D14A4pnv
Фен-
Мнения
31 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно D14A4pnv
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 25.01.1983
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Здравейте!имам следния проблем: след смяна на предно стъклов в сервиз, чистачките не бяха монтирани правилно и опираха в пластмасата в долната част на предното стъкло, преместих раменете малко по-нагоре следвайки инструкциатя в ръководството и известно време нямаше проблем, но отскоро проблемът пак е налице, появи се страшно голям луфт на раменете и понякога спират по-надолу(в пластмасата), а понякога доста по-нагоре (10см и повече) от мястото където ги бях регулирал. Въпросът ми е дали пак да ги вдигна малко за да не опират или проблема е в самия механизъм (шарнирчетата). Колата е civic 1.4 is 1998 3 врати хечбек.
-
и аз така подозирах, благодаря за отговора
-
Никой ли не знае?
-
Някой знае ли дали двигателя D14A4 има Knock sensor, колата е хеч 6г японската версия 1998
-
Здравейте Колеги, наскоро волана започна да ми олеква при скорост около 120 км/ч, с по-висока или по-ниска скорост няма проблеми, но вече започна и при по-ниска скорост вградски условия да го прави.Има ли някой идея от какво може да е, колата е Сивик 6 хеч, 3 врати, 98, д14а4 мотор
-
и ролката е сменена, а за ремъка също не е пренатегнат, това беше първото предположение, но в последствие и то отпадна
-
Здравйте колеги,появи се странен шум(нещо като стържене и "къркорене") откъм ангренажният ремък, след като беше смен преди около 500км, минах 2500 км така, като шума не е постоянен, появява се само когато е загряла колата и не е постоянен, понякога не се чува, смених и водната помпа, провериха алтернатора наред е, климатика също, ремъкът не е пренатегнат, и шумът пак си остана..........а и антифриза е сменен.така че вече незнам какво да правя :o Колата е Хонда Сивик 6г, хеч, 1998г., 1.4ис, двигател Д14А4
-
Ами пробвай тогава, отдолу(отвън), на някой канал, ако може да уплътниш тапата със силикон или нещо подобно(болкит и т.н.)
-
Колеги, и при мен е така, и според мен е от онази тапа, под резервната гума, явно с годинките започва да пропуска и трябва да се поуплътни, ама кой знае може пък и като по-нови да го имат този проблем, но според мен е малко вероятно
-
Няма загуба на антифриз, три месеца все същото количество си стои, нито загрява, минал съм оттогава към 3000 км, понастъпвал съм я, така, че ако беше гарнитура, според мен досега да съм скапал двигателя, ама знае ли се....пък и те майсторите доста често обичат да обявяват апокалиптични диагнози, че така е по-лесно
-
Утре така и така ще ходя да ми сменят накладките, ще му кажа на майстора да го погледнаОще веднъж ви благодаря колеги за бързите орговори
-
Колеги и аз имам подобен шум, маи е по-скоро като къркорене, и се чува само когато е загряла и е за около две три секунди основно когато е да някакъв наклон, след смяната на антифриз май се появи(пък може и по-рано но не съм се заслушвал), още като сменяха антифриза питах майстора какъв е този шум и той ми каза, че е от хидравликата, не беше постоянен, и веднъж като се паркирах установих че като завъртя волана на дясно и спира.... В началото и аз си помислих че не е обезвъздушена, но оттогава минаха 3 месеца, все трябва да се е обезвъздушила, защото и аз правих упражнението с баира, пък и майсторите източиха според мен само течността от радиатора, защото изте4е само около литър антифриз.............но все пак възможно ли е да иам въздушен мехур
-
Мерси много Обре, днес залягах под колата(на паркинг, нямам канал и т.н.) защото скочих в една дупка, та да видя дали има някакви поражения, и забелязах че май сълзи масло от от там, не съм много сигурен защото беше тъмно и свтих с фенер, но възможно ли е да сълзи масло
-
Здравейте колеги, някои знае ли за какво служи този болт на скоростната кутия, ограден с червеният кръг и стрелка кьм него ;), а колата е Хонда Сивик 1.4 ис, двигателя е Д14А4Visit My Website
-
е значи, ще трябва да става по трудния начин...