dlse
Фен-
Мнения
12 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно dlse
-
Ранг
Начинаещ
-
Колега лагери втора употреба не се купуват от моргите.И каква е по точно разликата ?
-
ами един познат .който прави само хонди каза .че е сменял на 3 хонди досега този лагер който е с номер 6001 но става само със намаляване на диаметъра на оста на стругар защото на хонда лагерите са съвсем различни от останалите.
-
Колата е оправена проблема се оказа износен лагер в делкото сега върви като куршум!Благодаря на всички които опитохо до помогнат!
-
пали от първия зъб ! това за дюзите е възможно!
-
ами не е имобилайзера защато колата винаги прекъсва и глъхне на високи обороти ! утре ще я вкарам в сервиз да прегледат бубината и комутатора!ще го разберем какво е но както винаги ще е най накрая Засега отпадат следните неща: 1.изпускателна система 2.ламда сонда 3.дистрибуторна капачка 4.горивен филтър 5.бензинова помпа
-
не е и дистрибуторната капачка суха е като барут !
-
клемометър не е защото глъхне и прекъсва двигателя на високи обороти.регулатора за свободен ход е почистен не е от него ще се съсредоточа върху бобина.ако не е
-
Два пъти е чеквана колата и не показва грешка! Сега чакам пак да изгастне в движение и да броя миганиятя на компютъра ! ще чистя сега регулатора за празен ход и ще пиша какво става
-
Ами от плевен съм всякакъв съвет за сервиз ще е добре дошъл.
-
мотора е 128 кс.В 20 95г. при празен ход варират оборотите.в движение прекъсва на около 5000 оборото после светка CHEK и гастне колата в движение докато изпреварвам...и ако идва кола насреща става весело! След това пали моментално и си карам ! иИзпускателната система я свалих цялата ! Ако някой може да предложи с какво до продължа ?
-
http://www.emma-bg.com/news.php