороти да е ОК сместа във високите става бедна. А когато я настроя във високи да е ОК в ниските е богата. Мисля че това няма как да се избегне понеже нямам газов инжекцион, който да управлява сместа, но въпроса ми е в какви обороти да настроя сместа да е добра с цел по-нисък разход, тъй като знам, че и бедна смес вдига разхода.
×
×
  • Създай нов...